To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Podkarpackie - Polecane Warsztaty

Anonymous - 26-08-2007, 22:44

Serwisuję od 3 lat w Boguchwale swoja cari i uważam , że goście są OK. Zrobia jak należy, a i jeszcze sprawdzą to i owo i powiedza co w najbliższym czasie bedzie do wymiany...
gulgulq - 10-09-2007, 13:11

też ostatnio byłem w Automarkecie w Boguchwale.
Wymienili mi drążki stabilizatora i końcówki drążków kierowniczych. Przy okazji coś z tam klockami było nie tak to rozebrali i poprawili gratis.
Finansowo 320 zł za wszytko razem z częściami (2 końcówki, 2 drążki stabilizatora, robocizna).
Podsumowując jestem zadowolony +++ .

Anonymous - 27-10-2007, 19:02

Ja od kupna swojej Cari tam jeżdzę i wszystko jest w najlepszym porządeczku dzięki gościom tam pracującym, a zwłaszcza Januszowi (ten młodszy). Zawsze sie mozna z nimi dogadać i poradzą na co w najbliższej przyszłości zwrócic uwagę... POLECAM !!!!!!!!!!!!!
saphire - 27-10-2007, 23:19

Też mi porobili wszystko co trzeba i nawet więcej. Są OK.
Anonymous - 03-04-2008, 23:47

A czego Włocha omijać ? Ja osobiście bardzo polecam to miejsce (Autoklinika).

Zacząłem tam jeździć jak rzeszowska firma ANMAR "naprawiła" mi auto :) Otóż matka jeszcze używala auta i pojechała właśnie tam. Wymienili wszystkie tarcze ham. i klocki. Niestety źle złożyli (przy podniesieniu auta koła tyle w ogóle się nie kręciły). Jechało się pare kilometrów i dym szedł z kół. Niestety Panowie uważali, że wszystko jest poprawie, a do wymiany jest linka ham. ręcznego (jeżdze na niej do dzisaj) :) Po sprzeczce udałem się właśnie na Autoklinike. Tam rozebrali wszystko i złożyli poprawnie. Wróciłem do Rzeszowa i ta sama sytuacja wystąpiła - dymy z kół :) Zadzwoniłem i przyjechali zabrać auto z powrotem na serwis. Okazało się, że zaciski były do regeneracji. Nie pamiętam ile wyniosły koszty ale nie były to duże sumy :) W każdym bądź razie minęło już sporo czasu, a problem więcej się nie pojawił :) ba...nawet linka ręcznego daje rade :P
Co więcej u Włocha jest świetna obsługa. Bardzo dobrze znają powiedzenie "klient nasz Pan". Zawsze miło można zademonstrować co w aucie nie gra. Ostatnio Pan Włoch wsiadł ze mna do auta, wytumaczyłem co mi nie pasuje i pojechaliśmy na przejżdzke na jakąś wieś obok. Nie powiem ale tak stresującej podróży jako pasażer jeszcze nie odbyłem :) Pierwszy raz się złapałem tego ustrojstwa co nad głową jest :P Poza tym można przywieźć swoje części, a za robocizne wiele nie biorą. Tak np. wymieniłem amortyzatory KYB, za które dałem 800 zł na allegro, a te same kosztowałby mnie u nich 1200.

Niestety (może stety) nigdy nie było mi dane robić tam poważnych usterek więc nie wypowiem się jak serwis radzi sobie z rzeczami bardziej skomplikowanymi.

Polecam, bo:
- jest tanio
- jest solidnie
- szanują klienta

saphire - 04-04-2008, 19:05

Tylko czemu kiedyś stracili status ASO?
pepi - 04-04-2008, 20:10
Temat postu: servis w okolicy zabrza
witam

Szykuje mi się wymiana rozrządu
Chciałem zapytać czy ktoś zna solidnego mechanika który nie spapra roboty w okolicy Zabrza - może ktoś zna koszty robocizny bo czyści kupie sobie sam


pozdrawiam
rafal

Anonymous - 04-04-2008, 22:33

"Tylko czemu kiedyś stracili status ASO?"

Z tego co słyszałem Pan Włoch miał troche problemów niezwiązanych z jakością usług ale na ten temat pisał nie będe, bo nie mam co do tego pewności :)

Anonymous - 12-09-2008, 10:47
Temat postu: Serwis - Wojciech Kaszuba, Rz-ów ul. Dębicka
A tu nikt nie jeździ chyba, bo przez cały tydzień nie wiedziałem żadnego miśka :) Chyba, że Miśki się nie psują :)

Plusy:
* miła obsługa (właściciel otwiera przed Tobą drzwi),
* dość kumaci pracownicy,
* zrobili to co trzeba, cały czas gość dzwonił i byliśmy na bieżąco co się dzieje z moim samochodem.
* pasek od alternatora piszczał trochę po wymianie, pojechałem, jedno słowo, 10 min i przestało rano hałasować. Jeszcze mechanik przypomniał, że jak coś się będzie działo to żebym szybko przyjeżdżał to wyregulują (oczywiście bez opłaty).
* możliwość przywiezienia własnych części (płaci się wtedy tylko za wymianę).
* ta sama cena gdy potrzebujemy fakturę lub gdy żaden papierek nie jest nam potrzebny.

Minusy:
* samochód miał stać dwa dni, a stał 4 i nie zdążyli zrobić wszystkiego,
* rachunek zbił mnie z nóg, ale tak wyszło :(
* brak porządnego elektryka (ale nie każdy serwis musi mieć wszystko)

Wymiana rozrządu (napinacz, łożyska, pasek, pompa wody) około 1100 za wszystko. Niestety doszły inne paski (wszystkie), ze trzy uszczelki (np pod przykrywą zaworów), wymiana wahacza dolnego z przodu, olej, filtr i się uzbierało prawie 2k.

Czy wymiana była fachowo zrobiona? Zobaczymy za jakiś czas. Gwarancja jest na 80 tys. km ale pod warunkiem, że co 10 tys. zrobi się u nich przegląd (koszt ok. 30 zł).

rosomak1983 - 16-12-2008, 01:49

Okiren napisał/a:
Wymiana rozrządu (napinacz, łożyska, pasek, pompa wody) około 1100 za wszystko.


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
chyba lekka przesada....

PIeTroUD - 16-12-2008, 11:28

Ja wymieniałem rozrzad w ustrzykach dolnych silnik C20XE oplowski na 2 walkach i czesciami rolki pompa paski doslownie wszystko z robocizna wynioslo mnie 600zł :-/ to cos kolego drogo Cie skasowali....
gulgulq - 16-12-2008, 12:05

PIeTroUD napisał/a:
Ja wymieniałem rozrzad w ustrzykach dolnych silnik C20XE oplowski na 2 walkach i czesciami rolki pompa paski doslownie wszystko z robocizna wynioslo mnie 600zł :-/ to cos kolego drogo Cie skasowali....


niekoniecznie, Okiren ma Galanta V6 - sam pasek to pewnie ze 300 zł -choćby w Intercarsie 298 zł (SUN), napinacz pewnie nie 1 tylko 2 lub 3, plus pompa - uzbiera się

Kaszub zaopatruje sie raczej w Intercarsie - więc czasem lepiej kupić cześci samemu z naszym klubowym rabatem :P i dać tylko do roboty.

PIeTroUD - 16-12-2008, 12:21

a to jak ma V6 i leci na orginalnych czesciach najdrozszych to fakt moze sie uzbierac az taka sumka
Anonymous - 11-01-2009, 21:06

To ja polecę firmę z świerczowa,warsztat jest bardzo dobrze wyposażony i robią dobrą robotę za rozsądne pieniądze.
Trasa Mielec Kolbuszowa. Warsztat jest ulokowany za stacją paliw FRANKI.

Anonymous - 14-01-2009, 21:41

PIeTroUD napisał/a:
a to jak ma V6 i leci na orginalnych czesciach najdrozszych to fakt moze sie uzbierac az taka sumka
w serwisach Mitsu wolaja za rozrzad do Vki 2 do 2.5 tysiaka klamoty(do wyboru) + robocizna . 1.1 to wychodzi kupujac samemu klamoty i dajac do wymiany w malym warsztacie (jesli mowimy o wymianie wszystkiego co trzeba)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group