To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Motaż rozpórki od EVO do CJ0.

Miroslaw1305 - 26-06-2008, 17:19

Twaróg-podczepię się do pytania Marino -jaka zmiana w prowadzeniu samochodu ,zwłaszcza na zakretach .Rozpórka usztywnia przód.
pawela - 26-06-2008, 17:23

Miroslaw1305 napisał/a:
Twaróg-podczepię się do pytania Marino -jaka zmiana w prowadzeniu samochodu ,zwłaszcza na zakretach .Rozpórka usztywnia przód.

zajrzyj stronę wcześniej ;)
Cytat:
efekty rewelacyjne. Samochód dużo sztywniejszy, ciaśniej wchodzi w zakręt, w zestawie ze sportowymi sprężynami zmalała tendencja to podsterowności.

Rafal_Szczecin - 26-06-2008, 17:24

pytanie #2 .

skad sportowe sprezyny ?

pawela - 26-06-2008, 17:28

Rafal_Szczecin napisał/a:
pytanie #2 .

skad sportowe sprezyny ?

o mnie chodzi?

Rafal_Szczecin - 26-06-2008, 17:31

ogolnie :)

znajde gdzies sportowe sprezyny przod - 30 tyl -25 ?

bo z tego co widzialem to wszedzie -40 co wydaje mi sie przesada ...

pawela - 26-06-2008, 17:36

znajdziesz raczej -30 -30,
-35 - 30,
-40 -40 itd...
Allegro praktycznie nic nie oferuje, oprócz broń boże jamexów...
Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl.
Jak masz kasę to np Eibach ;)
Teoretycznie nie ma potrzeby wymiany amortyzatorów do obniżenia -40. A realnie to auto obniży się o ok połowę wartości obniżenia, mi Colt na -35 -30 siadł o jakieś 25 z przodu i 20 z tyłu. Znacznie się jednak utwardził, jeździ jak gokart.

Rafal_Szczecin - 26-06-2008, 17:40

pawela napisał/a:
Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl.

no wlasnie allegro nie oferuje nic ciekawego ...
gdzie dokladnie moge znalezc te sprezyny ? (dedykowane do CJO ,czy jakies dobieraki ? )
500-600 jeszcze do zaakceptowania :P chociaz nie powiem , ciezko :P ale wypracuje sie :D

i teraz pytanie ... czy nie bedzie obierac ? pamietajac, ze mam 16' ...

pawela - 26-06-2008, 17:44

Rafal_Szczecin napisał/a:
pawela napisał/a:
Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl.

no wlasnie allegro nie oferuje nic ciekawego ...
gdzie dokladnie moge znalezc te sprezyny ? (dedykowane do CJO ,czy jakies dobieraki ? )
500-600 jeszcze do zaakceptowania :P chociaz nie powiem , ciezko :P ale wypracuje sie :D

i teraz pytanie ... czy nie bedzie obierac ? pamietajac, ze mam 16' ...


http://www.vogtland.pl/
http://www.koni.com/52.html
a tu do m.in. do CJ0
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=82487

Obcieranie... Tak naprawdę nie wielkość felgi a jej szerokość i ET mają wpływ na ewentualne tarcie. Do mojego CA4A zaleca się ET35-46 na feldze max 7', a ja mam ET 30 na feldze 7,5 i co logiczne, musiałem sklepać ranty.

Rafal_Szczecin - 26-06-2008, 17:55

849 :O

to chyba najpierw zrobie colta na gladko,a na sam koniec kupie sprezyny ...

Hugo - 26-06-2008, 18:04

pawela napisał/a:
broń boże jamexów...
A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie).
pawela - 26-06-2008, 18:14

Hugo napisał/a:
pawela napisał/a:
broń boże jamexów...
A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie).

przyjaciel miał u siebie właśnie w Maździe ale w '90 323 GT. Przednie pękły po pół roku. W czasie jazdy............

Hugo - 26-06-2008, 20:32

pawela napisał/a:
Przednie pękły po pół roku
O kurde. Dają na nie 5 lat gwarancji. Ciekawe na jakich warunkach. Muszę się chyba trochę zastanowić...

P.S. Nie róbmy koledze OT.

londolut - 28-06-2008, 11:34

Ja do siebie też szukam rozpórki, pytałem już na ebayu, allegro itd i niema. Chciałbym capnąć oryginał z EVO :D

Hugo napisał/a:
pawela napisał/a:
broń boże jamexów...
A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie).
Ja również nie słyszałem dobrych opinii na ich temat choć kumpel ma takie springi w Eclipsie 2G i po pół roku nic się nie dzieje jak na razie :)
Rafal_Szczecin napisał/a:
849 :O
to chyba najpierw zrobie colta na gladko,a na sam koniec kupie sprezyny ...
Trzeba było kupić CA0 :)
Anonymous - 05-10-2008, 16:49

Panowie TEIN w UK jest do dostania bez problemu za te same pieniądze co H&R lub inny producent europejski
ictus - 06-10-2008, 15:58

pawela napisał/a:

Teoretycznie nie ma potrzeby wymiany amortyzatorów do obniżenia -40. A realnie to auto obniży się o ok połowę wartości obniżenia, mi Colt na -35 -30 siadł o jakieś 25 z przodu i 20 z tyłu.

realnie tyle auto ci sie obnizylo bo normalnym jest ze z czasem sprezyna siada
co do wymiany amorow to hmmm... przy 40 juz bym wolal mniec skrocony amor bo bedzie on wtedy pracowal w calkiem innym zakresie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group