To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

EVO Ogólne - Mam Evo X

marci_NOS - 07-05-2008, 21:20

Co do opisywanych wad EVO... chciałbym żeby ten hałas pourywał mi łeb :-)
na łyso też mógłbym się zgolić, żeby włosy nie wchodziły w fotele :-)
zaakceptowałbym nawet te trzeszczące plastiki, i poduszkę pod tyłkiem zamiast regulacji fotela tylko... zamień się na mojego Lancerka! :-)

Ten Lancer objeżdża na torze nawet sporo mocniejsze furki... i o to przecież chodzi!! żeby pooglądać STI w lusterku!

Pozdrawiam i gratuluję zakupu!

Anonymous - 07-05-2008, 22:30

marci_NOS napisał/a:
... zamień się na mojego Lancerka! :-)


No wiesz, aż tak słaby to nie jest :)

Widzę, ze jesteś z Mińska, chcesz go zobaczyć to przyjedź, masz 50km.
Pisz na PRIV.
Pozdro

TommiCrazy - 07-05-2008, 22:44

Do Sith, zostales zaproszony na zlot eclipsa bo pomyslelismy ze kierowca EVO ma w sobie ducha rywalizacji, najwyrazniej sie pomylilem, ton twojej wypowiedzi brzmi nie milo, skoro kupiles sobie EVO tylko do jazdy na dlugie trasy to rzeczywiscie zlot na torze wyscigowym zostaw dla mlodzikow.
Hubeeert - 08-05-2008, 00:46

TommiCrazy :roll: Twoja wypowiedź w odróżnieniu od wypowiedzi sith, brzmi niemiło.
To że ktoś ma szybki samochód nie oznacza automatycznie że ma go po to, żeby go katowac na torze.

Zresztą to nie jest Forum dla ścigantów.

Anonymous - 08-05-2008, 09:46

TommiCrazy ma czasami kłopoty z czytaniem ze zrozumienim. Nie pierwszy raz choć już w tym poście pisze, że spodziewałem się większego komfortu podczas gdy ja napisałem, że właśnie spodziewałem się mniejszego.
Wiesz TommiCrazy, co do ducha rywalizacji, to jak sobie kupisz nowiutkie EVO to je sobie możesz katować od pierwszych kilometrów. Moje na zlot będzie miało przejechane ok. 2000km wiec nie mam zamiaru przy tym przebiegu go katować. Jak przejadę minimum 5 tys. to wtedy pogadamy.
I jeszcze jedno, wstaw jakiś cytat z mojej wypowiedzi, który był niemiły. Tą pomiń bo o czytaniu ze zrozumieniem miało być w zamierzeniu niemiłe. Jak Kuba Bogu....
Podgrzewasz niepotrzebnie atmosferę.
Pozdro dla wszystkich.

TommiCrazy - 08-05-2008, 12:18

widzisz, zloty sportowych samochodow nie zawsze sa robione po to by je katowac, i nikt tu niczeo takiego nie napisal, sam kiedys przyjezdzalem na zlot eclipsa ledwie stu konnym galantem , cel by taki by sie spotkac i zeby kazdy mogl sobie oko na autkach zawiesic, a co do komfortu podrozowania chodzilo mi oto ze nazekasz na halas , brak miejsca w bagazniku, i oto ze sam powiedziales ze takie rzeczy to w RS ... nic nie wspomnialem o miekkosci zawieszenia.

Wkazdym razie zycze radosci z jezdzenia pieknym evoX, bez awaryjnej jazdy, wspolnego jezyka raczej nie znajdziemy wiec ja pasuje, poco macic wode na forum.

Anonymous - 08-05-2008, 14:43

TommiCrazy napisał/a:
Do Sith, zostales zaproszony na zlot eclipsa bo pomyslelismy ze kierowca EVO ma w sobie ducha rywalizacji....

No właśnie, "ducha rywalizacji". Ja wcale nie napisałem, że nie przyjadę.
Tak wogóle to wielkie dzięki za zaproszenie. Mam blisko i nie ma problemu, żebym podjechał i pokazał swoje auto.
Ale w oglądaniu nie widzę ducha rywalizacji, którego się po mnie spodziewałeś.
Ja też nie mam zamiaru tu mącić wody i wcale nie uważam, zebyśmy nie mogli znaleźć wspólnego języka.
Pozdro i do zobaczenia na zlocie (mam nadzieję)

TommiCrazy - 09-05-2008, 00:07

:) , tak rozmawiamy to juz zupelnie co innego :) , ten temat moze byc niepotrzebnie roztrzasany i roztrzepywany na rozne strony i jak ktos by chcial ciagnac przebijanie sie argumentami to mozna by bylo to robic bez konca, naszczescie jestesmy dorosli i umiemy dac sobie na luz.

Milo bedzie zobaczyc evo X na zlocie , tym bardziej ze bedac w UK nie widzialem( sam jestem zaskoczony) jeszcze ani jednego , mozna powiedziec fajnie ze wlasnie w polsce zobacze EVO X po raz pierwszy.

Co do twojego docierania silnika to slusznie robisz nie dajac sie prowokowac.
Zaznaczam ze gdyby nie fakt ze na zlocie chce troszku poupalac stariona sam na dzien dzisiejszy rozpoczal bym wymiane tlokow silnika na kute, to jednak wymusilo by na mnie zachowawcza jazde i silnik trafi na warsztat dopiero po zlocie.

Pamietam jedna sytuacje z przed paru lat w krakowie jak jeden koles kupil sobie evo6, bardzo czesto ktos probowal na ulicach sie z nim mierzyc, prowokowali do wyscigu z pod swiatel itp, odpuszczajac sobie tego typu rywalizacje kosztowalo go to OPINIE , ze jego evo jest slabe i ze kierowca jest cienki...do czasu az silnik byl dotarty.
spodziewam sie ze twoje evo X tez bedzie kusilo nie jednego streetracera do pojedynkowania sie.

Co do samego zlotu, to pojawia sie tam sympatycy 1/4 mili, jazdy po zakretach, car-audiofile oraz fani tuningu oraz fani mitsubishi ktorzy wpadna samochodami innej marki. Poza impreza na torze bedzie ipreza w budynku oraz na grilu.


POZDRAWIAM oraz przepraszam za to ze mnie ponioslo.

Anonymous - 20-05-2008, 12:33
Temat postu: Byłem tym jednym co obejrzeli się :)
Witaj Sith !

Byłem ty jednym z wielu którzy obejrzeli się za twoim autkiem i masz racje w rzeczywistości jest świetny jeśli chodzi o wygląd widziałem że stoi na niemieckich blachach to TY ? pod skocznią , jeśli moge spytać to ile pali taki smoczek , narazie robie dużo kilometrów moim Lancerkiem i chyba dlatego zdecydowałem się na Diesla ale jak troszke nim polatam pare lat to musze przyznać że będe grubo się zastanawiał nad Evo X .
Pozdrawiam

Juiceman - 20-05-2008, 13:41

sith bo sie obrazimy gdzie kolejne fotki i opisy ;> :wink:
Anonymous - 20-05-2008, 22:08

Do Sebastiana.
Tak, pod skocznoą w Zakopanem w weekend majowy to ja stałem. Blachy niemieckie bo auto było oclone w Niemczech.
Auto stało tam ze 6 godzin, ja obserwowałem reakcje ludzi z godzine czekając na znajomych.
Niektóre reakcje były: "o k..., ale piękny", robili foty z autem itp.
Jak zaparkowałem to parkingowy dał kwit, wyjął komórke i zrobił fotkę :)
Powiedz niedowiarkom, że X na żywo prezentuje się o niebo lepiej niz na fotach z netu. Traci tam z powodu dwuwymiarowości, wygląda jakby miała długi waski pysk ale tak nie jest. Ma bardziej niż IX zwartą, zbitą konstrukcję.

Poniżej foty zrobione podczas wizyty u rodziny na wsi, tło czasem takie sobie. Jakosć też ale miałem ze sobą tylko stary aparat, nie lustrzankę, bo ich nie planowałem.







Na zdjęciu za kółkiem to nie ja :)








Spalanie (jak widać na jednym zdjęciu) średnio w jeździe mieszanej ok 16/100.
W czasie jazdy w trasie przy prędkościach ok 110-120 jest ok. 10 litrów. Powyżej 150 wzrasta już gwałtownie.
Są foty bagażnika ale nie widać że akumulator jest wstawiony niefortunnie, jest za nim kupę zmarnowanego miejsca. Między pojemnikiem na płyn a aku za ścianką pusta przestrzeń i to duża. Tak samo w rogu za akumulatorem, Lepiej jakby zbiornik i aku dali we wnękach po bokach. Dużo miejsca zmarnowali.
Druga rzecz to brak 6 biegu do spokojnej jednostajnej jazdy na dłuższych trasach. Przy większej niż 130 prędkości jest już sporo obrotów i hałas. Reszta OK, mnie sie podoba.
Aha, jak ktoś myśli, że 6 bieg w skrzyni SST cos poprawia to sie myli. Tam 6 ma takie przełozenia jak manualna 5.

Student - 21-05-2008, 06:55

Piękny :shock:
Co do akumulatora to wydaje Mi się że jest to celowe ze względu na rozmieszczenie środka ciężkości, każde przesunięcie w tył powoduje zmianę sił oddziaływujących na auto. Z drugiej strony myśląc w ten sposób akumulator powinien znaleźć się pod siedzeniem pasażerów tak jak jest w BMW.
Ale to tylko moje przypuszczenia.

stanik - 21-05-2008, 07:10

jeszcze raz powiem ze piekne auto. Wczoraj jak wracałem z pracy do domu to widziałem takie w takim srebrnym kolorze (srebrny jakby z jedną kropelką niebieskiego koloru na 100 kropelek srebrnego :) ) i powiem szczerze że Twoj kolor jest ladniejszy, nawet na fotkach. Tylko tamto miało odsłonięty cały przedni grill i miało kwadratową tablicę po lewej stronie, a u Ciebie pewnie została tak jak ta niemiecka?

Co do spalania okolo 15-16 litrów to kolega w Golfie V GTI (silnik 2.0T 200KM) ma takie samo spalanie, a myślę, że doznania o niebo lepsze w lancerocie.

A co do aku w bagażniku, to myślę, że to przemyślany ruch i raczej w stronę rozkładu mas niż w stronę miejsca w bagażniku :) Co do sugestii, że można było tak jak w BMW to jednak aku pod siedzeniem w jednakowym stopniu dociąża obie osie (w przybliżeniu) zaś będąc w bagażniku dociąża praktycznie tylko tylną oś. Widocznie taki układ był potrzebny tutaj, zaś w BMW potrzeba było dociążyć też przód (albo BMW zrobiło ukłon w stronę bagażu i nie zabierało 100 litrów z bagażnika :)

mouseman - 21-05-2008, 08:34

No nie mam pytań. Poporstu synteza osiągnieć technicznych jak i stylistycznych. "I want one..... :twisted: "
akbi - 21-05-2008, 09:13

sith, czy mogę Cię prosić o fotkę całego kokpitu?? ... mam nadzieję, że jest inny niż w "cywilnym" Lancerze


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group