[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Silnik 2.4 GDI...[FAQ]
DigitalNinja - 19-10-2009, 15:28
lukasz85lukasz napisał/a: | A gdzie w okolicach warszawy można to wszystko zrobić?
Zależy mi na jakimś dobrym warsztacie... |
Masz w naszym mazowieckim dziale temat odnośnie serwisów - ja swojego miśka diagnozuję i operuję w EvoServisie przy ul. Znanej 6a.
Zadowolony jestem - profesjonalna obsługa i mocno konkurencyjne ceny. Do tego nie trzeba czekać dwóch tygodni, żeby się umówić na wizytę :] Chociaż to też zależy jak wiadomo.
Namiary masz tutaj: www.evolutionservice.pl
D1VenO - 21-10-2009, 09:37
jestem juz 2 tankowania gdi za soba i teraz mam pytanie , piszecie ze trzeba lac dobre bezsiarkowe paliwo . Ja mam nawyk z Hondy ze leje 98+ dodatki bo mam wykrecony silnik. 98 leje tez do solki z stocowym silnikiem no i do gala tez zalalem 98 ale ku mojemu zdziwieniu na wlewie jest napisane 95. Czy 98 nie bedzie za mocne dla gdi ?
pytam bo w mitsu jestem zupelnie zielony
skull - 21-10-2009, 12:45
ja już od jakiegoś czasu tankuję tylko 98 V-power i jestem zadowolony,nawet szarpania przy stałej prędkości przestały dokuczać
robertdg - 21-10-2009, 21:58
D1VenO, jedyne co Ci moze zaszkodzic to delikatnie wyciszona praca silnika, bo ilosc oktanowa nie znaczy wieksza moc, tymbardziej chcac porownac paliwo z zagranicy 93oktany a nasze najmocniejsze chyba na rynku Vpower to nasze jest najmocniejsze paliwo nie ma polotu do przecietnego paliwa z zagranicy. Polecam zatem lekturke>>Wartosc oktanowa<<
Kunek - 05-12-2009, 21:08
Mam nadzieje że dobry temat wybrałem
Znalazłem ciekawą, według mnie, ofertę na Allegro dla właścicieli silników GDI, może komuś się przyda.
http://moto.allegro.pl/it...silnik_gdi.html
Skopiowałem zawartość jak kiedyś link wygaśnie.
Diagnostyka i naprawa układów elektroniki,
zasilania silnika i sterowników,
elementów nadwozia i układów komfortu (z gwarancją)
PRZEDMIOT AUKCJI
Przedmiotem aukcji jest kompleksowa diagnostyka i naprawa układów jak w tytule aukcji
ze szczególnym uwzględnieniem samochodów Mitsubishi z silnikami GDI.
Diagnostyka oparta o oryginalny, fabryczny sprzęt diagnostyczny i poparta wieloletnim doświadczniem w tym zakresie.
W przypadku decyzji klienta o naprawie podzespołów w naszym zakładzie diagnostyka gratis.
Także inne marki samochodów w zakresie elektryki i elektroniki.
Objawem uszkodzenia elementów sterowania silnika w samochodach Mitsubishi z silnikiem GDI jest:
- Złe, nierówne obroty, wypadanie zapłonów
- Zbyt niskie obroty biegu jałowego
- Wypadanie zapłonów, szarpanie podczas jazdy ze stałą prędkością (z i bez ETV)
- Słabe osiągi silnika
- Kody błędów 91 i 92
- w skrajnym przypadku praca na 2 (skrajne) cylindry i maksymalnie 2800 obrotów
Możliwość naprawy, diagnostyki i regeneracji przepustnicy klienta lub innych usterek elektronicznych w samochodzie, także w samochodach na gwarancji.
Z naszych usług korzystają autoryzowane serwisy samochodowe wielu marek.
Jeśli poszukujesz innych akcesorii lub produktów ( Zobacz moje aukcje )
Jeśli masz jakieś pytania proszę o kontakt:
KONTAKT
mail: kscar@kscar.com.pl
telefon GSM: 0 605 446 966;
więcej informacji:
www.kscar.eu
voytech - 22-01-2010, 11:40
Szczegóły tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...=43370&start=15
skull - 28-01-2010, 17:01
Drodzy Koledzy Mam zamiar wymienić uszczelniacze zaworów w swoim 2,4GDI,i taka prośba jak można podać linka lub opisać dokładniej co potrzebne jakie narzędzia i części,jakie niespodzianki czekają przy tym zabiegu Może ktoś zna w necie jakąś stronkę gdzie są zdjęcia z takiego zabiegu.Będę bardzo wdzięczny
robertdg - 28-01-2010, 19:13
skull, co prawda to nie do GDI, ale poczytaj może Ci jakos pomoże http://forum.mitsumaniaki...aczy+zaworowych
skull - 28-01-2010, 22:26
jak już żre sporo oleju to uszczelniacze na bank
robertdg - 28-01-2010, 22:33
Jezeli nie widac zewnetrznych wyciekow, to mozna sprawdzic jeszcze kompresje w celu wyeliminowania pierscieni
giez - 24-07-2015, 13:39
mały odkop...
a czy silnik 2.4L L4 SOHC 16V to GDI?
Hugo - 24-07-2015, 19:03
giez, nie to wielopunktowy wtrysk paliwa, czyli MPI.
|
|
|