To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Carisma 1.8 GDI dziwna praca silnika

Moomin - 23-04-2008, 21:28

Juiceman napisał/a:
Dźwięk metaliczny ?! Popychacze?! nigdy w życiu.. .

Na samą logikę? Kiedy może być dźwięk metaliczny ? (takie mi się wnioski nasuwają....

Co jak co serwis i to migiem.... ("nowy" silnik 1000pln z groszem).

U mnie na szczęście to jest klekocik ( po zalaniu oleju, na zimnym milczy).

Tak mi mówił pan Michalak - mechanik klubowy. Lepszego źródła informacji nie mam.
A popychacze to z czego są zrobione jak nie z metalu?

Juiceman - 23-04-2008, 22:26

Moomin napisał/a:

Tak mi mówił pan Michalak - mechanik klubowy. Lepszego źródła informacji nie mam.
A popychacze to z czego są zrobione jak nie z metalu?


Mea kulpa - mój błąd ale równocześnie może być to stukot na panewkach i sworzniach.
Ale cóż ok 1200 naprawa (czyt. wymiana popychaczy)

Anonymous - 24-04-2008, 19:04

Witam

Ja wymieniłem już wszystkie popychacze i dalej stuka, panewki i sworznie sprawdzałem podczas wymiany zaworka i sprężynki pompy olejowej, wydaje mi się, że były okej, normalne ślady wytarcia i brak luzów.

Mam podejrzenia co do pompy wody lub któregoś z elementów rozrządu, czy ktoś się z czymś takim spotkał?????co wy na to???

jacekm1966 - 24-04-2008, 23:03

A czy oprócz tych stuków silnik zachowuje sie normalnie, bo może któryś wtryskiwacz też tak klekotać.
Anonymous - 25-04-2008, 00:03

W moim przypadku silnik pracuje równie, nie wariuje, ja próbowałem odłączać wtryskiwacze i wtedy różnica tylko taka była że silnikiem zaczynało trząść.
Anonymous - 25-04-2008, 09:08

W moim przypadku wszystko chodzi ładnie oczywiście oprucz tego metalicznego stukania.
jacekm1966 - 25-04-2008, 17:31

Ja k odłączysz któryś wtrysk to normalne że zacznie silnikiem bujać bo nie chodzi na jednym tłoku lub dwóch zależy ile wtrysków odłączyłeś. Ja mam sąsiada który pracuje w serwisie Mitsu w Łodzi i to on właśnie mi mówił że zepsuty wtrysk też potrafi tak klekotać.
Anonymous - 26-04-2008, 01:17

No dobrze ale zakładając, że odłączasz ten zepsuty wtrysk to powinno ci w tym momencie przestać stukać,a w moim przypadku stuki są dalej tylko, że z inna częstotliwością, bo wiadomo, że silnik zaczyna chodzić nierówno.
TRUTIL CARI GDI - 27-04-2008, 09:59

kylo111 siema poczytaj sobie moje tematy na tym forum wszystko na temat stukajacego silnika. :? Bylem w serwisie koles ktory sprawdzał mi samochod odrazu powiedzial ze to sworzen tloka. Mialem takie dziwne klekotanie jakby cos siedzialo w srodku i walilo mlotkiem. :x Pozniej zaczolem jezdzic po mechanikach, odwiedzilem chyba 10 kazdy mowil ze to hydraulika ze popychacze klepia. Uzbieralem kase samochod zostawilem na warsztacie wymienili mi cala hydraulike poplynolem 1300zl i wiesz co zapalilem silnik przy kolesiu i dalej tak samo napier...... :evil: wiec nie pchaj sie w chydraulike, ja mysle ze bardziej zurzyta dluzej by tylko podpapowala olej i nie klepala by tak jakby ktos walil mlotkiem. Pierwsze co zrob to zmierz cisnienie na cylindrach jesli nie bedziesz mial powyzej 12BAR to jedz po nowy silnik tak jak ja to zrobilem i ciesz sie pieknie i cichutko pracujacym silnikiem. Moj koszmar z klepaniem dobiegl konca i jesli ktos mowi ze GDI klepie zapraszam do posluchania jesli wogole cos usluyszy pozdro :biggrin:
Anonymous - 27-04-2008, 11:52

TRUTIL CARI GDI, milo widziec usmiechniete pyszczysko----i jak niewiele trzeba, wystarczy ze silnik cicho chodzi.
TRUTIL CARI GDI - 27-04-2008, 13:56

orzech a zebys wiedzial jak bardzo :p :p :p :p :p :p :p pozdro
Anonymous - 28-04-2008, 13:18

Byłem ostatio u mechanika i powiedział mi ze to nasówa mi poma wspomagania.
czy to mozliwe?

TRUTIL CARI GDI - 28-04-2008, 15:52

wiesz co ja tez jezdzilem po mechanikach kazdy mowil co innego. Jedz jeszcze w kilka miejsc i sie popytaj, pompa wspomagania :? mi sie wydaje ze raczej by wyła a nie walila ale nie jestem pewien :?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group