Space Star Techniczne - [MSS 1.3] [SILNIK] Przewody zapłonowe
SlawekMit - 15-03-2014, 09:52
Witam po długiej przerwie...i długich poszukiwaniach.
Do mojego (Mitsubishi Space Star, 1299cm, 82KM, 4G13, układ zapłonowy z dwiema cewkami) pasują idealnie Boscha 0 986 357 273. Mają węższe fajki i wchodzą bez problemu. Można je dostać w Inter-Cars'ie za ok. 130zł na paragon bez rabatu.
Pozdrawiam
[ Dodano: 15-03-2014, 10:01 ]
Jak już jestem przy temacie.
Oryginalna cewka Denso 099700-0480 do tego zestawu (też długo szukałem) również już dostępna w Inter-Carsie za około 250zł bez rabatu. Jakiś czas temu pytałem w ASO - 1150zł za szt - wyrwało mnie z fotela i sekundę później byłem w drzwiach
Pozdrawiam
kisian - 15-03-2014, 21:16
Pisałem w innym temacie, ale powtórzę i tu. Do 4G13 i 4G18 czyli "dwucewkowce" podchodzą te same kable WN co i do Colta 1,3.
karol12 - 04-05-2014, 17:43 Temat postu: Kable zapłonowe Witam dzisiaj wyjmowałem kable zapłonowe i na dwóch kablach zauważyłem olej i nie wiem co to może być proszę o pomoc.
RaVciO - 04-05-2014, 18:54
Wytrzyj kable, i sprawdź za kilka dni czy znowu są mokre.
eve1988 - 04-05-2014, 19:04
uszczelniacze gniazd swiec pewnie beda do wymiany.
http://m.allegro.pl/mitsu...4130461181.html to te okragle.
cakp - 25-06-2014, 14:27
Co jaki czas wymienia się przewody zapłonowe? Jakie są objawy zużycia?
Arton - 23-12-2014, 23:26
Wieczorem mozna zauwazyc przebicia na kablach, szczegolnie kiedy jest wilgotno. Chyba ze na szybko odpal auto zacisnij zeby i zlab wiazke w dlonie to poczujesz lub nie w jakim masz je stanie. Z ibnych objawow to nierowna praca silnika , wykrecajac swiece stwierdzisz czy przypadkiem swiec nie trzeba tez wymienic.
pirathe - 16-11-2015, 17:30 Temat postu: kable zapłonowe Witam muszę kupić przewody zapłonowe do mego MSS 1.3 63kW r99 najpierw kupiłem zestaw BOSCH 0 986 357 272 i jak się okazało nie pasują to znaczy na końcu fajki są 3 pierścienie uszczelniające i te nie chcą wejść w gniazdo w silniku - w starych przewodach tego nie ma ( w załączniku widać o co chodzi, do porównania też dałem zdjęcie mego przewodu). Z racji tego że już jestem zmęczony poszukiwaniami proszę o waszą pomoc .
Pozdrawiam
p.s dodam że grubość kabla to 7mm
AidsD - 16-11-2015, 22:47
U mnie podeszly kable Blue Print ADC 41616
pirathe - 17-11-2015, 17:24
Te kable chyba są dla silników z dwiema cewkami
AidsD - 17-11-2015, 17:48
pirathe, sorki ale nie zauwazylem ze to 1.3. Ja mam 1,6
secior - 21-11-2015, 16:21
pirathe napisał/a: | na końcu fajki są 3 pierścienie uszczelniające i te nie chcą wejść w gniazdo w silniku |
Nie zostaje Ci nic innego jak wziąć szlifierkę i zeszlifować te pierścienie. Oczywiście delikatnie i etapami tak żeby wchodziło ciasno i było szczelnie. Ja tak zrobiłem. Przy okazji wymień sobie uszczelki między pokrywą zaworów a kanałem świec bo widać na zdjęciu że Ci olej tam cieknie. Zwykle występują w komplecie z uszczelką pokrywy zaworów.
pirathe - 21-11-2015, 20:08
Kupiłem kable kager'a (120 zł) i małym nożem do tapet powoli usuwałem warstwami te uszczelniacze (aby nie przesadzić ) i wszystko śmiga. Co do oleju nie martwię się, bo tego oleju było naprawdę mało a po założeniu nowych kabli przejechaniu 100 km i skontrolowaniu fajek brak jakichkolwiek plam .
A zapytam się na przyszłość, dużo zabawy z wymianą uszczelniaczy w komorze świec . Pozdrawiam.
Hugo - 21-11-2015, 21:30
pirathe napisał/a: | Co do oleju nie martwię się, bo tego oleju było naprawdę mało a po założeniu nowych kabli przejechaniu 100 km i skontrolowaniu fajek brak jakichkolwiek plam . | Bo na razie się poci, wystarczy trochę gorącego oleju żeby rozpuścił gumę na fajkach świec i masz gotowe problemy z szarpaniem auta itp. i nowe kable do kosza. pirathe napisał/a: | A zapytam się na przyszłość, dużo zabawy z wymianą uszczelniaczy w komorze świec | Pół godziny i po robocie. Wyjmujesz przewody zapłonowe, odkręcasz pokrywę zaworów, zdejmujesz stare uszczelniacze gniazd świec, montujesz nowe, składasz wszystko w odwrotnej kolejności i po robocie.
|
|
|