To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - [Cari 1.8 GDI] Proszę o radę. Cari 1,8 GDI LX 98

Robson86 - 09-08-2008, 00:39

Zderzak tylny mocno podniszczony?? Ktos parkowal na czuja :shock: :?: :D
Przy zamku tylnej klapy jakies mocne zarysowanie, wgniecenie przy tylnej prawej lampie (na blotniku)
Podrysowany przedni zderzak na wysokosci halogenow z lewej strony (zdjecie nr 2)
podejrzanie duza szpara pomiedzy blotnikiem a maska na 3cim zdjeciu ( i wieksza niz z lewej strony samochodu).
Kierunkowskaz jest krzywo zamocowany w stosunku do lampy na tym samym zdjeciu...
za pewne zludzenie ale prawa listwa progowa wydaje sie byc innego koloru niz lewa...
zniszczone i porysowane plastiki wewnatrz samochodu...wytarta kierownica razem z galka skrzyni biegow swiadcza o deczko wyzszym przebiegu ale tu ofcorz moge sie mylic...
po co ludzie myja te silniki :evil: ...zeby cos ukryc chyba :? denerwuje mnie to strasznie :?
Pozdroo

Morfi - 09-08-2008, 08:52

Popros gościa o zdięcie pedałow hamulca sprzęgła i gazu.
Ja mam w takiej Cari 190tys km i kierownica nie jest tak wyslizgana.
Ale nawet jak twoja by miała te 50 tys więcej to sie nie przejmuj tym :) obniz cene o jeszcze 800-1000zł i jak nie była bita to bierz :D

mlun - 09-08-2008, 12:20

Z tą wyślizganą kierownicą to też nie przesadzajcie. Ja mam u siebie już 138 tyś. które jest na 100% pewne(kupowliśmy jak miała 100) i widze w jakim stanie jest kierownica teraz, z tym że strasznie duzo po mieście się nią jeździ i częste parkowania itp tą marną kierownicę niszczą. Taka prawda. Ona ze słabego materiału jest według mnie zrobiona i dlatego się niszczy szybko. Co do samochodu to starsznie ma podziadane wnętrze od strony pasażera ale za ta kasę można przeboleć:P
Maska napewno niedomknięta bo to niemożliwe żeby taka szpara była. Jak dla mnie nie była bita w przód, no chyba że ktoś wyłożył kasę na dobre części do naprawy bo z tego co mi się zdaję to np lefrektory są helli taki jakie były montowane. Ale to moje zdanie.
Przyczepei się jeszcze do ogłoszenia co do kolru,czy to naprwdę zielony:P? Bo albo ja daltonista jestem albo to nie jest zielony z żadnej strony.

loki7777 - 09-08-2008, 12:33

no coz oboje jestesmy daltonistami - raczej niebieski/blekitny:)
Wowski - 10-08-2008, 22:46
Temat postu: Cari 1.8
Witam Wszystkich. Dziękuję za wszystkie spostrzeżenia i podpowiedzi jakie mi napisaliście, skorzystałem z nich. Napisałem do sprzedającego kilka pytań odnośnie stanu samochodu. Czekam na odpowiedź. Mam nadzieję że odpowie. A w międzyczasie szukam dalej innej Cari która też przypadnie nam do gustu. Jak tylko coś znajdę to dam znać i zapewne znowu poproszę o opinię. Pozdrawiam wszystkich.
PS Córka pyta mnie czemu Cari a nie inne. A ja sam nie wiem Ale wiem jedno Cari :rolleyes:

Juiceman - 10-08-2008, 22:55
Temat postu: Re: Cari 1.8
Wowski napisał/a:

PS Córka pyta mnie czemu Cari a nie inne. A ja sam nie wiem Ale wiem jedno Cari :rolleyes: [/size]


Niech wsiadzie do gdi i niech ktos szybka Ja przewiezie ;) Sama zrozumie :D

Robson86 - 11-08-2008, 01:12

Wowski napisał/a:
Córka pyta mnie czemu Cari a nie inne

po prostu ma to "cos" w sobie :)
Pozdroo

MotyF - 11-08-2008, 19:40

GDI przy 4000 obrotów i wyżej jest nie do pobicia. Ostatnio drogą do Krakowa z Rzeszowa BMW 325 podciągałem baardzo długo jak się za wyprzedanie brała. Cari była bardziej zrywna (4 bieg 140 km/h). Nie będe pisał jakie wrażenia daje jazda na 3 biegu przy 7000 obrotów :) Oczywiście pozytywne, bardzo pozytywne.

U mnie minęło 140 000 i kierownica też się z dnia na dzień wyciera. Faktycznie słaby materiał, ale tylko ten tzw "finisz" baza sie trzyma po zniknięciu warstwy głównej.

Juiceman - 11-08-2008, 19:44

Przy 7k obrotów auto tylko wyje ;]
wichura1 - 11-08-2008, 23:55

To teraz ja :D Czy ten GDI przy Carismie 1-gen jest ekonomiczny poniżej 3000rpm? Jeżeli kupiłbym wersję z klimą manualną, to wymiana całego panela na klimatronik wystarczy, czy trzeba dodać jakieś okablowanie i silniczki? Czy wiecie kto chce sprzedać właśnie GDI 1998-99 z klimatronikiem obojętnie garbus czy sedan w cenie do 10000PLN (z opłatami jeżeli sprowadzona)?
Juiceman - 12-08-2008, 00:08

Na allegro idzie od groma tych GDI ; ) ponizej 3k oczywiscie ze jest oszczedna ; )
Matejko - 12-08-2008, 00:27

wichura1 napisał/a:
Jeżeli kupiłbym wersję z klimą manualną, to wymiana całego panela na klimatronik wystarczy, czy trzeba dodać jakieś okablowanie i silniczki?


wszystko co masz pod deska rozdzielcza sie rozni - czyli operacja nieoplacalna - wypada sie poprostu cieszyc z klimy :)

Marcin jesli dla ciebie, to biorac pod uwage twoja zylke mechanika - spokojnie sobie poradzisz z brudnymi przepustnicami i innymi przypadlosciami gdi, gazu wiem ze nie lubisz (bo jakbys lubial to bym polecil jakas 1.6 i ew. jesli spalanie by nie odpowiadalo to lpg)
na pewno gdi nie spali tyle ile lancer, ale na pewno mimo wiekszej mocy i twoj styl jazdy powinna cie mile zaskoczyc, a 1.6 pewnie by nie spalila przy takiej jezdzie mniej, jak masz wiecej pytan to wal do mnie na gg :)

Morfi - 12-08-2008, 05:00

wichura1, za 10 tys GDI to bedzie w opłakanym stanie :P
wichura1 - 12-08-2008, 08:00

Co rozumiesz pod pojęciem opłakanego stanu? Najdroższe są z dieslem Renault i kosztują 13000PLN, ale nie lubię rechotów, bo się trzęsą. Mam na oku 2 GDI, z tym że póki co czekam na kasę. Oczywiście szukam importowanych, bez alufelg z fabrycznymi kołpakami, co zwiększa prawdopodobieństwo nieskatowania.
saphire - 12-08-2008, 08:31

wichura1 napisał/a:
To teraz ja :D Czy ten GDI przy Carismie 1-gen jest ekonomiczny poniżej 3000rpm?


Jest ekonomiczny przy jednostajnej jeździe jak przechodzi w tryb ECO (jazda na ubogiej mieszance) a to nie zależy od obrotów tylko od tej jednostajności bez zbytniego obciążenia silnika z lekkim odpuszczeniem gazu.

wichura1 napisał/a:
Jeżeli kupiłbym wersję z klimą manualną, to wymiana całego panela na klimatronik wystarczy, czy trzeba dodać jakieś okablowanie i silniczki?


Nie da się przełożyć samego panelu - manualna ma wszystko mechaniczne a ta z klimatronika wszystko ma na serwomechanizmach - kompletnie to nie zamienialne jest i nieopłacalne a poza tym manualna klima chodzi lepiej - nie ma problemów ze zbytnim grzaniem czy chłodzeniem - klimatronik głupieje bo np. czujnik temp. wewnętrznej jest tuz nad radiem i go ono grzeje przez co klima głupieje...

Ja mam klimę manualną i mówię ci że jest OK - jedynie co to chciał bym filtr przeciwpyłkowy albo przynajmniej ten elektrostatyczny bo mi się wewnątrz bardzo kurzy...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group