To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] -Nowy- mówi Siema

Miroslaw1305 - 10-03-2008, 21:35

do lutownicy przydała by się odciągarka gorącej cyny -to taka mała strzykawka,która podciśnieniem odciąga gorącą cynę .
Anonymous - 10-03-2008, 21:46

Miroslaw1305 napisał/a:
do lutownicy przydała by się odciągarka gorącej cyny -to taka mała strzykawka,która podciśnieniem odciąga gorącą cynę .
Owszem, najlepiej zintegrowana ze stacją lutowniczą. Te strzykawkowe są raczej niewygodne w obsłudze.
waldi-1 - 11-03-2008, 08:22

gregorbu, masz racje jedno zero zaduzo mi wskoczyło, a co do opuchnięcia to jeśli niewie jak kondesatory wygladały przed opuchnięciem to jak ma sobie to porównac i jak to zaóważy? ja staram sie pomóc na tyle na ile wiem i wyczytałem w innych wątkach więc jeśli cos nie tak napisałem to popraw mnie a niewyskakuj z uwagami :D
Anonymous - 11-03-2008, 09:39

Chcialbym się podłączyc..by nie zakładac nowego tematu.
Równiez przedwczoraj zakupilem colta 93 rok 1,3....itd od dobrego znajomego z niemiec...trafilem niezle bo colcik ma przejechane 131 tysi(to sciemy nie ma) i musze powiedziec jedno a raczej zacytowac faceta ze stacji na przegladzie.,, widziales te nowe renault twingo co przed chwilą bylo? tak...... no to twoje auto spelnia wszystkie parametry nowego auto :)
..z czego sie bardzo ciesze
po pierwsze silnik :lol: te auto przyspiesza na kazdym biegu..a do 3 to juz amba...ale trzeba je krecic wyzej,olej sprawdzony po 9 tys jest koloru miodu..tego to juz kompletnie nie rozumiem..ale chyba dobrze....wylot rury wydechowej od srodka bialy :shock: ...auto ma taką przeszlosc ze od 2004 do teraz stalo w garazu i jezdzilo tylko na przeglądy(wiem z autopsji)..stąd przebieg potwierdzony ksiązka serw.
A ja mam na imie Przemek i witam wszystkich,bo tez jestem tu nowy :P
nie wiem natomiast co z rozrządem bo...znajomek wymienial go w 2002 roku autyo mialo wtedy najechane 113.000 potem stalo ...i teraz pytanie czy wymienic czy zostawic?
a moje drugie pytanie to czy da sie takie cos spieprzyc...i gdzie najlepiej dac to do wymiany...bo u nas to juz sa tacy mechanicy(niektorzy) ze strach powierzac samochod.
dziejki i pozdrawiam
ps. naprawde auto z silniczkiem 1,3 dostarcza niesamowitych wrazen przy przyspieszaniu :mrgreen:

Hugo - 11-03-2008, 12:39

front247 napisał/a:
olej sprawdzony po 9 tys jest koloru miodu..tego to juz kompletnie nie rozumiem..ale chyba dobrze....
Bardzo dobrze.
front247 napisał/a:
...auto ma taką przeszlosc ze od 2004 do teraz stalo w garazu i jezdzilo tylko na przeglądy(wiem z autopsji)..
Niedobrze..., bardzo niedobrze...
front247 napisał/a:
nie wiem natomiast co z rozrządem bo...znajomek wymienial go w 2002 roku autyo mialo wtedy najechane 113.000 potem stalo ...i teraz pytanie czy wymienic czy zostawic?
Natychmiast wymienić!
front247 napisał/a:
gdzie najlepiej dac to do wymiany
Jeśli nie jest Ci za daleko do Wolsztyna (60 km) i chcesz mieć to zrobione tak jak powinno być (przy okazji niczego nie uszkadzając :wink: ) to zapraszam.
Miroslaw1305 - 11-03-2008, 19:58

front 247 potwierdzam to co napisał Hugo SILNIK ,KTÓRY NIE PRACUJE ZUŻYWA SIĘ DUŻO WIĘCEJ NIŻ TEN ,KTÓRY PRACUJE.To że auto nie jeżdziło niedobrze.Na początku pilnuj stanu oleju i wymień olejna nowy .Jak nie jeżdzi to nie znaczy że jest dobry. Staraj się nie żyłowac go na początku.Na skutek nie smarowania silnika -bo jak nie jeżdził to jak?-mogą byc mini wżery na gładzi w cylindrach . Po pierwszych 2/3 tysiącach kilometrów okaże się w jakim stanie jest silnik.
Anonymous - 11-03-2008, 21:10

Czyli trzeba ten silnik dotrzec ,jak rozumie.Ale panowie rakieta niesamowita,ja do tej pory jezdzilem escortem 1,6 16v....nie ma co poruwnywac,tak poustawiali chyba te przelozenia czy cos w japoncu,ze bije na glowe.
Hugo jesli zajmujesz sie takimi sprawami ajk wymiana rozrządu to bardzo chętnie sie wybiore do ciebie :) ,jakos nie mam zaufania do naszych mechaniorow,szczerze mowiąc nie znam nikogo kto by sie specjalizowal w japoncach,chociaz kumpel mi mowil ze rozrząd to drobiazg i kazdy mi dobrze wymieni.ale jakos nie wierze.
Nowy komplet mam juz kupiony takze ,musielibysmy sie tylko umówic i moge wpasc.na priv.
dzieki za rady i pozdrawiam
postaram sie go nie żyłowac ale ten samochod jest do tego stworzony! :mrgreen:

Hugo - 11-03-2008, 22:45

front247 napisał/a:
Czyli trzeba ten silnik dotrzec ,jak rozumie
Nie dotrzeć tylko przez pierwsze kilka tysięcy km jeździć tak jak Ci napisał Miroslaw1305.
front247 napisał/a:
Ale panowie rakieta niesamowita,ja do tej pory jezdzilem escortem 1,6 16v....nie ma co poruwnywac,tak poustawiali chyba te przelozenia czy cos w japoncu,ze bije na glowe.
Napewno masz silnik 1.3? Jechałem już Coltem CAO 1.3 i nie powiem jak na 1.3 zbiera się ładnie, ale żeby bił Escorta 1.6 16V na głowę. Coś mi się nie wydaje żeby była aż taka różnica.
front247 napisał/a:
Hugo jesli zajmujesz sie takimi sprawami ajk wymiana rozrządu to bardzo chętnie sie wybiore do ciebie
Razem z kolesiem zrobimy Ci to tak jak fabryka każe i mozesz przejechać 60 000 km ani razu nie wspominając o rozrządzie :wink: .
front247 napisał/a:
Nowy komplet mam juz kupiony
Co kupiłeś i jakich firm?
Anonymous - 12-03-2008, 06:58

witam
pasek jakiejs niemieckiej firmy,rolka tez..sprawdze potem bo mam w aucie..nazwa na ,,G,, :mrgreen:
co do escorta 1,6 to mialem takowe 2 przez okres 5-6 lat,moze byly troszke dobite ale....colt 1,3 jest po prostu szybszy,nie mowie tu o v-max,bo nie sprawdzalem ale przyspieszanie na pewno.colt przyspiesz na wszystkich biegach,strasznie szybko reaguje na nacisnięcie pedału gazu,ma lekka dziure w obrotach chyba ok 3,500 obr. ale glowy nie dam bo nie mam w aucie obrotomierza,a potem to juz bajka,po prostu jazda tym autem jest o niebo przyjemniejsza niz fordem(nawet mocniejszym).Stwierdzam to po 3 dniach uzytkowanie 8)
A moze cos mu tam wsadzili Niemcy ze tak rwie:) nie mam pojecia.
pozdrawiam

waldi-1 - 12-03-2008, 09:24

pasek masz chyba geitz, czy jakos tak sie to pisze
Hugo - 12-03-2008, 13:00

front247 napisał/a:
A moze cos mu tam wsadzili Niemcy ze tak rwie:)
Niemcy? Jakiego auta to się tyczy? To w końcu Escort 1.6 rwie do przodu czy nie?
waldi-1 napisał/a:
pasek masz chyba geitz
waldi-1 :roll: Raczej Gates.
Anonymous - 13-03-2008, 07:37

nie escort,mowilem ze colt rwie do przodu,więc pasek to Gates,a napinacz GMK.
acha i mam pytanie odnosnie oleju na kartce jest napisane ze wlany jest pólsyntetyk,a przy kupnie facet w sklepie stwierdzil ze mam nalac mineralny bo to stary silnik...to jak zrobic? bo silnik jest stary tylko wiekowo,nie przebiegowo...
dzieki i pozdrawiam

Anonymous - 13-03-2008, 07:59

Moim zdaniem półsyntetyk. Skoro taki był lany wcześneij i go nei ubywa, zalej takim samym. MA lepsze właściwości smarujące i lepiej wypłucze syf z niesmarowanego silnika.
Miroslaw1305 - 13-03-2008, 16:52

Jeśli długo nie jeżdził ,a tak pisałeś to półsyntetyk może okazac się zgubny . Może silnik rozszczelnic. Te osiągi po tak długim postoju mogą byc złudne ,kręci mi się po głowie że zostało wlane do oleju jakieś świństwo w celu zwiększenia kompresji -POKAZANIE KLIENTOWI JAKA TO RAKIETA. Przebiek podejrzanie niski. Z olejem przejec z 2 lub 3 tysiące spokojnie ,zacznij sprawdzac poziom oleju i dopiero po sprawdzeniu zalej olejem nowym . W ZALERZNOŚCI JAK ŻECZYWIŚCIE nie będzie się nic działo z kompresią i stanem oleju to zalejesz pólsyntetykiem a jeśli nie to minerał .
Krzyzak - 13-03-2008, 16:55

coz moge napisac - mog Colt przejezdzil ok. 230 tkm na mineralnym (realny przebieg, bo niedawno szczotki alta sie starly) i ostatnio zalalem mu polsyntetyk Valvoline MaxLife

o ile mineralnego (Lotos, potem Mobil) ubywalo z czasem (do 5 tkm nic, potem ok. pol litra), to tego akurat polsyntetyka nie ubywa wcale

czyli zmiana byla korzystna dla silnika (ciszej chodzi, lepiej jest smarowany - szczegolnie zima), a cenowo (olej z Allegro) wypada podobnie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group