[92-96]Colt CA0 - [ALL] Halogeny
yume - 08-01-2009, 09:12
Więc skoro masz halogeny to jest nadzieja, że ja posiadam całe niezbędne okablowanie i wystarczy tylko włącznik zamontować i halogeny
jeśli jest możliwość to co posaidasz orz1 z tych bajerów w swoim :
-el. lusterka
-podgrzewane lusterka
-szyberdach elektryk
-el. szyby
-centralny zamek
emilok - 08-01-2009, 10:58
londolut napisał/a: | Widocznie poprzedni właściciel nie chciał mieć halców. Ja na początku też chciałem halogeny jak zobaczyłem ceny używek w opłakanym stanie to podarowałem sobie ten "wypas". Teraz mam inny pomysł, jaki? Zobaczycie... |
Ja wiem jaki ;> hehe
Powodzenia z szukaniem halogenów, na pewno ci się przyda
orz1 - 08-01-2009, 11:26
yume,
el szyby, el. i podgrzewane lusterka, centralny itd. ogólnie pełna elektryka, bez szyberdachu , bo go nie mam
Przeczytaj http://forum.mitsumaniaki...t=13934&start=0 jest o oznaczeniu wersji GLXi, jest to niby najbogatsza wersja.
W sumie nie wiem czy rocznik jest tu ważny ale ja mam z 1995r.
może poprostu masz składaka, ze znaczkiem GLXi
albo się myle
yume - 08-01-2009, 11:43
nic nie można wykluczyć choć wątpie by to był skłąda, zawsze chyba jakas adnotacja jest w dowodzie rejestracyjnym.
Ale jak widze nie ja sam mam GLXi bez halogenów, może chodzi o rocznik ja mam z 93, lub rynek na jaki był przeznaczony, albo zwyczajną fanaberie kleinta, że zamiast halogenów wolał szyberdach. Ile nacji tyle opcji
cns80 - 08-01-2009, 11:51
tresorex napisał/a: | Cała instalacja powinna być bo każdy ma taką samą. | U mnie nie było.
Instalację poprowadziłem pod zderzakiem w okolice akumulatora i tam zrobiłem przekaźnik. Następnie przez gumową zaślepkę za schowkiem wszedłem z kablem do kabiny i przeprowadziłem na stronę kierowcy. Zasterowanie wziąłem ze świateł pozycyjnych (bo tak według przepisów powinny być podłaczone przednie halogeny) tzn. po zapaleniu pozycji dopiero mogę włączyć halogeny. Wystarczyło znaleźć odpowiedni kabel w przełączniku świateł/kierunkowskazów. Następnie doprowadzić go do włącznika halogenów. Drugi kabel do włącznika to ten, który doprowadziłem z komory silnika.
Masę dla przekaźnika podłączyłem do nadwozia, a plus do aku (po bezpieczniku) i wszystko włożyłem do hermetycznej puszki. Puszka jest między aku, a błotnikiem.
|
|
|