To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Cari 1.8 GDI] szarpanie, brak przyspieszenia, mocy

saphire - 04-08-2008, 21:27

O to chodzi ? - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=77035
Anonymous - 05-08-2008, 14:25

tak dzieki :) jeszcze jedno poniewaz wyglada to tak jak problem z zapłonem według Mitsubishi Carisma Workshop Manuala moze to byc czujnik połozenia wału tylko nie moge go zlokalizowac gdzie sie w aucie znajduje bo mam okrojona wersje Workshop Manuala :) czy to prawdopodobna teoria ?? co myslicie ?
Anonymous - 05-08-2008, 20:19

ja to zrobiłem inaczej troche...

1 zimny silnik ( wydaje mi sie ze to wazne )
2 odpiełem kleme ( na czas czyszczenia przepustnicy )
3 po operacji czyszczenia otworzyłem okno wyłaczyłem wszystko co mogło pobierac prąd
4 odpaliłem silnik ( przy zamknietych dzwiach przez okno :lol: )........ i chodził sobie tak długo az wiatrak w chłodnicy sie właczył
5 wyłaczyłem silnik
6 właczyłem
7 potem właczałem pewne rzeczy: nawiew radio swiatła itp
8 pojechałem testowac co dało czyszczenie :D

aha i wydaje mi sie ze po jakims czasie wszystko sie stabilizuje bo misio sie uczy :)

ale niech ktos kto sie zna powie ci jak to ma byc

siwek - 05-08-2008, 20:52

Aby nauczyć obrotów należy:

odpiąć klemy na kilka minut, podpiąć, wyłąćzyć wszystkie odbiorniki i odpalić auto bez ingerencji w gaz, niech tak chodzi ok 15 minut lub do włączenia wiatraka, następnie włącz wszystkie odbiorniki i niech jeszcze pochodzi ok 5 minut. A teraz to już zależnie jak kto robi, albo wyłączasz silnik i jedziesz albo robisz jeszcze 20 km i koniec. A pózniej tylko nauka szyb skrajnego położenia :)

Konop44 - 26-08-2008, 19:39

No to i ja sie podepne. Objawy te same; problemy z wkrecaniem sie na obroty(rzadziej ale jednak,jak popuszcze gaz i znowu dodam jest ok) i szarpanie przy stalej predkosci kiedy chce przyspieszyc,tzn.zadlawi sie jakby tracila moc,odpuszcze,dodam,uspokaja sie i wkreca. Wspomnialem juz w innym poscie: nowe ngk,wymienione cewki,wymieniona pompa niskiego cisnienia,przepustnica czysciutka a objawy jak byly tak sa. Po wymianie pompy na troche ustalo ale pozniej znowu. To samo po czyszczeniu przepustnicy i resecie kompa wiec what the fuck???
obrotow nauczyla sie bezproblemowo choc na zegarze na moje oko jest przeklamanie,efekt mojego szponcenia z wymiana silniczka z 1.6:oops: tak przy okazji;wygladal identycznie,czy to ma jakies znaczenie?

saphire - 27-08-2008, 08:14

A czy ciśnienie paliwa i pompa wysokiego ciśnienia było mierzone/sprawdzane? Bo to mi wygląda na braki w dostawie paliwa.
kwiatek - 15-02-2014, 15:05

mam ten sa problem mechanik nie może dojść szarpie przy wymijaniu lub na prostej gdy dodaje więcej gazu i pod górkę po mieście gdy jeżdżę wolno nic się nie dzieje
Grosso - 04-03-2014, 03:01

mialem te same objawy w cari 96r tylko ze mam gaz benzyna, szarpalo nie bylo mocy, czasami nawet gubil obroty i silnik gasł, co sie okazalo, po wymianie filtra powietrza, wymienia swiec, kabli, termostatu (gdyz to ma wplyw na temperature podawanego gazu) musialem szarpnac sie na najdrozszy wydatek w tej sprawie i zakuplem nowe swiece, okazalo sie to gwiazdką w tunelu poniewaz od momentu wymiany swiec auto chodzi jak nowe ;) coz nie jestem pewny jak jest w waszych przypadkach ale skoro objawy sa praktycznie te same to moze warto sprobowac, u mnie pomoglo natychmiast :) zycze powodzenia gdyz nic wiecej nie jestem w stanie powiedziec :P
eve1988 - 04-03-2014, 21:12

Grosso, GDI ma troche inne zasady działania.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group