[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Z|miana pojemnosci
Hugo - 20-03-2008, 08:23
Były CAO z silnikiem 1.6 i o mocy 90 KM.
mkm - 20-03-2008, 12:08
Hugo napisał/a: | Były CAO z silnikiem 1.6 i o mocy 90 KM. |
I tu wlasnie nie jestem pewien. Wydaje mi sie, ze 90 KM jest podawane do silnika 1.5 12v. z poprzedniej serii Colta, ktory zamienili na 1.6 113 KM.
Hugo - 20-03-2008, 13:04
mkm napisał/a: | Wydaje mi sie, ze 90 KM jest podawane do silnika 1.5 12v. z poprzedniej serii Colta, ktory zamienili na 1.6 113 KM. | Nieprawda. Były CAO 1.6 z 90 KM. To była wersja MVV czy jakoś tak. pawela wie.
Marcin-Krak - 20-03-2008, 13:29
Przynajmniej dwa razy temat mocy był wałkowany
No ale do trzech razy sztuka
Link 1
Link 2
mkm - 20-03-2008, 13:37
Marcin-Krak napisał/a: | Przynajmniej dwa razy temat mocy był wałkowany
No ale do trzech razy sztuka
|
Nie znalazlem cao 1600 z moca 90KM. Gdzies na forum byl temat 90KM w coltach "szwajcarskich", ale caly czas wydaje mi sie, ze to powielana pomylka katalogowa.
Marcin-Krak - 20-03-2008, 13:57
mkm napisał/a: | Nie znalazlem cao 1600 z moca 90KM. Gdzies na forum byl temat 90KM w coltach "szwajcarskich", ale caly czas wydaje mi sie, ze to powielana pomylka katalogowa. |
Polecam choćby uważną lekturę linka 1 z mojego wcześniejszego postu.
Rzekoma wersja szwajcarska dotyczyła silników 1,8, które zamiast 140 KM, miały mieć 155 chyba
A CAO ma 90 KM, bo w DE płaci się ubezpieczenie od mocy silnika.
EDIT:
Jeszcze tutaj
mkm - 20-03-2008, 14:26
wersje silnikowe CA0:
* 1.3 12V GLi, 55 kW (75 PS), 1992−1996
* 1.6, 66 kW (90 PS), 1994−1996
* 1.6 16V GLXi, 83 kW (113 PS), 1992−1996
* 1.8 16V GTi, 103 kW (140 PS), 1992−1996
masz to na mysli z postu kovala przekopiowanej z wikipedii de.?
Nie znalazlem tego silnika w katalogach z 1994 ani 1995. W 1996 wchodzil juz cjo z moca 90KM. Dlatego twierdze, ze to pomylka. Przeczytaj tez historie Colta zamieszczona przez Hubeerta. Tam tez nie znajdziesz cao 1600 z moca 90KM. A tu cos o wspomnianym MVV:
In 1992, Mitsubishi began producing the MVV (Mitsubishi Vertical Vortex) engine. The lean-burn MVV engine can achieve complete combustion with an air-fuel ratio as high as 25:1, whereas conventional engines require 14.7:1. The result is 13% better fuel economy at 40km/h over a conventional engine powered vehicle. This 13% improved fuel economy means lower CO2 emissions, a major factor in global warming.
The MVV engine is equipped on some Minica (Towny) and Libero (Lancer Station Wagon) models in Japan.
Jak widzisz nie ma tu mowy o Colcie cao...
Co do ostatniego linku karol_gt napisal: jesli to bedzie "Jajko" (CA0) to silnik 1,6 ma 113 koni, nastepne wersje mialy silnik 1,6 z moca ograniczona do 90 koni. ale to juz inna buda wiec mysle ze nie powinienes miec problemu.
Wiec Panowie NIE POWIELAJMY BLEDOW.
docencik87 - 20-03-2008, 14:51
Jeśli chodzi o zmianę silnika i wycieczkę do WK to wypadało by się wybrać, bo w karcie pojazdu masz podany numer silnika. I w nowym dowodzie jest podana moc silnika, którą pewnie przy zmianie silnika na mocniejszy też trzeba zmienić
Bartek - 20-03-2008, 15:03
docencik87 napisał/a: | wycieczkę do WK to wypadało by się wybrać, |
A wcześniej do SKP, gdzie diagnosta wystawi papier o zmianach konstrukcyjnych....
mkm - 20-03-2008, 15:20
BH20 osobiscie jednak polecalbym sprzedaz 1.3 i zakup 1.6. Jak zaczniesz kombinowac to mozesz przekombinowac. Silnik silnikiem, ale jest jeszcze skrzynia, polosie, wydech, komputer itd. Potem podsumujesz i zlapiesz sie za glowe...
Bartek - 20-03-2008, 15:57
Nie jest tak źle..... Podstawą jest dawca - najlepiej rozbitek tyłem/bokiem (ostatecznie przodem, ale z zachowaniem całej mechaniki) - wtedy wszelkie graty są dostępne
londolut - 20-03-2008, 15:58
mkm napisał/a: | Silnik silnikiem, ale jest jeszcze skrzynia, polosie, wydech, komputer itd. Potem podsumujesz i zlapiesz sie za glowe... | Dlatego koledzy wcześniej napisali od 1500-3000PLN. Skrzynia i reszta powinna podejść z 1.3 bo np w CA0 wystarczy to co zostanie z 1.3 ale trzeba kupić ECU, wiązkę, czujnik stukowego (detonation sensor), czujnik ciśnienia zewnętrznego (barometric pressure snesor), przepływomierz (air flow sensor) i jakiś linear A/F sensor and amplifilter.
mkm napisał/a: | osobiscie jednak polecalbym sprzedaz 1.3 i zakup 1.6. | Zdecydowanie mnie j problemów i kombinacji
[ Dodano: 20-03-2008, 16:47 ]
Hmmm http://allegro.pl/show_item.php?item=328766735 ten ma 90KM
Anonymous - 20-03-2008, 17:00
co do zmian w dowodzie to powiem tak: mam kolege, ktory jest wlascielem forda escorta rs2000 czyli silnik 2.0, troche sie bawi w tuning i pokombinowal tak ze blok silnika ma od rs2300 czyli od silnika 2.3 a gora jest od 2.0... pojechal na przeglad i najwyrazniej trafil na jakiegos kolesia, ktore sie troche zna na fachu i powiedzial mu ze nie podbije pzegladu bo na pewno nie ma silnika 2.0, podobno silniki 2.0 i 2.3 z zewnatrz sa prawie identyczne, jedynie jakies roznice w wygladzie przy misce olejowej... pewnie ze policjant nie bedzie zagladal pod auto zeby sprawdzic jaka ma miske olejowa ale najwyrazniej kazda zmiana jesli chodzi o silnik musi byc zanotowana...
zastanawia mnie jeszcze jedno... jak wiadomo kazdy w dowod ma tez wbita moc silnika, jezeli np. ja zaloze turbo, nitro lub inne cuda to tez musze leciec i wymieniac dowod?
Bartek - 20-03-2008, 17:11
Tak samo realną jak przebieg
pawela - 20-03-2008, 17:22
Cytat: |
Nieprawda. Były CAO 1.6 z 90 KM. To była wersja MVV czy jakoś tak. pawela wie. |
Dzieki Hugo za poparcie
Tak tak panowie zgadza sie, byly CA0 1.6 90KM, wersja MVV. Mam taką podaną w instrukcji obslugi jako ekonomiczną werje 1.6 spalającą mniej niz 1.3. Co wiecej zdarzaly sie takie na alledrogo. Temat byl kilka razy walkowany na forum.
OTO DOWODY:
|
|
|