To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Komfort podróżowania - zawieszenie

g0nzo - 15-12-2008, 14:21

Nie wielkie różnice pomiędzy invite a intense czy instyle, to nie problem wydać więcej pieniędzy, tylko po co? Wersji silnikowych jakby było więcej, to ja rozumiem, że można pisać o porozumieniach i nie porozumieniach, dla mnie 1.5 w jakiejkolwiek wersji lancera, to pomyłka ; ) o gustach się nie dyskutuje ; ) pozdrawiam
Anonymous - 15-12-2008, 22:35

Twoim zdaniem to pomyłka, a moim zdaniem dobry wybór, bo gdyby szukać sportowych osiągów to 1.8l też słabo daje radę, spalając średnio 2-3 litry więcej paliwa od 1.5l
Kupując auto głównie do jazdy miejskiej, silnik 1.5 jest moim zdaniem lepszy, a co do pomyłek, każdy ma swoje zdanie i kupuje co mu odpowiada i żenadą jest mowa iż silnik 1.8l robi z lancera sportowca...........

jaca71 - 15-12-2008, 22:48

krzychu napisał/a:

Zreszta jak ja bym kupował tego nowego to moim skroimnym zdaniem kupienie tego auta w wersji inform czy invite to male nieporozumienie....

Krzychu

Trochę Cię poniosło :( Bo ja za pierona nie rozumiem takiego podejścia. Przecież Lancer to nie jest jakaś fura segmentu D i to jeszcze premium. To najzwyklejszy kompakt tyle że może się podobać, nawet wyróżnia się z tłumu...
Ja jak mam do wyboru np. mniejszy samochód a wypasiony i większy a golas biorę w ciemno większego. Np wolę Lancera w najniższej specyfikacji niż dopasionego Colta (przykład z tego podwórka). Tak samo jak mam do wyboru golasa z większym silnikiem i wypas z mniejszym wolę większy silnik. Więcej frajdy daje fajny silniczek niż automatyczna klima czy skóra na siedzeniach.

Bastek77 napisał/a:

Twoim zdaniem to pomyłka, a moim zdaniem dobry wybór, bo gdyby szukać sportowych osiągów to 1.8l też słabo daje radę, spalając średnio 2-3 litry więcej paliwa od 1.5l

Każdy dokonał własnego wyboru i każdy wybór trzeba szanować ale... trochę mnie te 3 litry ciekawią - bo to wbrew fizyce ;)

g0nzo - 15-12-2008, 22:54

Bastek77 napisał/a:
Twoim zdaniem to pomyłka, a moim zdaniem dobry wybór, bo gdyby szukać sportowych osiągów to 1.8l też słabo daje radę, spalając średnio 2-3 litry więcej paliwa od 1.5l
Kupując auto głównie do jazdy miejskiej, silnik 1.5 jest moim zdaniem lepszy, a co do pomyłek, każdy ma swoje zdanie i kupuje co mu odpowiada i żenadą jest mowa iż silnik 1.8l robi z lancera sportowca...........


Kolego, nie zaczynaj od stwierdzeń, jak już mówiłem o gustach nie dyskutujemy. Jak chcę sportu, jadę na narty.

krzychu - 15-12-2008, 23:08

No ale nie rozumiem jednego napisałem to ładny czas temu a teraz ktoś odkopał i wszyscy się czepiają.... Druga sprawa wyraźnie pisze "moim skromnym zdaniem" to już nie mogę na forum napisać co myślę? Trzecia sprawa jak by mnie było stać na wydanie na nowe auto gdzie będe stratny zaraz po jego kupnie o pare jak nie parędziesiąt tysięcy to wolał bym dopłacić do bogatszego wyposażenia. Bo lubię sobie lepiej posłuchać mieć większe felgi i parę innych bajerków. Zmuszam kogoś?

Krzychu

jaca71 - 15-12-2008, 23:17

Ty, fakt to było prawie pół roku temu :)

I kolejny problem :( Kupno nowego samochodu nie traktuję jako inwestycji, żeby liczyć ilę zyskam ile stracę. Tym bardziej że wszystkimi samochodami jeżdżę ponad 5 lat. Przy takim okresie trudno o stratach mówić :)

krzychu - 15-12-2008, 23:25

No to tym bardziej wolę dopłacić żeby przez 5 lat nie pluć sobię w brodę że mogłem mieć lepsze wyposażenie. Chodź mogli do Intense dołożyć te xeony i był już był full wypas co mi by potrzeba było. Ale tak jak mówie to moje zdanie.
ElemenT - 15-12-2008, 23:42

ja tam tylko dlatego wybrałem invite zamiast wyższych wersji (a stać mnie), dlatego że nie było tam nic co by mi było potrzebne (poza wspomnianymi xenonami, które jak by były w intensie to bym go kupił)
macadoshis - 16-12-2008, 11:49

Sportback 1.8 w osiągach jest gorszy niż jego odpowiednik w Sedanie, nie wiem czy jest to spowodowane minimalnie wyższą wagą czy czymś innym. Więc porównując Sportbacka 1.8 do Sedana 1.5 nie mamy o wiele lepszych osiągów, jak ktoś jeździ 80-90% w mieście tak jak ja to 1.5 spokojnie wystarcza.
ElemenT - 16-12-2008, 12:47

tak, ale sportbacka nie ma z 1.5 :P
$iwy - 16-12-2008, 12:59

No i dodatkowy plus - silnik 1,5 jest dłużej na rynku - czyli bardziej sprawdzony. Poza tym wraz z przebiegiem coraz bardziej zaczyna mi się podobać. Na początku był mułowaty - teraz zaczyna dostawać skrzydeł (10000 km). Tylko głośność chyba bez zmian.
Anonymous - 26-12-2008, 00:01

Gonzo, nie jestem Twoim kolegą i pewnie nie będę :mrgreen: Już z nie jednym takim pseudo sportowcem miałem przyjemność:)Mówisz, że silnik 1.5 to porażka? To chciałbym zapytać oficjalnie co dla Ciebie nie jest porażką, Golf III 1.9 TDI z przebiegiem 400tys. km i chipem z 90 na 110km :badgrin:
Radassss - 26-12-2008, 09:19

ale jalowa dyskusja...
kazdy ma auto do czegos innego i czegos innego od niego oczekuje
ja mam 1.8 bo lubie miec zapas mocy a spalaniem sie nie przejmuje moglby nawet 12 palic,
ale jak ktos woli 1,5 to tez spoko pali mniej roznic miedzy wersjami nie ma praktycznie,
1,8 ma chyba inne hamulce niz 1,5, na stronie jest podane ze w sednie 1,8 sa z przodu i z tylu wentyle...
a jak juz mowicie o autach sportowych to jedynym sportowcem to mozna tu nazwac EVO i jemu podobne samochody, a nie takie jak my mamy...
1,8 to sa poprostu troche szybsze pojazdy, rodzinne i tyle
zreszta sa przeciez szybsze auta w tej klasie...
ale czy komus tak naprawde zalezy na tym zeby stawac pod swiatlami i zapieprzac do nastepnych, no moze komus zalezy, ale wtedy mmogl sobie kupic punto abartha za nizsza cene i by tak sobie mogl smigac...
ja raczej oczekuje od auta ze bedzie pewne w prowadzeniu i nigdy mnie nie zawiedzie,
a w razie czego pomoze wyjsc z opresji i mysle ze Lancer wlasnie takim autem jest
do tego mi sie bardzo podoba a to tez wazne zeby sie dobrze czuc w tym czym sie jezdzic,
czuc z tego przyjemnosc
takie jest moje zdanie na ten temat bo o gustach to mozecie sobie dyskutowac, ale i tak sie nic rozsadnego nie wymysli bo kazdy ma ten gust inny

tomekrvf - 26-12-2008, 09:58

Radassss napisał/a:
1,8 ma chyba inne hamulce niz 1,5

Hamulce są identyczne.

Radassss - 26-12-2008, 12:47

dane z katalogu:
Hamulce:
..........1,5..................................1,8..................................2,0 DI-D
Przód: 15" wentylowane tarcze;....15" wentylowane tarcze;....15" wentylowane tarcze
Tył:.....14" tarcze;.......................14" wentylowane tarcze;....14" tarcze

myslisz, ze wiesz lepiej od producenta co jest montowane??
bo ja nie sadze...
do tego kolejne roznice to przekladania kierownicza
1,5: Przekładnie zębatkowa ze wspomaganiem elektryczny
1,8: Przekładnie zębatkowa ze wspomaganiem hydraulicznym

wiec jednak sie roznia niektorymi rzeczami



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group