To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Ogólne - czy warto 3000?

Anonymous - 10-08-2006, 23:43

Hubeeert napisał/a:
Kupując tani 3000GT kupujesz trupa. Nie masz pieniędzy - nie kupujesz 3000GT. Przepraszam za brutalność ale taki jest fakt.

Hm. Do zakochanego taki argument nie trafia niestety. Poczekam, może się zdarzy jakaś okazja. Jak się kocha, to i ze dwa latka nawet można poczekać. A np. w necie znalazłem ogłoszenie z lutego 2005 r. o sprzedaży VR4 (kupiony u dealera chyba w 1995 r. i tamże serwisowany i I właściciel chyba z Łodzi) za cenę niewiele ponad 30 000 zł. To chyba niezła okazja?
BTW. obecnie na Allegro jest z 92 r. za 11000 zł, ale ma uszkodzony wał. Czy to chodzi o wał korbowy? Ile kosztuje naprawa?
Hubeeert napisał/a:
Tylko dwa ostatnie miały turbo

Czyli, jeśli dobrze zrozumiałem, 330 i 285 KM mają turbo, a dokładniej bi-turbo, a 225 i 180 KM nie mają turbiny? A więc można zaryzykować gaz w tych słabszych?

P.S. Wielkie dzięki za objaśnienia i proszę o więcej. A czy mógłbyś napisać lub zapodać linka z osiągami i spalaniem dla poszczególnych wersji silnikowych?

Anonymous - 11-08-2006, 00:47

marcovan.. pytanie podstawowe...ile masz miesięcznego dochodu. bo to auto Cię zeżre. zanim doprowadzisz jakiegoś 3000 GT do kupy to musisz wygospodarować min. 1000 zł miesięcznie na naprawy, a nawet jeśli nie wykorzystasz tego przez miesiąc czy dwa to w trzecim może Ci się coś spieprzyć za te dwa poprzednie... dodatkowo paliwo, no i opłaty.
tym bardziej że widzę że się przesiadasz ze zdecydowanie prostszego i mniej awaryjnego samochodu.
3000 GT owszem - ale jak Cię stać jeszcze na jedno auto do codziennej jazdy.

Anonymous - 11-08-2006, 08:27

shovel napisał/a:
min. 1000 zł miesięcznie na naprawy

O, kurna, kupa kasy. Dochody zdecydowanie za niskie, ale ja i tak popełnię ten mezalians. Kocham i już, tylko dlaczego, cholera, wszyscy odradzają?
Cytat:
widzę że się przesiadasz ze zdecydowanie prostszego i mniej awaryjnego samochodu
To jest w ogóle bezawaryjny samochód.
Cytat:
3000 GT owszem - ale jak Cię stać jeszcze na jedno auto do codziennej jazdy.
No ja się nigdy nie rozstanę z moją Madzią. Mam ją od nowości, a to już 14 lat stuknie w tym roku. Jak widać jestem wierny w miłości.
Chłopaki! Nie odradzajcie tylko pomóżcie znaleźć rozwiązanie, jak wybrać najtańszą w zakupie i utrzymaniu opcję? Podajcie te osiągi i spalanie dla różnych silników! I jeszcze jedno: Ile trzeba włożyć na dzień dobry w taką używkę: rozrząd, płyny, coś jeszcze?

Krzyzak - 11-08-2006, 08:54

Najtańsza opcja i nawet szybka (bez AWD i turbo) to wersja SL 24v. Pogadaj z Arrow'em - on taką posiada i naprawdę sporo w niej SAM zrobił, więc ma najlepsze pojęcie na ten temat.
Dosyć długo go nie ma na forum - wakacje. Zapytam go przez SMS czy zgadza się, żeby podać swój nr kom. i może wyślę Ci na PM.

Hubeeert - 11-08-2006, 11:22

marcovan napisał/a:
Czyli, jeśli dobrze zrozumiałem, 330 i 285 KM mają turbo, a dokładniej bi-turbo, a 225 i 180 KM nie mają turbiny? A więc można zaryzykować gaz w tych słabszych?

Można jak najbardziej. Co prawda mają napęd FWD i instalacja powinna być IV generacji ale da sie zagazować te samochody.
arrow i witek w-wa polecam kontakt z nimi - mają pojęcie o tym w jakim stanie są 3000GT w Polsce.

Krzyzak - 11-08-2006, 11:26

Już wysłałem mu namiary na Arrowa - na pewno rozwieje wszelkie wątpliwości.
Anonymous - 12-08-2006, 23:39

Czesc marcovan ,wiec dzwon smialo pogadamy,chetnie pomoge Ci znalezc w miare dobre 3000GT za rozsadne pieniadze ,nie jest to latwe i samochod wymaga prawie zawsze sporo pracy ale warto sie tym zajac skoro tak sie napaliles,wiem co o tym :mrgreen: wiec jak tylko bedziesz mial ochote rozpoczac przygode z 3000GT to zadzwon i dzialamy ja jestem otwarty, sorry z gory ze dopiero teraz pisze ale sezon wakacyjny trwa.. widzimy sie wszyscy na zlocie!! 8)
Anonymous - 02-10-2006, 16:37

siemka chlopaki tak czytam to co nie ktorzy z was pisza o tych 3000gt,i az plakac mi sie chce ............ :cry: :cry: :cry:
A czemu ?
Bo wynika z tego ze mits 3000gt to najgorszy samochod. Wynika z tego co nie ktorzy pisza ze lepiej jezdzic malcem albo syrena niz 3000gt, ze ciagle sie psuje i wogole ze trzeba klasc w niego 1000.zl co miesiac. To ........sorrki.......ale to co to za zlom skoro caly czas cos sie psuje. Na to wyglada ze mits to zwykly SZAJS NA KOLACH... A JEZELI CHODZI O SPALANIE TO JAK NIE KTORYM PALI ON 30L.NA 100K/M to juz wogole chce mi sie ryczec jak czytam cos takiego. ALBO ZE SKRZYNIE SIE SYPIA TO ALBO TO JEST ZLOM ALBO KTOS NIE UMIE JEZDZIC.

A TERAZ PARE SLOW O MNIE MITS 3000GT VR4.OCZYWISCIE ZAGAZOWANY I CHODZI JUZ NA GAZIE DWA LATA I NIC SIE NIE DZIEJE........A KTOS TAM NAPISAL ZE TURBO SZLAK TRAFI..EEEEE TAM :wink: :wink:
SPALANIE MOJEGO TO JAK GO NIE DEPCZE TO 12....14/L100 A W MIESCIE14..17L.I TAK PO ZA TYM TO O.K .....ACHA I JESZCZE JEDNA SPRAWA DLA TYCH CO MOWIA ZE NIE DA RADY GO PRZEROBIC..CHODZI MI O KIEROW......MOJ JEST Z ANGLI..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: OWSZEM BYLO TROCHE ROBOTY ALE BYLO WARTO UKLAD KIER.KUPILEM Z ROZBITKA I JEST O.K.... ILATA ILATA...... Wiec dlatego jak czytam te posty to za leb sie lapie co nie ktorzy maja za 3000gt............ :| :| :| :| .....I TERAZ JEDNA RADA DLA ZAKOCHANYCH W 3000GT......LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO AUTO Z POLSKI BO TU SA PO PROSTU PADLINY I ZLOMY :cry: :cry: :cry: :cry: ZAJEZDZONE TYLKO I WYLACZNIE Z NIEMCY ALBO ANGLIK.....BO W POLSCE TO 3000GT KTORE SA NA SPRZEDANIE NADAWAJA SIE NA ZLOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. I TYLE ........A DLA NIE DOWIARKOW BEDA NIEDLUGO ZDJECIA MOJEGO MISIA...ALBO ZAPRASZAM DO MNIE DO TORUNIA DO OBEJRZENIA MOJEGO I UWIERZENIA W TO CO NAPISALEM....ZDJECIA NIE DLUGOBEDA... TO NARAZIE LUDZIE........ :mrgreen: :mrgreen:

Hubeeert - 02-10-2006, 19:39

Edytowałem trochę Twojego posta bo się go czytac nie dało.
Z uwag - nie pisz z włączonym Caps Lockiem.

Co do tego co wcześniej napisano o 3000GT
1. Skrzynia - znane są problemy z tym samochodem i zastosowaną w 1GEN skrzynią. 2G była lepsza ale i tak poprzecznie zamontowany silnik nie jest tu najlepszym pomysłem.
2. Turbiny - jak to turbiny - łatwo je zabić. Gaz nie pomaga w osiągnięciu przez nie długowieczności.
3. Przekładka kierownicy - nie widziałem Twojego samochodu więc nie komentuję. W Mitsu są asymetryczne przegrody czołowe i stwarza to sporo problemów przy przekładkach.
4. Samochody z Polski - zdanie mam takie jak Ty.
5. Spalanie - moje 1,6 turbo potrafi spalić po mieście 17 i więcej na 100 km :mrgreen:


Czekamy na zdjęcia :mrgreen: zapraszam do działu FAQ->Downloads->Mitsubishi Service Manuals->3000GT jest tam serwisówka do 3000GT kompletna do 1 i 2 Generacji.

I witaj na Forum :mrgreen:

Anonymous - 05-10-2006, 19:41

chlopaki mam jeszcze dwa pytania :?: :?: :?: tak patrze na ceny 3000gt w niemczech i zastanawiam sie czemu one sa az tak drogie???? :( :( :( :( no i drugie czemu nie robia juz aut z otwieranymi lampami...
Hubeeert - 05-10-2006, 19:58

lukasz napisał/a:
zastanawiam sie czemu one sa az tak drogie????

Bo to dobry mało awaryjny samochód o rewelacyjnym a zarazem nie tak bardzo jak na przykład Supra oklepanym wyglądzie
lukasz napisał/a:
no i drugie czemu nie robia juz aut z otwieranymi lampami...

Bo musieli :evil: face-lift zrobić niestety..... No i moda się zmieniła wtedy...

TommiCrazy - 26-01-2007, 20:41

tak sie tylko pochwalic chcialem, identycznego widzialem tydzien temu umnie w colchester, stalem kolo niego , jak odjechal omalo sie niezesikalem, ten sam kolor, ta sama gleba i felgi, prawdopodobnie stalem kolo najszybszego gto na swiecie :D

gto 10 sek

Anonymous - 04-02-2007, 15:45

Nie moge powiedziec ze 3000gt to cudo na kolkach ale ten samochod ma cos w sobie. Nie bede juz opisywal ile ja wsadzilem w silnik ,skrzynie i inne rzeczy ale pomimo tych wsadzonych pieniedzy i ukruceniu mojego zycia przez nerwy jakie stracilem to i tak mam nadzieje ze nie bede musial go sprzedac. Obecnie moja kochana miska stoi w garazu juz baaaaaardzo dlugo. Nie wiem tylko czemu nie trzymaja sie ceny tego auta na poziomie np.Supry???
witek.w-wa - 05-03-2007, 17:42

vr4 napisał/a:
...Nie wiem tylko czemu nie trzymaja sie ceny tego auta na poziomie np.Supry???
bo tak jak juz wczesniej pisano w kraju sa same trupy, a te dobre i dobrze zrobione nie sa na sprzedaz. wiec albo kupujesz trupa i wsadzasz w niego ogromne pieniadze nie bedac pewien nigdy efektu, bo sa tez one zazwyczaj po kraksach aby byly tansze przy imporcie. Albo kupujesz np z Niemiec duzo drozej ale masz pewnosc ze nic sie nie sypnie. Wersja europa ma jeszcze ten plus ze jest fabrycznie brak ogranicznika predkosci do 250 :)
Carlos86 - 29-12-2008, 00:27
Temat postu: Mitsubishi 3000 GT VR4
Mam rozumieć że te mitsubishi napewno będzie autkiem w które będę musiał kupe kasy włożyć ??? http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7352103


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group