[96-02]Colt CJ0 - Motaż rozpórki od EVO do CJ0.
Miroslaw1305 - 26-06-2008, 17:19
Twaróg-podczepię się do pytania Marino -jaka zmiana w prowadzeniu samochodu ,zwłaszcza na zakretach .Rozpórka usztywnia przód.
pawela - 26-06-2008, 17:23
Miroslaw1305 napisał/a: | Twaróg-podczepię się do pytania Marino -jaka zmiana w prowadzeniu samochodu ,zwłaszcza na zakretach .Rozpórka usztywnia przód. |
zajrzyj stronę wcześniej
Cytat: | efekty rewelacyjne. Samochód dużo sztywniejszy, ciaśniej wchodzi w zakręt, w zestawie ze sportowymi sprężynami zmalała tendencja to podsterowności. |
Rafal_Szczecin - 26-06-2008, 17:24
pytanie #2 .
skad sportowe sprezyny ?
pawela - 26-06-2008, 17:28
Rafal_Szczecin napisał/a: | pytanie #2 .
skad sportowe sprezyny ? |
o mnie chodzi?
Rafal_Szczecin - 26-06-2008, 17:31
ogolnie
znajde gdzies sportowe sprezyny przod - 30 tyl -25 ?
bo z tego co widzialem to wszedzie -40 co wydaje mi sie przesada ...
pawela - 26-06-2008, 17:36
znajdziesz raczej -30 -30,
-35 - 30,
-40 -40 itd...
Allegro praktycznie nic nie oferuje, oprócz broń boże jamexów...
Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl.
Jak masz kasę to np Eibach
Teoretycznie nie ma potrzeby wymiany amortyzatorów do obniżenia -40. A realnie to auto obniży się o ok połowę wartości obniżenia, mi Colt na -35 -30 siadł o jakieś 25 z przodu i 20 z tyłu. Znacznie się jednak utwardził, jeździ jak gokart.
Rafal_Szczecin - 26-06-2008, 17:40
pawela napisał/a: | Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl. |
no wlasnie allegro nie oferuje nic ciekawego ...
gdzie dokladnie moge znalezc te sprezyny ? (dedykowane do CJO ,czy jakies dobieraki ? )
500-600 jeszcze do zaakceptowania chociaz nie powiem , ciezko ale wypracuje sie
i teraz pytanie ... czy nie bedzie obierac ? pamietajac, ze mam 16' ...
pawela - 26-06-2008, 17:44
Rafal_Szczecin napisał/a: | pawela napisał/a: | Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl. |
no wlasnie allegro nie oferuje nic ciekawego ...
gdzie dokladnie moge znalezc te sprezyny ? (dedykowane do CJO ,czy jakies dobieraki ? )
500-600 jeszcze do zaakceptowania chociaz nie powiem , ciezko ale wypracuje sie
i teraz pytanie ... czy nie bedzie obierac ? pamietajac, ze mam 16' ... |
http://www.vogtland.pl/
http://www.koni.com/52.html
a tu do m.in. do CJ0
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=82487
Obcieranie... Tak naprawdę nie wielkość felgi a jej szerokość i ET mają wpływ na ewentualne tarcie. Do mojego CA4A zaleca się ET35-46 na feldze max 7', a ja mam ET 30 na feldze 7,5 i co logiczne, musiałem sklepać ranty.
Rafal_Szczecin - 26-06-2008, 17:55
849 :O
to chyba najpierw zrobie colta na gladko,a na sam koniec kupie sprezyny ...
Hugo - 26-06-2008, 18:04
pawela napisał/a: | broń boże jamexów... | A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie).
pawela - 26-06-2008, 18:14
Hugo napisał/a: | pawela napisał/a: | broń boże jamexów... | A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie). |
przyjaciel miał u siebie właśnie w Maździe ale w '90 323 GT. Przednie pękły po pół roku. W czasie jazdy............
Hugo - 26-06-2008, 20:32
pawela napisał/a: | Przednie pękły po pół roku | O kurde. Dają na nie 5 lat gwarancji. Ciekawe na jakich warunkach. Muszę się chyba trochę zastanowić...
P.S. Nie róbmy koledze OT.
londolut - 28-06-2008, 11:34
Ja do siebie też szukam rozpórki, pytałem już na ebayu, allegro itd i niema. Chciałbym capnąć oryginał z EVO
Hugo napisał/a: | pawela napisał/a: | broń boże jamexów... | A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie). | Ja również nie słyszałem dobrych opinii na ich temat choć kumpel ma takie springi w Eclipsie 2G i po pół roku nic się nie dzieje jak na razie
Rafal_Szczecin napisał/a: | 849 :O
to chyba najpierw zrobie colta na gladko,a na sam koniec kupie sprezyny ... | Trzeba było kupić CA0
Anonymous - 05-10-2008, 16:49
Panowie TEIN w UK jest do dostania bez problemu za te same pieniądze co H&R lub inny producent europejski
ictus - 06-10-2008, 15:58
pawela napisał/a: |
Teoretycznie nie ma potrzeby wymiany amortyzatorów do obniżenia -40. A realnie to auto obniży się o ok połowę wartości obniżenia, mi Colt na -35 -30 siadł o jakieś 25 z przodu i 20 z tyłu. |
realnie tyle auto ci sie obnizylo bo normalnym jest ze z czasem sprezyna siada
co do wymiany amorow to hmmm... przy 40 juz bym wolal mniec skrocony amor bo bedzie on wtedy pracowal w calkiem innym zakresie
|
|
|