To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB4 1.6] Nierówna praca silnika, falowanie

Hugo - 28-10-2008, 17:04

kryzys napisał/a:
Wymieniony czujnik temperatury
Wymieniłeś czujnik temperatury odpowiedzialny za wskazania wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej (1 pinowy). Nie ma on nic wspólnego z Twoim problemem. Powinieneś wymienić ten drugi. Objawy, które opisujesz pasują jak ulał to uszkodzonego silniczka krokowego (fałszywe powietrze). Wymieniałem przy podobnych objawach krokowca u koleżanki w CAO, tyle, że 1.3 i teraz silnik pracuje jak złoto. Sprawdź wszystkie kable, które dochodzą do przepustnicy (czy dobrze "siedzą" we wtyczkach).
kryzys - 29-10-2008, 00:18

KaWu, z Jeleniej Góry, ale najczęściej jestem we Wrocławiu... taka praca ;) a czemu pytasz?

Hugo, Hmm, właśnie śliska sprawa z tym krokowcem, wymieniłem już jeden, ale tamten ewidentnie był trafiony (cykał sobie głośno po włączeniu zapłonu jak i podczas pracy silnika) Co prawda mogłem kupic też nie do konca sprawny... licho wie.. może warto zreanimować w jakiś sposób tamten stary? - wtyki do posprawdzam z samego rana. (a czy jakby cos nie banglało z wtykami do przepustnicy, krokowca? to nie wywalałby blędów ECU? jakby dostawal takie dziwne, niepelne sygnały?
:roll:
Co do czujnika temperatury, dobrze że do IC mam blisko - jutro zaatakuje ich rankiem ze skowronkiem ;) wymienie ten właściwy..

Pozdr
K

KaWu - 29-10-2008, 10:56

kryzys, bo myslalem ze gdzie blizej z moich okolic to moznaby zobaczyc co twojemu dolega.
Hugo - 29-10-2008, 15:28

kryzys napisał/a:
a czy jakby cos nie banglało z wtykami do przepustnicy, krokowca? to nie wywalałby blędów ECU?
Niekoniecznie. Miałem podobny problem z obratami w tym samym silniku co Twój i nie było żadnych błędów. Wyrwany był jeden z sześciu kabli we wtyczce krokowca.
kryzys - 30-10-2008, 11:03

kolejne fakty :)
czujnik (właściwy ) wymieniony,
restart ECU zrobiony
obmacane i podociskane wszelkie kable dochodzące do krokowca..
masy posprawdzane i poczyszczone

efekt - żaden - wciąż to samo..
:roll:
już brak mi sił aby przyjmować to ze spokojem...

obroto - 14-09-2009, 14:26

Miałem ten sam problem. Powinieneś sprawdzić silnik krokowy, potencjometr przepustnicy no i wyczyścić dokładnie listwę wtryskową. Pozdrawiam
stefanski83 - 21-10-2013, 20:46

Panowie a co z tematem zmiany akumulatora lub chociażby odcięcia energij na jakiś czas? nie trzeba później nauczyć silnik obrotów jałowych?
takie wątki się pojawiały może w miśkach tak samo jest?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group