To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A] Popychacze hydrauliczne

pawela - 09-01-2010, 10:38

Cytat:
P.S.Normalny człowiek nie słyszy tego stukania tylko debile pokroju mnie :D

i potencjalny znafca kupujący, który twierdzi że są obrócone panewki... przechodziłęm to...

rosomak1983 - 09-01-2010, 10:58

eee to powiem wam gdzie tu niezawodnosc ??? Skoro po 150 tys (lanc czerwa) juz trzeba wydawac na silnik min 700zł :x Pomimo mocy nie jest to widze udany silnik bo wszyscy jak leci borykaja sie z tym problemem... To ja juz wole moje poczciwe 4g92 :D :D :D
Hugo - 09-01-2010, 11:03

Popychacze w silnikach 4G93 (Colt, Lancer) i 4G63 (Galant, Space Wagon itd.) się czyści, tak jak ja zrobiłem. Od tej chwili nie słyszę w ogóle pracującego silnika. A stukać one mogą już przy przebiegu poniżej 100 000 km! I nie jest to wada fabryczna czy błąd w sztuce tylko efekt zastosowania niewłaściwego oleju do silnika.
Anonymous - 09-01-2010, 11:03

rosomak1983 napisał/a:
Skoro po 150 tys (lanc czerwa) juz trzeba wydawac na silnik min 700zł

Pomimo 17 lat-przebieg w tym przypadku to sprawa drugorzędna.

Dziś wyczyszczę te 3-4 podejrzane-jeden z nich jest winny :D

Koton - 09-01-2010, 11:24

Ja tylko dodam że warto wyszyścić popychacze. Lepsze to niż kupowanie nowych.
Gdy wymieniałem silnik na nowy-używany z przebiegiem 68tkm Leszek(mechanik PL pd.) powiedział że na początku(zaraz po zamontowaniu silnika) było średnio - troche cykały ale później jak przeczyścił popychacze była cisza absolutna totalna niczym nie zmącona cisza.

Przy okazji czyszczenia popychaczy pomyślałbym nad zmianą oleju połączoną z wlaniem preparatu do silników(chodzi mi o ten preparat który niektórzy wlewają przed każdą zmianą, który sprawia że więcej oleju spływa i dzięki temu stare resztki oleju nie mieszają się z nowo zalanym olejem).

Stuki popychaczy są be :doubt: bo to hałas metaliczny spod maski :? a konkretnie z silnika.

czarnuch23 - 09-01-2010, 11:54

stukajace popychacze maja tez wplyw na prace silnika niestety (zawory moga pracowac nie tak ja k powinny)
Niestety czyszczenie popychaczy nie zawsze pomaga (czesto jzu zdarza sie uszkodzic mechanicznie (glowka jest sklepana- zacinaja sie) przerabialem u siebie walil mi jeden ale juz inne tez sie czasami odzywaly wymienilem wsyztkie i cisza. roboty niewiele koszt jest znaczny ale na te 100kkm bede mial cisze :D

macia - 09-01-2010, 12:00

Ja wymienię komplet, bo jak już robić to dobrze. A to czyszczenie to niby na czym miałoby polegać dokładnie?
czarnuch23 - 09-01-2010, 12:11

igielka otwiersz zaworek od gory w popychaczu i jakims syfem (do gaznikow wel innym na eterze) pluczesz caly mechanizm sciskajac i obracajac popychaczem pozniej z boczku tym czyscidelkiem w otworek i to samo i tak az do momentu gdy przestanie syf wyplywac z popychacza:) X 16 + wyczyszczenie magistrali olejowej tym czyscidlem i szmatka :) czekamy az odparuje i skladamy.
Organo leptycznie wylapujemy te ktore chodza ciezko i sie przycinaja a dodatkowo sa podklepane (tak jakby je ktos mlotkiem od gory taktowal...)

macia - 09-01-2010, 12:13

Czarnuch sądzisz, że to pomoże na dłuższy czas? Bo mnie się wydaje, że taka pomoc, to tylko doraźnie, na krótki czas.
czarnuch23 - 09-01-2010, 12:21

jesli uda ci sie wylapac te uszkodzone to pomoze a koszt bedzie mniejszy. Aczkolwiek u siebie zrobilem wsyztkie a ta cholera ktora byla najmocniej uszkodzona sie ostala i klepal niemilosiernie. W koncu koncow wymienilem wszystkie. Ale pomoc pomoze napewno, na jak dlugo? ciezko stwierdzic wsyztko zalezy od ich stanu mechanicznego- jak dlugo klepaly i czy jzu zdarzyly sie uszkodzic.
macia - 09-01-2010, 12:24

czarnuch23 napisał/a:
W koncu koncow wymienilem wszystkie

No właśnie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie.

Rafal_Szczecin - 09-01-2010, 12:41

macia napisał/a:
czarnuch23 napisał/a:
W koncu koncow wymienilem wszystkie

No właśnie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie.

panowie, w gti jak to w gti ,ale ja w galu wymienialem wszystkie 24 szt , a nie 16 :) i od 10tkm cisza jak makiem zasial, teraz jest tak jak powinna chodzic V6'stka :) jestem tylko ciekaw, czy gaz tego nie popsuje :?

mkm - 09-01-2010, 13:09

Zeby nie bylo, ze to taka norma... Wyjatki tez sie zdarzaja. W moim nabytku prawie 300tys. przebiegu i cisza.
Anonymous - 09-01-2010, 13:47

mkm napisał/a:
Wyjatki tez sie zdarzaja. W moim nabytku prawie 300tys. przebiegu i cisza.

Ktoś pewnie zmieniał :D

kartomaniak gti - 09-01-2010, 14:07

racja wszystko zależy od oleju.... na mineralnym popych klepał mi czasem nawet na ciepłym...teraz jest półsyntetyk i tylko na zimnym coś tam poklepuje


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group