Carisma - Ogólne - Jaka różnica między GDI a zwykłym 16V
enio83 - 18-09-2008, 20:03
Co prawda auto bede kupował wczesną wiosną ale juz dziś robię rozpoznanie. Chciałem hondę ale problem jest dostać nie zajechaną - czy podobnie jest z carismą?
Auto nie jest marzeniem nastolatka więc mam nadzieje ze nie.
Jeśli faktycznie spalanie takie jak pisali koledzy to zmienil mi sie pogląd na bezynę:)
szyszus1 - 18-09-2008, 20:22
Carisma To nie jest raczej typ nastolatka - oni wolą coś typu BMW 3, Calibra itp. Sam się pewnie zaliczam do tej grupy wiekowej, jednakże ja mam upodobania w innych typach samochodów jak większość osób tutaj, które łączą trzy diamenciki
Robson86 - 18-09-2008, 23:39
enio83 napisał/a: | Chciałem hondę ale problem jest dostać nie zajechaną - czy podobnie jest z carismą? |
na Honde bardziej patrza mlodzi i gniewni...
Carisma jest bardziej dla tych wybranych
Z reguly jezdza nia bardziej ulozeni w stylu jazdy ludzie
Wedlug mnie latwiej bedzie Ci namierzyc Carisme w dobrym stanie
Ja juz kupisz Cari spodoba Ci sie bardziej niz nie jedno bmw, honda itd
choroba taka
Pozdroo
Morfi - 19-09-2008, 09:53
Jezeli Colt 16 16v 113KM dla ciebie jest Rakietą to z Carismy bedziesz super zadowolony bo jeżdzi naprawde minimalnie gorzej od Colta.
Przyspieszenie do setki wg katalogu gorsze o 0,2s.
Do wiosny to za 14 tys dostaniesz dobry model po lifcie może nawet 2000r.
Carisma Jak dla mnie to jest kompromis pomiedzy Duzym samochodem, spalaniem a osiagami.
P.S Mówi Ci to młody gniewny który wcześniej miał Honde CRX
6 na trasie i 8 w miescie to nie żaden wyczyn dla GDI
enio83 - 19-09-2008, 14:14
heh tylko ze te przed liftem bardziej mi sie podobają. Czytałem temat o spalaniu GDI w dziale techniczne i strasznie różne opinie. Zgadzam sie ze styl jazdy ma ogromne znaczenie ale jestem niedowiarkiem. Ryzyko zakupu GDI dla mnie duze gdyż nie ma opcji LPG jak piszecie i zostaje tylko sprzedaż ale jak na razie to ryzyko kuszące sie wydaje
mlun - 19-09-2008, 14:21
Jeśli silnik jest ok to będzie Ci palił tyle ile piszemy. Chyba że masz ciężką nogę to już co innego wtedy. Dla naszego użytkowania jak na ten silnik i osiągi naprawdę spalanie jest bardzo przyjemne(niejednem znajomemu silniki mniejsze palą tyle samo prawie a róznica wiadomo że jest na korzyść GDI )
enio83 - 19-09-2008, 14:27
a tak poza tym fytanie offtopic. Ile wspólnego ma carisma i evo VI bo uwazam ze nieco podobne są do siebie?
Robson86 - 19-09-2008, 15:28
enio83 napisał/a: | Ile wspólnego ma carisma i evo VI bo uwazam ze nieco podobne są do siebie? |
nic ...moze poza designem
Carisma jest autem osobowym z dynamicznym silnikiem a Lancer Evolution 6 to toporne, narowiste bez kompromisowe rajdowe auto ktore poprostu jest zarejestrowane azeby jezdzic po normalnych publicznych drogach
Pozdroo
enio83 - 19-09-2008, 18:20
Dzisaj gadałem z kolegą który ma carisme gdi i mówił ze ma problem z częstym czyszczeniem przepustnicy. Czy to jakiś typowy problem modelu? gdzieś na forum juz czytałem o takich problemach
mlun - 19-09-2008, 19:44
Czy często to nie wiem u jednych trzeba częściej u oinnych mniej. JA np. mam 140k przebiegu z czego sami zrobiliśmy 40k i nie czyszczono przepustnicy i wszytsko jest ok. Jeśli obroty falują to wtedy trzeba wyczyścić przpustnice i tyle. Nie wiem czy jest to takie uporczywe? Wszytskiem jest winne nasze wspaniałe paliwo.
wichura1 - 19-09-2008, 22:47 Temat postu: Re: Jaka różnica między GDI a zwykłym 16V
enio83 napisał/a: | Tak jak w temacie. Szukam sobie autka i zastanawiam się jaka jest różnica w silnikach GDI i zwykłych 16v. Czy to jest odpowiedź mitsu na v-tec hondy? I dlaczego piszecie ze nie można zagazować GDI? Odpowiedzcie "zielonemu" w temacie mitsubishi. Dzieki z góry |
Odpowiedzią Mitsubishi na V-TEC jest MIVEC 173KM z silnika 1.6, ale Carismy z takim silnikiem nie znajdziesz. Zagazować GDI nie można z tego powodu, że wtryski są chłodzone paliwem, na gazie się zapiekają. Co do przepustnicy, gówniane paliwo = częste czyszczenie, do GDI powinno się lać paliwo 98.
Robson86 - 20-09-2008, 19:24
wichura1 napisał/a: | do GDI powinno się lać paliwo 98. |
eetam bez przesady...
ja tam leje sprawdzona 95 i nie mam problemow z falujacymi obrotami.
Co 30 tys. km czyli co drugi przeglad ASO profilaktycznie podczyszcza mi przepustnice bo im to mowie, ale nie mam zadnych objawow ku temu
Wazne zeby tankowac na stacjach markowych
Pozdroo
pawela - 21-09-2008, 11:43
wichura1 napisał/a: | do GDI powinno się lać paliwo 98. |
Wg instrukcji 95, dopuszcza się nawet 91, kosztem zwiększenia spalania.
saphire - 21-09-2008, 18:12
enio83 napisał/a: | Dzisaj gadałem z kolegą który ma carisme gdi i mówił ze ma problem z częstym czyszczeniem przepustnicy. Czy to jakiś typowy problem modelu? gdzieś na forum juz czytałem o takich problemach |
Jeśli raz na 100tys km to często no to cóż...
Co do przepustnicy to nie zasyfia jej paliwo tylko dolot spalin z zaworu EGR
enio83 - 21-09-2008, 19:03
na co radzicie zwrócić uwagę przy zakupie (chodzi mi o sprawy mechaniczne)
|
|
|