L200 Techniczne od 2006r - Dozbrajanie nowego L200
HugoOrmo - 25-11-2008, 12:13
Chyba na poczatek najwazniejszy jest przod. Chroni chlodnice, miske i silownik do zalaczania napedow, ktory znajduje sie tuz przed belka (na koncu std oslony)...
pzdr
Anonymous - 25-11-2008, 12:17
HugoOrmo napisał/a: | chyba star warsy ostatnio oblookales bo jak yoda gawarisz...
pzdr |
HugoOrmo napisał/a: | Chyba na poczatek najwazniejszy jest przod. Chroni chlodnice, miske i silownik do zalaczania napedow, ktory znajduje sie tuz przed belka (na koncu std oslony)... |
zgadzam się
MariuszG napisał/a: | w Mitcarze i w serwisie na Jerozolimskich zapytanie o osłony podwozia robią |
Jak pierwszemu kilientowi podali cenę (komplet to ok. 5% L200) to do dzisiaj się nie pozbierał
pewnie te to dla zdrowia psychicznego klientów zdrowsze.
Anonymous - 27-11-2008, 15:29
No cóż - chyba na przodzie poprzestanę. Drogo...
Jak porównujecie Asfira na przód do tego czegoś, co jest założone firmowo? Pod spód nie zaglądałem bo od razu nie uwierzyłem w standardowe emelenta... Ale może nie mam racji? Co ta osłona chroni (nic)?
Kogo doradzicie żeby zlecić tą robótkę?
Anonymous - 27-11-2008, 15:43
Ja mam kontakt do osoby która dorabiała mnie taką osłonę (ta osoba również posiada L200).
Tutaj zdjęcie jak to wygląda:
http://picasaweb.google.c...464658365084322
Zainteresowanym podam dane kontaktowe na PW
Pozdrawiam.
Hubeeert - 27-11-2008, 16:29
exc_racing, nie bądź nieśmiały
Anonymous - 27-11-2008, 17:31
he he nie no, nie chodzi o to. Nie chce żeby nagle do gościa zwaliło się 20 osób że chce blachy lub inne rzeczy.
On także sobie lekko podwyższył swoje L200
Oto adres mail: 2b@2b.com.pl
Osoba kontaktowa: Bogdan Juralewicz
Ja mam w planie lekko podnieść swoją eLke ale dopiera jak zakończy się leasing
Pozdrawiam.
Anonymous - 18-12-2008, 20:41
Zacząłem zgłębiać temat liftu na www.newtriton.org. Jest z tym pewien problem, bo obydwa kity dostepne w Polsce - Ironman i Dobinsons powoduja wibracje spowodowane zmianą kąta mocowania wału. Prawdopodobnie silniej występuje to w manaulach, niż w automatach ze względu na inną konstrukcję wału. Wygląda na to , że żadna z firm nie wypuściła jeszcze klinów , ani podkładek eliminujących ten problem. Kity w/w. firm oferują ok 40mm liftu- informacje są tu rozbieżne 35-55 mm. Ponadto jest w PL dostępne OME z 10mm liftem przodu. Czy może ktoś zgłębiał ten temat i może coś dorzucić? Nurtuje mnie pytanie, czy nierównomierny lift np. 10mm z przodu i 40mm z tyłu nie uwydatni jeszcze tego problemu? Pozdrawiam.
Anonymous - 21-12-2008, 12:42
Mi ten link nie robi
No to widze, że wyścig zbrojeń rozpoczęty
Na serio: tematu nie zgłębiałem. Doszedłem do wniosku, że liftowanie L200 prowadzi do nikąd...
Po kolei:
tutaj masz trochę rozważań o możliwości liftu zawiasu lift Pasjero III (znalazł Gerappa). Co prawda rozważania dotyczą Pajero III ale zasada ta sama. Jeżeli dobrze zrozumiałem, to najniższe elementy tzn. wahacze prawie zostają na swoim miejscu . Czyli zwiększenie prześwitu wynika praktycznie tylko z większych opon Standardowo 30' powinieneś zmieścić; przejście na 33' daje Ci 4 cm prześwitu więcej A tu może zacząć się wyścig: mocniejsze przeguby, zmiana przełożeń itd
Nie wiem czy warto.
Bartman napisał/a: | nierównomierny lift np. 10mm z przodu i 40mm z tyłu |
A co ma dać takie rozwiązanie? Poza zmniejszoną (znacznie) stabilnością na czarnym?
Generalnie doszedłem do wniosu, że L200 jest idealnym autkiem na szutry, polskie=dziurawe drogi i do turystyki (wjeżdżaj tam skąd wyjedziesz).
Robienie z L200 auta przeprawowego mija się z celem: wydasz kupę kasy i dojdziesz do wniosku, że i tak to nie to.
Robienie z L200 auta wyprawowego jest ryzykowne z powodu za dużej ilości elektroniki: nie mam nic przeciw elektronice, ale dopiero po kilku latach będzie można powiedzieć czy wszystkie te styki i czujniki (niezbędne dla elektroniki) są odporne na zabrudzenia, zaśniedzenia i korozję. Może gdybym miał na wyprawie do dyspozycji komputer serwisowy to zmniejszyłoby to zakres moich wątpliwości.
Tym niemniej informuj co udało się zrobić: będę kibicować. I jeżeli się mylę to na pewno odszczekam
namotore - 21-12-2008, 16:48
Bartman,elili napisał/a: | nierównomierny lift np. 10mm z przodu i 40mm z tyłu
A co ma dać takie rozwiązanie? Poza zmniejszoną (znacznie) stabilnością na czarnym?
|
bedzie problem z zasiegiem swiatel no i wyglad zblizony do 125p z dodanymi piorami z tylu
p.s. a co na temat liftu 20mm-30mm lewa strona tylko? pozdrawiam
HugoOrmo - 21-12-2008, 17:25
Witam,
elili ma racje nie ma co robic "ufo" z elki. Jezeli ktos nie uzywa jej do pracy to nalezy skupic sie na turystyce bo do tego ten samochod sie super nadaje. Miejsca duzo, w srednim terenie idzie...moje zdanie jest takie, ze to super auto na wyprawy te blizsze i te dalsze...
Ja malymi krokami kieruje sie w tym kierunku:
http://www.youtube.com/watch?v=bILtJKrK_Ow
Wydaje mi sie, ze to idealny kompromis w przypadku tego auta. Wlasciwosci terennowe ciut lepsze a na czarnym tak jak bylo albo ciut lepiej...
...a tak na marginesie OME daje lift rownomierny na tyl i przod okolo 10 mm oczywiscie w zaleznosci od sprezyn, twardosci amorow, obciazenia itd...
pzdr
Anonymous - 22-12-2008, 16:30
Najbardziej podoba mi się bagażnik na hardtopie czerwonego. Ciekawe jak montowany - od montażu nośność zależy
Anonymous - 27-12-2008, 22:01
Czy ktoś z was dokupywał czujniki cofania/parkowania na własną rękę?Jeśli tak to co byście polecili do L dwusety? Co sądzicie o tym:
1. http://www.autododatki.pl...ia-co-1-cm.html
2. http://www.autododatki.pl...TRONIC-F308.htm
Czy brać się samemu za montaż? (w przypadku bezprzewodowego połączenia wyświetlacza z jednostką centralną odpada wypruwanie połowy samochodu,żeby pociągnąć kabel)
namotore - 27-12-2008, 22:53
moj kumpel ma te drugie F308 w osobowce i wiem ze narzeka, nawet bardzo. Sam montowal. Ja mam jakies chinskie 2szt. tyl montowane w ASO i dzialaja bez zarzutu!
Anonymous - 27-12-2008, 23:06
Mojemu znajomemu zamontowali w ASO takie:
http://www.autododatki.pl...nia-QZ4004.html
Dzwoniłem do ASO z pytaniem o montaż i kwestie gwarancji i pan powiedział,że mają specjalne "dedykowane" czujniki (prawdopodobnie takie jak powyższe) cena z montażem : 900-1000 PLN
HugoOrmo - 28-12-2008, 00:18
Witam,
Ja mam zamontowane jakies shity z salonu i po poltora roku jeden padl ale sa pewne doswiadczenia:
1. czujniki 4 szt na tyl
2. wyswietlacz/sygnalizacja potrzebna jest dla kazdego czujnika osobno, juz pare razy mi sie przytrafilo, ze 3 czujki byly czyste a tylko jedna narozna piszczala...
Fotki wrzuce w ciagu dnia...
i oto one:
1. Rozmieszczenie czujnikow (po drugiej stronie tablicy tak samo)
2. Tak wyglada czytnik nad lusterkiem
3. Tak wyglada czytnik w zestawieniu z cala deska
4. ...a to zdjecie mi sie podobalo to tez dodalem
pzdr
|
|
|