To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Co jeszcze może być nie tak ?

Bartek - 03-05-2006, 00:09

misiu-bisi, nie oplaca sie kupowac firmowek - sa bardzo drogie i to ich jedyna cecha. Lepiej kupic porzadne bezfirmowki niz firmowki. Ja kupilem 5 lat temu zestaw nasadek i plaskich kluczy za 300 zł i do dzis nie brakuje mi ani jednej nasadki i ani jednego klucza, a katuje je pneumatem i 2 m przedluzka do klucza. Porownywalny Stanley kosztowal wtedy ok. 700 zł....Teraz można kupic większy zestaw za 180-220 zł na targu od ruskich (TAK, jeszcze przywożą).... ważna jest stal z jakiej sa wykonane nasadki, a nie ich marka czy cena.....
Anonymous - 03-05-2006, 12:59

akutat z produktami luxa miałem do czynienia na co dzień w pracy i.... były to jedyne klucze których nie udało mi się połamac na żadnej śrubie, oczywiście wiem że niekiedy tylko produkty firmowe od niefirmowych róznią się wyłączne ceną ale w tym przypadku mam zaufanie do tych 2 firm o których pisałem, nie chcę też szaleć, widziałem ładny zestawik luxa-taki jak mam w pracy za ok 350pln, więc da się przełknąc, najbarzdiej chciałbym zabawki wurtha-ale ich ceny to kosmos-ale jaośc także.
Krzyzak - 03-05-2006, 17:30

jak to mówił Tomek Michalak - narzędzia można wziąć w leasing - tylko trzeba mieć jakiś plan stworzenia własnego warsztatu; do garażu narzędzia za 350 zł wystarczą
Maciek - 03-05-2006, 18:58

Po zresetowaniu kompa został "tylko" błąd nr 41 (wtryskiwacze) ale to pewnie wina źle dobranego EMU od gazu. Tak sobie to tłumacze bo na gazie zapala mi sie CE a jak pojade tak czasami 100 km na samej benzynce to ani nie zabłyśnie. No i jeszcze jedno na benzynie nie mam falowania a na LPG jest więc??????? Czy można sądzić po tym że krokowy jest ok?
Anonymous - 05-05-2006, 08:11

Maciek napisał/a:
No i jeszcze jedno na benzynie nie mam falowania a na LPG jest więc??????? Czy można sądzić po tym że krokowy jest ok?


Tak. Jeśli falowanie występuje tylko na LPG to oznacza, że krokowy jest w porządku.
Skoro po resecie kompa pozostał jakiś błąd to falowanie gazu może być spowodowane właśnie tym błędem.
Zrób rozeznanie w swojej okolicy gdzie są jacyś PORZĄDNI MAGICY od LPG i pojedź do nich na regulację... :)

Maciek - 05-05-2006, 19:38

Zaraz po resecie kompa po odpaleniu na benzynie wszystko jest ok nie zapala sie CE. Wychodzą same 9,9,9,9 itd tzn dioda błyska równomiernie. Po pierwszym przejściu na LPG i zapaleniu się CE podawany jest błąd 41 (wtryskiwacze) Ponoć jest to typowy błąd powstający przez dobranie niezbyt odpowiedniego EMU.
PS byłem w ARSIE stwierdzili że balans mam nadal źle ustawiony 200 zł i bedzie git :( już zbieram kase bo mnie strasznie te buuuczenie wnerwia.

Hubeeert - 05-05-2006, 22:21

Maciek napisał/a:
PS byłem w ARSIE stwierdzili że balans mam nadal źle ustawiony 200 zł i bedzie git już zbieram kase bo mnie strasznie te buuuczenie wnerwia


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Cooooooo :?: Te sq%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% źle ustwiły balans i chca od Ciebie kasę??????

Anonymous - 05-05-2006, 23:05

QRWAAA!!! 200ZŁ toż to godzinka roboty-Boże dzięki Ci że potrafię to zrobić sam bo bym zbankrutował
Maciek - 10-05-2006, 21:31

NIe nie nie ten temat jest ciągiem TEGO gdzie w pierwszym poście pisałem że znalazłem zakład gdzie kręcą się miśki. Zaufałem i lipa byłem u tego mechanika który robił uszcz pod głow i źle ustawił balans 2 razy na poprawce ale nie bardzo to mu wychodzi jak widze. Mam dosyć tego gościa bo mówi mi (zagina mnie) jakieś dziwne rzeczy że niby jest źle bo ktoś inny wcześniej źle ustawił dolny (mały) balans. Wiem 200 to ździerstwo w biały dzień ale nie mam nikogo kto mi to fachowo zrobi to tu w Sz-nie. Teraz mam w pracy więcej roboty i brak wolnych sobót (jest nas mniej a roboty tyle samo) to nawet nigdzie nie pojade a już Miś musi być dobrze zrobiony bo sami wiecie że jazda takim autem nie jest przyjemna.
EDIT no i zrobione sie dogadałem za 150 Miśkowi ślicznie pracuje silniczek nie ma już BUUUUczenia przy 2000 i 3000 obrotów. Aż chce sie jeździć właściciel ma puste kieszenie ale szczęśliwy :mrgreen:
Pozdro dla Wszystkich

Anonymous - 04-06-2006, 18:40

Maciek napisał/a:
. No i jeszcze jedno na benzynie nie mam falowania a na LPG jest więc??????? Czy można sądzić po tym że krokowy jest ok?


Krokowy jest na pewno sprawny, winę za falowanie ponosi komp gazu.
Chodzi o to, że przy ustawieniach, które masz teraz komp LPG stara się utrzymać
mieszankę gazu na stałym poziomie w całym zakresie obrotów, poprostu kręci
krokowym dodając lub ujmując gazu(zmniejszając lub zwiększając podciśnienie).
Ja mam zablokowaną mieszankę,tzn komp LPG nie steruje mieszanką,
na wolnych bogata (żeby nie wypalała zaworów), a im wyższe obroty tym uboższa.
Nie ma falowań, równo się zbiera, a przede wszystkim mniej pali.

Powiedzcie jak gazownik ma wyregulować emulator sondy, żeby nie paliła się kontrolka CE, bo tego tematu nie znam?

Anonymous - 04-06-2006, 18:48

rainbow121 napisał/a:
Powiedzcie jak gazownik ma wyregulować emulator sondy, żeby nie paliła się kontrolka CE, bo tego tematu nie znam?


sprawdz czy CE napewno pali sie ze wzgl na lambde - moze tez dawac blad 41 - wtryski
to bedzie znaczylo ze emulator wtryskow jest zle dobrany - wtedy dalej podzialamy

Hubeeert - 04-06-2006, 18:48

rainbow121 napisał/a:
a im wyższe obroty tym uboższa.

Gratuluję :roll: im dłużej jeździsz na takich ustawieniach tym większa szansa na wypaloną uszczelkę pod głowica i zgon silnika. Może nie zauwazyłeś że im uboższa mieszanka tym wyższa temperatura spalania?

Kontrolka CE się pali bo masz nagrzebaną instalację.
Daję Ci jeszcze trochę czasu zanim stwierdzisz że Mitsu to gówno bo się psuje.

Maciek - 04-06-2006, 18:54

Oby słowa Hubeeert, 'a nie okazały sie prorocze ale myśle ze ma racje.
Anonymous - 04-06-2006, 19:04

Zrobiłem ponad 20kkm na gazie i autko śmiga.
Kod błędu jest 41.

Hubeeert - 04-06-2006, 19:07

adams12 napisał/a:
sprawdz czy CE napewno pali sie ze wzgl na lambde - moze tez dawac blad 41 - wtryski
to bedzie znaczylo ze emulator wtryskow jest zle dobrany - wtedy dalej podzialamy


Czytaj czytaj czytaj. Sa tu wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group