To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - jaki olej do colta?

Anonymous - 17-07-2008, 20:42

SlaVkoEg napisał/a:
Ja zmieniam co 10tys. a jak nie przejade tyle to raz w roku. Jezdze juz drugim samochodem na ELF SPORTI SRI 15W40 i jak narazie nie moge nazekac :)


Tez jezdzilem na tym oleju ale pare razy zamarl mi w zimie :doubt: jak auto mialo 160tys przebiegu zmienilem na valvoline maxlife 10W-40 jest ponad 200tys i wszystko w najlepszym porzadku :)

czarnuch23 - 17-07-2008, 21:04

ja w tej chwili powoli zblizam sie do przebiegu 200k i dalej jezdze na pelnym syntetyku Mobil 1 0W40 i nie mam ubytkow przy zmianach co 10k kilometrow (olej jest co prawda brudny ale ja nie mam lekkiej nogi i ma prawo sie brudzic w koncu od tego jest zeby silnik byl czysty.
Teraz bede sie przestawial na motul mysle o 0W30 ale jeszce nie wiem czy nie bedzie za wodnisty wkoncu silnik dostaje baty. Musze to skonsultowac z kims kto serwisuje wysilone silniki ze sporymi przebiegami bo mojemu jednak chyba przybedzie kilka kucy w najblizszym czasie. (jak go odbiore z lakierni i odbije sie z dna finansowego)

Anonymous - 17-07-2008, 21:20

mugen napisał/a:
Tez jezdzilem na tym oleju ale pare razy zamarl mi w zimie :doubt:


hehe ja jeszcze nie mialem takiego problem :P

PiotrekSL4 - 17-07-2008, 21:45

SlaVkoEg napisał/a:
ELF SPORTI SRI 15W40 i jak narazie nie moge nazekac :)

Ja tez na takim poginam bo taki lal gosc przede mną. Narzekać nie moge. Zmieniam co 10000 czasami lekko przekrocze.

londolut - 17-07-2008, 21:55

U mnie smaruje Mobil Super S wymieniany co 10000 i z silnikiem nic się nie dzieje. Niema przepałów, kopcenia i innych objawów. Od zmiany do zmiany wszystko OK :)
docencik87 - 17-07-2008, 22:26

Ja ostatnią wymianę w białym Colcie 300000km Mobil M 15W/40
W turkusowym :) 200000 km obecnie Shell Helix 15w/40 wcześniej także Mobil M 15W/40

Anonymous - 19-07-2008, 11:02

Rafal_Szczecin napisał/a:
maxkata napisał/a:
Zmiana co 20 000 i to wystarcz


co 20 000 ? to zmieniaj moze co 40 000 ?

zawsze to jedna wymiana do przodu ...


ja u siebie w colcie wymieniam co 7500 olej . czyli wychodzi, ze jakos 2 razy w roku (niedlugo bedzie mi sie zblizala wymiana,ale to tylko takie moje widzi mi sie ) ...
w carismie co 12 500 km ( diesel ) w galancie co 12 000


ogolnie zasada jest taka, ze olej zmieniamy co 10-15 tkm ( rozne sa opinie ) lub jezeli nie zrobimy takiego przebiegu, to raz do roku .


Co 40 000 to lekka przesada. Co 20 000 jest ok.
3 razy w roku wymieniam i max life sie sprawdza. Olej przy wymianie jest ciemy przepracowany ale nie wygląda jak smoła. Poprzednie auto Lancer 1,6 95r ma już 250 000 i slilnik jak dzwon. Na max lifie jeździ od 140 000 co 20 000 wymiana.
Moim zdaniem co 7500 to szkoda kasy.

londolut - 19-07-2008, 13:31

maxkata napisał/a:
Moim zdaniem co 7500 to szkoda kasy.

Jeśli ma zniżki to czemu nie :)
Rafal_Szczecin napisał/a:
ceny mam fajne wiec wydatek nie duzy :)

Anonymous - 20-07-2008, 22:05

londolut napisał/a:
maxkata napisał/a:
Moim zdaniem co 7500 to szkoda kasy.

Jeśli ma zniżki to czemu nie :)
Rafal_Szczecin napisał/a:
ceny mam fajne wiec wydatek nie duzy :)


Pewnie jeśli masz dobre ceny to ok.
Ja dużo śmigam i 5-6wymian w roku troche by mnie kosztowało.

mastertoja - 28-07-2008, 13:26
Temat postu: PASKI
jezeli chodzi o paski do aut japonskich polecam firme MITSUBOSHI. A jezeli chodzi o olej to kazdy markowy nawet LOTOS, zmieniany co 10000 km daje rade, chyba ze ktos ma weza w kieszeni i chce zalac motor olejem z Lidla. Nie polecam !!! Pamietajmy CHYTRZY DWA RAZY TRACĄ!!!!!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group