Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] kolejny Galant z Allegro
Anonymous - 03-06-2008, 22:57
ostatnio rejestrowalem mojego gala 2.4 gdi no coz najwiecej wyniesie akcyza jest to 13,1% od kwoty na umowie pozatym skarbówka + recycling+ przegląd +tablice to kolejne 1300zł no i ubezpiecznie szykuj sie na wydatek cos kolo 3k zł
strud - 04-06-2008, 09:50
chriz napisał/a: | ubezpiecznie szykuj sie na wydatek cos kolo 3k zł |
Zależy gdzie. Ja dziś odbieram tablice do mojego v6, ubezpieczenie najtaniej wyliczyli mi w CU Direct - OC+AC+Assistance za 2000zł, zniżki miałem max na OC i 0 na AC.
KaWu - 04-06-2008, 09:55
strud, mysle ze chriz, chodzilo o 3000 za wszystko, nie za samo ubezpieczenie
Anonymous - 05-06-2008, 14:28
tak mialem na mysli wszystkie oplaty
Anonymous - 05-06-2008, 20:06
na forum ktoś podał fajny kalkulator razem z opisem co, gdzie i w jakim czasie powinno się zrobić podczas sprowadzania samochodu
http://www.autokalkulator.pl/
polecam i pozdrawiam
Zhan - 08-06-2008, 14:37
ok, wiec juz sie dowiedzialem o ubezpieczenie i za caly pakiet (OC, AC, NW, Assistance, szyby) musialbym zaplacic 1700 zl pod warunkiem, ze auto nie przekracza 10 lat...
mam jeszcze dwa pytania:
- jak jest z zywotnoscia skrzyn biegow w galach? zakladajac optymistycznie, ze licznik nie krecony, wlasciciel dbajacy i nie oszczedzajacy na przegladach, kiedy mozna sie spodziewac problemow? pytam o wszystkie rodzaje skrzyn
- da sie jakos ustalic czy licznik byl krecony czy nie? pomijam kwestie wzrokowej oceny stanu autam, chodzi mi o takie cos jak mozliwosc sprawdzenia historii auta w serwisie albo jak na przyklad w toyocie liczniki motogodzin na pompach.
Anonymous - 10-06-2008, 00:17
Zhan napisał/a: | juz sie dowiedzialem o ubezpieczenie i za caly pakiet (OC, AC, NW, Assistance, szyby) musialbym zaplacic 1700 zl pod warunkiem, ze auto nie przekracza 10 lat...
|
Gdzie i przy jakich zniżkach, jeśli mogę spytać?
Zhan - 10-06-2008, 08:28
mam 10% na OC i 0% na AC, dowiedz sie o "pakiet mazowiecki" w PTU
Anonymous - 10-06-2008, 11:48
OK. Dzięki. Pozdrawiam.
Anonymous - 14-06-2008, 21:14
Co do rejestracji to uważajcie na holenderski gaz, faktycznie chodzi to wręcz bosko ale co trzeba, sprowadzając takie auto:
1. sprawdzić jaka jest data na butli
2. sprawdzić czy ma korek (głupota ale większość ich nie ma a dostać to cholerstwo jest ciężko)
3. najważniejsze, nie ma legalnego sposobu zarejestrowania takiego auta w Polsce, więc pojawiają się opcje:
-dogadać się z gazownikiem by wypisał atest na siebie (nikt się tego nie podejmie, chyba że znasz gościa)
-poprosić gazownika by wymienił butlę, co za tym idzie reduktor również (bzdeta bo płacisz za to sporo kasy i tracisz fajną funkcję miernika poziomu gazu na desce)
-wymontować gaz na czas przeglądu (w razie draki to sam odpowiadasz)
-lub wymontować gaz w cholerę (więc po co z nim kupować)
To by było na tyle jeśli chodzi o holenderskie gazowanie, miałem ten problem pół roku temu, mam nadzieję, że przepisy związane z tym szitem się zmienią bo krew zalewa...
Zhan - 15-06-2008, 22:51
dzieki za info... a wiesz moze z czego wynika niemozliwosc zarejestrowania takiego auta w Polsce? widzialem wiele ogloszen z zarejestrowanymi autami wyposazonymi w fabryczny gaz holenderski, czy to znaczy, ze kazdy byl kombinowany?
domyslam sie, ze sprawdzenie daty na butli potrzebne jest do ustalenia daty wygasniecia legalizacji na butle?
|
|
|