To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Carisma 1.8 GDI- Wroclaw

Juiceman - 11-05-2018, 10:42

Dawno nie odświeżany temat....

Carisma dalej śmiga, jest nie do zajechana chociaż miała ciężki żywot, przyciski niedomagają trochę oleju pali, spalanie dalej na trasie ~6-7l . Klocki teraz będzie trzeba wymienić i na liczniku niedługo pojawi się 300kkm ..

ale żeby nie było w garażu pojawiła się druga Carisma EXE też 1.8GDI z 2003 roku która ma najechane 206kkm.

Także jak tylko wrocławskie SPA odetchnie od natłoku roboty to idzie pakiet startowy tj. rozrząd,zaślepienie EGR,filtry oleje/ amorki tył....

Ale co by nie pisać na sucho poniżej pare fotek :

Carisma ma oryginalny pakiet zew. który wygląda tak ::



oraz dwie rury z tyłu ( ładnie mruczy)


W Sumie opcja na prawie full wypasie:
- tiptronic
- lampy z soczewką
-Skóry
-zmieniarka płyt CD
- niby ma opcje navi pre-kit (ale nie mam pojęcia co to oznacza bo nawigacji tam nie ma)
-TCL-albo tzw. SLIP
-Klime (niestety nie climatronic)
- Szyberdach i reszta standard carismowy

A wygląda to tak:














Bizi78 - 11-05-2018, 10:57

Strasznie brzydkie lampy :P .
Juiceman - 11-05-2018, 13:11

Do pierwszej stłuczki tfu tfu tfu .... bo są nie do dostania....

Zastanawiam się czy nie wywalić radia z mp3 i nie wstawić ori. aby mieć dostęp do wszystkich funkcji bez problemu.... i jak to będzie działać ze zmieniarką ?

i co to znaczy opcja "navi pre-kit"

Juiceman - 07-10-2019, 09:41

Taki mały update,

wleciało oryginalne radio : ) i Carisma prawie po roku trafiła na konserwe podwozia.... a wyszło jak zwykle... Blacharskie SPA pocykało fotki, które zmroziły.... ruda pogania rudą, która pogania rudą dalej:

















No i pytanie - pchać to dalej czy robić na znacznie dłużej. Decyzja jedna robimy : )

Na początek piaskowanie :






Po wypiaskowaniu nałożenie epoksydu antykorozyjnego:













Kolejnym etapem masa bitumiczna of course Noxudol 1600:















W tym roku zostaje jeszcze wymiana oleju i ustawienie zbieżności. Na przyszły rok zostaje zrobienie dynamicznej wymiany oleju , która ma przepłukać wszystkie kanały ( do tego ntrzeba 18l oleju...) - niestety przerzucenie biegów z 2-3 w specyficznych warunkach powoduje szarpniecie.... i ostatni punkt przewidziany na przyszły rok to blacharka nadwozia - wszystkie purchle i jakieś ogniska rdzy wylatują : )

I to tyle na razie :)

Hugo - 07-10-2019, 11:45

Taka rdza to żadna rdza. Wygląda jakby 2 lata temu opuścił salon.
Bizi78 - 07-10-2019, 12:58

Ja bym się poważnie zastanowił bo to w końcu gdi :wink: .
jacek11 - 07-10-2019, 15:45

Ładna robota, chociaż dziwię się że tłumiki nie zostały zdemontowane, co by było wygodniejsze, i na pewno mniej czasu by zajęło, niż omijanie ich i uważanie cały czas.
Bzyk_R1 - 07-10-2019, 16:20

Juiceman, podaj mi link do tej niemieckiej strony z której wkleiłeś screena z bajerami do Carismy, to foto z góry tej strony. Strasznie mi potrzebne bo tam też Outlandery były opisane.
Bizi78 - 07-10-2019, 18:25

Bzyk_R1 napisał/a:
Strasznie mi potrzebne bo tam też Outlandery były opisane.

Za browara wyślę na maila pdf-a :P .

Juiceman - 07-10-2019, 20:02

Bizi78 napisał/a:
Ja bym się poważnie zastanowił bo to w końcu gdi :wink: .


Jak padnie to wleci 2.5 v6 xd ale odpukać silnik chodzi lepiej niż w poprzedniej car (mimo że lekkiego zycia poprzednia car nie ma ale odpukać zepsuć się nie chce )

Bzyk_R1 napisał/a:
Juiceman, podaj mi link do tej niemieckiej strony z której wkleiłeś screena z bajerami do Carismy, to foto z góry tej strony. Strasznie mi potrzebne bo tam też Outlandery były opisane.


https://docplayer.org/21586900-Mitsubishi-motors-deutschland-gmbh-mitsubishi-motors-de-zubehoer-sma-ari-c.html

Juiceman - 30-05-2021, 12:19

Panowie dziś wyskoczyły dwa błędy P0303 oraz P0203 i pytanie co to jest?
Tj. Czyjest to jakaś dtandardowa przypadłość gdi czy wystarczy wymiana swiec/kabli albo czegoś innego? :)

Jakby co to wtryskiwacz wyzionął ducha tj był zarabany syfem :wink: po wymianie bajka:)

deejay - 30-05-2021, 20:17

Kod diagnostyczny P0203 OBDII jest ustawiany, gdy ECM wykryje usterkę w obwodzie wtryskiwaczy paliwa numer 3. Ta usterka jest spowodowana tym, że ECM poleca iniektorowi włączenie lub wyłączenie, ale nie obserwuje odpowiedniej zmiany napięcia.
Marcino - 31-05-2021, 09:15

To ona jeszcze żyje...:)
Juiceman - 31-05-2021, 12:36

No jasne Obie żyją - druga w lepszym stanie bo po porządnej konserwacji dwa lata temu xD

Tylko dalej walczę z piszczącym paskiem, wymiana na nowy czy napinanie go pomaga na krótko :cry:

deejay napisał/a:
Kod diagnostyczny P0203 OBDII jest ustawiany, gdy ECM wykryje usterkę w obwodzie wtryskiwaczy paliwa numer 3. Ta usterka jest spowodowana tym, że ECM poleca iniektorowi włączenie lub wyłączenie, ale nie obserwuje odpowiedniej zmiany napięcia.


Tak wiem, tylko chciałem się dowiedzieć czy może to jest taka sama przypadłość jak w SS, że kable było trzeba polutować bo wymiana czegokolwiek innego nie pomagała xD ( może taka przypadłość poliftowych GDI :P )

Marcino - 31-05-2021, 18:40

Kup porządny pasek. Ponoć u nas na sprężarkach na testerach sprawdzały się Gates.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group