[XX-92]Galant E3xA i starsze - Centralny zamek
Anonymous - 22-04-2006, 10:41
wypinając kostkę z siłownika rozłączasz obwód i dlatego wydaje się że jest ok. Najlepiej wyjąć siłownik i go sprawdzić (nawet kontrolką i jakimś źródłem zasilania) ale i tak mogą być przekłamania (będzie działał w jałowych warunkach a pod obciążeniem jego krańcówki tzn. punkty zał/wył będą w innym momęcie działać i wtedy po zamontowaniu w drzwi możesz mieć efekt otwierania i zamykania (tak jak przy zwarciu z masą) najlepiej nowy siłownik albo trochę zabawy z regulacją. WD40 może jeszcze bardziej pogorszyć działanie (krótkotrwała pomoc, jak się kurz przyczepi to będezie jeszce gorzej)
Serek - 22-04-2006, 20:04
Poza tym jest taka niepisana zasada dla posiadaczy Mitsu, że WD40 i podobne mu wynalazki stosuje się tylko i wyłącznie do zapieczonych śrub. W każdym innym przypadku jedynie smar, olej maszynowy... Mitsubishi jest bardzo delikatne.
Anonymous - 22-04-2006, 21:23
Żadne wd40 do styków, zainwestuj 7 zł na kontakt spray w elektroniku do czyszczenia styków odłącz zasilanie z aku i popryskaj.
Anonymous - 25-05-2008, 14:44
Witam mam podobny problem drzwi kierowcy wariuja jak przekrece kluczyk to sie otworza i zamkną silniczek jest ok bo dałem go na drugą strone i chodził normalnie ma ktos jakis schemat do tego bo tak sie w tym trudno połapac albo jakaś rada ??
Serek - 25-05-2008, 20:52
Z tego wynika, że brak styku na kostce od strony kierowcy bądź źle połączone przewody. Zakładając, że nikt nie grzebał przy przewodach pozostaje opcja pierwsza lub też uszkodzony przewód po stronie kierowcy. Rada? Obejrzeć pod tapicerką przewody i kostkę.
Anonymous - 29-05-2008, 19:46
sprawdziłem przewody od strony kierowcy są ok a central dalej nie chodzi dobrze jeszcze jedna sprawa jak nacisne lub pociągne rygiel od strony kierowcy to pozostałe sie nie podnoszą lub nie opuszczają do konca czekam na rade pozdrawiam
|
|
|