[97-04]Galant EAxA/W - [EA5W 2.5] padła mi skrzynia w moim galncie
Zhan - 21-09-2008, 13:44
myslalem, ze przekonasz mnie, ze castrol bedzie lepszy
nasper - 21-09-2008, 14:32
była to wymiana statyczna bo sam to robiłem, teraz nie będę oszczędzał bo jak widać nauka kosztuje będę musiał kupić transmaxa lub diaquin, oczywiście filtr i układ przepłukać. a potem cieszyć się jazdą bynajmniej mam taką nadzieje, jutro skrzynie będę miał na stole i jak rozbiorę to wrzucę kilka fotek części które zakończyły swój żywot. mam nadzieje że to tylko konwerter bo będzie trzeba szukać skrzyni chociaż myślę też o ściągnięciu anglika na części
Kmer - 21-09-2008, 15:46
nasper,
popatrz w postach trawkinsa dział techniczny tam znajdziesz zdjęcia jak to wyglądało u mnie,podobnie może być u Ciebie,pozdrawiam i życzę powodzenia w naprawie.
Anonymous - 21-09-2008, 22:36
Co do samej wymiany oleju to juz chyba kiedys pisalem na ten temat ale sie powtorze.
Rozmawiałem z pewnym czlowiekiem ktory prowadzi serwis automatow w Krakowie,zreszta chyba jeden z najlepszych i znanych serwisow w kraju a przynajmnie z poludnia Polski.
No i człowiek ten powiedzial mi jedna bardzo istotna rzecz.Jesli mamy skrzynie ktora ma przejechane dobrze ponad 100 tys.i nigdy nie byl wymieniany w niej olej to nie jest wskazana wymiana gdyz mozemy w ten sposob bardziej pogorszyc sytuacje niz gdyby miala jezdzic nadal na starym.Wymianiemy olej generalnie najlepiej co 60 tys. i robimy to regularnie.
Natomiast kolejna rzecz o ktorej mowil to sam sens wymiany oleju.
A tu z kolei prawda jest taka,ze przy obecnych skrzyniach materialy z ktorych sa one wykonane sa na tyle kiepskiej jakosci ,ze srednia takiej skrzynki to troche ponad 200 tys. i sama wymiana oleju niewiele tu ponoc pomoze.Tyczy sie to praktycznie kazdej marki nie tylko Mitsu.
pozdr.
Zhan - 22-09-2008, 20:43
bokciu, nie strasz mnie
obecnie mam 214 ts km i za cholere nie wiem kiedy i czy w ogole byl wymieniany olej w skrzyni, auto jest ze szwajcarii, mam ksiazke serwisowa, jaki wpis moze swiadczyc o wymianie ojeju?
nasper - 22-09-2008, 22:03
Skrzynia wyjęta z lekkim urazem(wyłamana ścianka jednego z gniazd w mało istotnym miejscu da się zaspawać i nagwintować). Tak jak rozmawialiśmy Arek przyczyną było ogolone gniazdo wielowypustu mam taką nadzieję jeszcze posprawdzam oporność na cewkach zaworów. Mam nadzieje że jutro uda mi się urwać z pracy i zawieść konwerter do regeneracji a potem składanie wszystkiego. Pozdrawiam
Kmer - 22-09-2008, 22:39
nasper napisał/a: | Skrzynia wyjęta z lekkim urazem(wyłamana ścianka jednego z gniazd w mało istotnym miejscu da się zaspawać i nagwintować). Tak jak rozmawialiśmy Arek przyczyną było ogolone gniazdo wielowypustu mam taką nadzieję jeszcze posprawdzam oporność na cewkach zaworów. Mam nadzieje że jutro uda mi się urwać z pracy i zawieść konwerter do regeneracji a potem składanie wszystkiego. Pozdrawiam |
Witam!
Czyli ta czarna prognoza się sprawdziła,z jednej strony dobrze ze to tylko to,dwa 3 dni i cześć będzie zregenerowana,i będzie można składać skrzynkę do kupy,mam pytanko,przyjrzałeś się jak wygląda wałek zdawczy?zęby nie są za bardzo uszkodzone?jednak małe żółte ludziki nie dopracowały tej skrzyni porządnie,to jest bardzo częsta awaria w nich,ale ważne ze można to nie dużym kosztem naprawić,i będzie hulać jak nowa.
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Arek
nasper - 23-09-2008, 10:03
Wielowypust na wałku wygląda dobrze to mnie cieszy bo koszty naprawy się zmniejszają. Pozdrawiam
[ Dodano: 24-09-2008, 19:01 ]
Konwerter oddany do regeneracji odbiór w poniedziałek lub wtorek
[ Dodano: 24-09-2008, 19:28 ]
Odbiegając trochę od temat fajne blachy miśków Arek z Trawkinsem macie
[ Dodano: 30-09-2008, 21:34 ]
konwerter odebrany jutro filtr dotrze a w sobotę będę składał już wszystko i mam nadzieje w niedziele pojeździć już troszkę ale zobaczymy jak to wszystko będzie
|
|
|