[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Klimatyzacja do 4G15
Havoc - 17-12-2008, 23:58
Ano właśnie. Dlatego chyba upoluje to autko w całości
Mogę jeszcze zapytać, bo ciężko mi znaleźć, jak wygląda właściwie montaż klimatyzacji? Bardzo skomplikowane to będzie?
tomusn - 17-12-2008, 23:59
Havoc napisał/a: | Jak dokładnie z tą klimą jest? Wystarczy zamontować? Żadnych przeróbek itd? Cieżka to robota, samemu da radę czy tylko warszaty specjalistyczne? | da radę zamotować, ale samemu nie sprawdzisz szczelności i nie załadujesz, pytane jeszcze jakim czynnikiem?
Havoc - 18-12-2008, 00:14
Dlaczego ze sprawdzeniem szczelności może być problem? Nie ma metod na to? Kuzyn się trochę w gazownictwie naobracał swego czasu (właściwie to robił to samo ;] tyle, że tym PCty chłodziliśmy, freon itp. W każdym razie ze szczelnością i nabiciem układu nigdy problemów nie miał z tego co pamietam), może się coś uda w razie czego wymyśleć. Z tego co widziałem to montaż z częściami klienta ponad 1500zł. Ja dziękuje za takie przysługi warsztatów
tomusn - 18-12-2008, 00:49
no to jak tak , to ok
mouseman - 07-03-2009, 10:38
Witam,
zauważyłem żę w amerykańskiej wersji miśka deska z klimą wygląda inaczej otóż schowek pasażera jest jakby bliżej niego. Jak się ma adaptacja bebechów takiej klimy do wersji europejskiej>???? Trzeba przekładać deche?
Anonymous - 08-03-2009, 08:37 Temat postu: cd klima mam kolegę, który kupił na jesieni Mirage 1.5 ale nie pamiętam ile zaworków. dał za niego 1000 auto jest z gazem. póki co jeździ choc nie wiem jak długo jeszcze, auto jest w opłakanym stanie. Co ciekawe ma klimę. jak bedzie sprzedawał dam wam namiary na niego.
pozdrawiam
tomusn - 08-03-2009, 12:58
mouseman napisał/a: | zauważyłem żę w amerykańskiej wersji miśka deska z klimą wygląda inaczej otóż schowek pasażera jest jakby bliżej niego | inny był kształt amerykańskiej deski (schowek , osłony głośników) - nie zależy to od klimy
mouseman - 16-03-2009, 09:44
Witam,
dzisiaj odebrałem paczki z częściami klimatyzacji i o to co znalazłem:
-W C62A 8- zaworowym mam mała chłodnicę, do mnie przyszła duża chłodnica z dwoma wentylatorami oraz mała (chyba do klimy) wieczorem podeśle zdjęcia
Czy obie trzeba zamontować????
- otrzymałem sprężarkę oraz uchwyt, jak ją napędzić, jak na wale mam koło jednorowkowe które napędza wyłącznie alternator??
- Czy w desce rozdzielczej znajduje się już odpowiedni wymienik powietrza przystosowany do klimy??? Czy powinien on pochodzić z wersji USA???
To narazie takie pytania z biegu ponieważ jak zobaczyłem części w kartonie to przeżyłem lekki szok- Chłodnice, sprężarka w nienajlepszym stanie powierzchniowym. Wygłąda na to że gościu przesłał całą wiązkę elektryczną z misia!!! Nie uświadczyłem przełącznika do klimy oraz o ile jest inny wymienik ciepła. Mam za to schowek wersji amerykańskiej. Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu istalacji klimatyzacji. Bardzo mi zależy na tym aby w miare szybko przystapić do montażu.
Pozdrawiam
Owczar - 17-03-2009, 17:01
Duże chłodncie były montowane bodajże w GTI i dieslach. Mój 12V też ma małą i bez problemu wystarcza. Dlatego możesz zainstalować tylko tą od klimy. Wczoraj oglądałem z kumplem Civica 1,4 i też miał małą chlodnicę od wody po jednej stronie i drugą do klimy po drugiej. W galancie masz pewnie tak jak u mnie, dwie podobnych rozmiarów, tylko od klimy cieńsza.
Z tym kołem będziesz musiał kombinować. Szkoda, że nie zamówiłeś w zestawie. Od jakiego auta te czesci masz? Od jakiegoś amerykańca?
mouseman - 17-03-2009, 17:18
Witam,
Owczar częsci mam prawdopodobnie od amerykańca, domniemam po schowku, który otrzymałem a ten otwiera się od przodu. Co do chłodnicy to moja ma jeden wiatrak, a ta od klimy ma dwa podobnej wielkości. Niewiem jak z tym kołem ponieważ nie znam orginalnego rozwiązania. U kolegi w megance jeden pasek napędza wspomaganie kier, klime, alternator więc wątpie żeby Japończycy zrobili to inaczej.
Po Legnicy gościu śmiga od dłuższego czasu Coltem C5x w wersji amerykańskiej i prawdopodobnie z klimą (zawsze miał zakmnięte szyby podczas gorących dni), postaram się nawiązać kontakt z właścicielem i przyglądnąć rozwiązaniu klimy.
Anonymous - 17-03-2009, 19:17
w moim Lancerze C66A jeden pasek wielorowkowy napędza klimę i alternator a drugi klinowy napędza wspomaganie kierownicy i z tego co mi wiadomo to jest standard.
Gdzie TY Megankę porównujesz do Lancera
Dużo Cię ta klima kosztowała?
mouseman - 17-03-2009, 21:04
małkis napisał/a: | Dużo Cię ta klima kosztowała? |
400 zł z tym że dostałem znacznie więcej- wszystkie przewody/wtyczki ,schowek, puszki bezpieczników, ogólnie 5 kartonów zabawek.
małkis napisał/a: | jeden pasek wielorowkowy napędza klimę |
Czyli w sumie koła napędzającego narazie alternator nie musze zmieniać?
małkis mógłbyś przesłać zdjęcia jak to wygląda fabrycznie?
Hugo - 18-03-2009, 16:55
CAO 1.3 z klimą ma 2 paski. Klinowy napędza sprężarkę klimy, a wielorowkowy resztę.
Owczar - 20-03-2009, 11:25
mouseman podziwiam zapał. Mi by sie chyba nie chciało, łątwiej byłoby zmienić auto
PS. W podpisie masz Galant EA5A 2.4 GDi, nie powinno być EA3A? ;>
mouseman - 20-03-2009, 12:41
Owczar, Hyh nie przyłożyłem się do opisu:)
Propo zmiany auta z chęcia bym to zrobił, gdyby nie fakt że Lancer:
- nie chce gnić
- znam go jak własną kieszeń
- troszke już poinwestowałem
- i wygląda okazale (pochwała prawdopodobnie od szefa salonu Łódzkiego Mitsu na zlocie w Grudziądzu)
|
|
|