To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Silnik 2.4 GDI...[FAQ]

DigitalNinja - 19-10-2009, 15:28

lukasz85lukasz napisał/a:
A gdzie w okolicach warszawy można to wszystko zrobić?
Zależy mi na jakimś dobrym warsztacie...


Masz w naszym mazowieckim dziale temat odnośnie serwisów - ja swojego miśka diagnozuję i operuję w EvoServisie przy ul. Znanej 6a.
Zadowolony jestem - profesjonalna obsługa i mocno konkurencyjne ceny. Do tego nie trzeba czekać dwóch tygodni, żeby się umówić na wizytę :] Chociaż to też zależy jak wiadomo.

Namiary masz tutaj: www.evolutionservice.pl

D1VenO - 21-10-2009, 09:37

:twisted: jestem juz 2 tankowania gdi za soba i teraz mam pytanie , piszecie ze trzeba lac dobre bezsiarkowe paliwo . Ja mam nawyk z Hondy ze leje 98+ dodatki bo mam wykrecony silnik. 98 leje tez do solki z stocowym silnikiem no i do gala tez zalalem 98 ale ku mojemu zdziwieniu na wlewie jest napisane 95. Czy 98 nie bedzie za mocne dla gdi ?
pytam bo w mitsu jestem zupelnie zielony :D

skull - 21-10-2009, 12:45

ja już od jakiegoś czasu tankuję tylko 98 V-power i jestem zadowolony,nawet szarpania przy stałej prędkości przestały dokuczać :)
robertdg - 21-10-2009, 21:58

D1VenO, jedyne co Ci moze zaszkodzic to delikatnie wyciszona praca silnika, bo ilosc oktanowa nie znaczy wieksza moc, tymbardziej chcac porownac paliwo z zagranicy 93oktany a nasze najmocniejsze chyba na rynku Vpower to nasze jest najmocniejsze paliwo nie ma polotu do przecietnego paliwa z zagranicy. Polecam zatem lekturke>>Wartosc oktanowa<<
Kunek - 05-12-2009, 21:08

Mam nadzieje że dobry temat wybrałem :wink:

Znalazłem ciekawą, według mnie, ofertę na Allegro dla właścicieli silników GDI, może komuś się przyda.

http://moto.allegro.pl/it...silnik_gdi.html


Skopiowałem zawartość jak kiedyś link wygaśnie.

Diagnostyka i naprawa układów elektroniki,
zasilania silnika i sterowników,
elementów nadwozia i układów komfortu (z gwarancją)




PRZEDMIOT AUKCJI

Przedmiotem aukcji jest kompleksowa diagnostyka i naprawa układów jak w tytule aukcji
ze szczególnym uwzględnieniem samochodów Mitsubishi z silnikami GDI.
Diagnostyka oparta o oryginalny, fabryczny sprzęt diagnostyczny i poparta wieloletnim doświadczniem w tym zakresie.
W przypadku decyzji klienta o naprawie podzespołów w naszym zakładzie diagnostyka gratis.
Także inne marki samochodów w zakresie elektryki i elektroniki.

Objawem uszkodzenia elementów sterowania silnika w samochodach Mitsubishi z silnikiem GDI jest:
- Złe, nierówne obroty, wypadanie zapłonów
- Zbyt niskie obroty biegu jałowego
- Wypadanie zapłonów, szarpanie podczas jazdy ze stałą prędkością (z i bez ETV)
- Słabe osiągi silnika
- Kody błędów 91 i 92
- w skrajnym przypadku praca na 2 (skrajne) cylindry i maksymalnie 2800 obrotów

Możliwość naprawy, diagnostyki i regeneracji przepustnicy klienta lub innych usterek elektronicznych w samochodzie, także w samochodach na gwarancji.
Z naszych usług korzystają autoryzowane serwisy samochodowe wielu marek.

Jeśli poszukujesz innych akcesorii lub produktów ( Zobacz moje aukcje )
Jeśli masz jakieś pytania proszę o kontakt:

KONTAKT

mail: kscar@kscar.com.pl
telefon GSM: 0 605 446 966;

więcej informacji:

www.kscar.eu

voytech - 22-01-2010, 11:40

Szczegóły tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...=43370&start=15

skull - 28-01-2010, 17:01

Drodzy Koledzy :) Mam zamiar wymienić uszczelniacze zaworów w swoim 2,4GDI,i taka prośba jak można podać linka lub opisać dokładniej co potrzebne jakie narzędzia i części,jakie niespodzianki czekają przy tym zabiegu :? Może ktoś zna w necie jakąś stronkę gdzie są zdjęcia z takiego zabiegu.Będę bardzo wdzięczny :)
robertdg - 28-01-2010, 19:13

skull, co prawda to nie do GDI, ale poczytaj może Ci jakos pomoże http://forum.mitsumaniaki...aczy+zaworowych
skull - 28-01-2010, 22:26

jak już żre sporo oleju to uszczelniacze na bank :?:
robertdg - 28-01-2010, 22:33

Jezeli nie widac zewnetrznych wyciekow, to mozna sprawdzic jeszcze kompresje w celu wyeliminowania pierscieni
giez - 24-07-2015, 13:39

mały odkop...
a czy silnik 2.4L L4 SOHC 16V to GDI?

Hugo - 24-07-2015, 19:03

giez, nie to wielopunktowy wtrysk paliwa, czyli MPI.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group