To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tył auta ucieka na dziurach

akbi - 03-10-2008, 11:20

novy napisał/a:
wszystkim wychodzą bardzo dobre wyniki jeśli chodzi o sprawność amortyzatorów

no nie zupełnie
mi wyszło z tyłu po 45% (a więc wynik wskazujący wymianę) .... i co ciekawe ... na nierównościach delikatnie rzuca nim dopiero przy prędkościach pow 150-160 km/h

joshua - 08-10-2008, 19:12

Poczynilem.
Wymienilem amory i jak reka odjol.
Niestety po obejzeniu dokladnie wachaczy tylnych, i stwierdzeniu zuzycia tuleji metalowo-gumowych, szykuje sie kolejna robotka, co sadzicie, wymienic tylko te najgorsze czy wszystkie od razu?Z tego co mnie uczono, pamietam ze raczej napewno nikt tego od nowosci nie ruszal, nalezaloby wymienic komplet aby zuzywaly sie rowno wszystkie.
Czy te na allegro za 600zl komplet na tyl , ktos kupowal, wymienial?
jakie polecacie?

Krzyzak - 08-10-2008, 22:12

45% to juz zgon - ostatnie robione przeze mnie amory w EA2A mialy ok. 50-55% i ich juz nie bylo
po wymianie znaczna poprawa
ale pisalem juz, ze latanie tylu to najczesciej zgon ktoregos z dolnych wahaczy prostych (sa po 1 na strone) - kosztuja ok. 350 zl i nie ma zamiennikow
do tego sruba regulacyjna, bo zazwyczej nie udaje sie jej odkrecic
sa to wahacze, ktorymi ustawia sie zbieznosc tylu

Piotr (novy) - amory KYB gass excell do EAxA kosztuja po 170 zl sztuka - tu nie ma co regenerowac, bo sie nie oplaca

Anonymous - 09-10-2008, 20:13

Krzyzak napisał/a:
45% to juz zgon - ostatnie robione przeze mnie amory w EA2A mialy ok. 50-55% i ich juz nie bylo
po wymianie znaczna poprawa
ale pisalem juz, ze latanie tylu to najczesciej zgon ktoregos z dolnych wahaczy prostych (sa po 1 na strone) - kosztuja ok. 350 zl i nie ma zamiennikow
do tego sruba regulacyjna, bo zazwyczej nie udaje sie jej odkrecic
sa to wahacze, ktorymi ustawia sie zbieznosc tylu
[cut]

widzialem na alledrogo po 150pln nowe zamienniki, jak z jakoscia to nie wiem

joshua - 09-10-2008, 20:17

pytalem, niestety CHINA...
Marcino - 09-10-2008, 22:56

ZA 200zł kiedyś kupowałem u japaneze.... wiec nie warto chinszczyżny za 150.... zreszta ja zrobiłem zamiane spręzyn i mam z tyłu teraz zwykłe amorki a nie samopoziomujące.
ROOB - 31-10-2008, 18:47

roch_27
jest tak jak napisałeś.. to oponki są doi wymiany...pomieniałem koła na zimowe i wszystko oki... tyle że zimówki znów huczą przeokrutnie.. jak nie urok to..:)
pozdrawiam.

roch_27 - 02-11-2008, 01:21

ROOB napisał/a:
roch_27
jest tak jak napisałeś.. to oponki są doi wymiany...
tak jak napisałęm - wiedziałem to z autopsji ;)

pozdro

mkamajewski - 16-01-2009, 14:57

Witam pozdrawiam wszystkich jestem tutaj pierwszy raz
a teraz jak w temacie
1. dobra stacja diagnostyczna
2. kasownie wszystkich luzów poprzez wymianę uszkodzonych elementów zawieszenia wyłącznie na nowe.
3. obowiązkowo zbieżność u dobrego fachowca.
u mnie zadziałało
słabe opony i amorki nie mają wpływu (chyba że ewidentnie uszkodzone)na takie właśnie przeskakiwanie tyłu gala na nierównościach.

joshua - 30-01-2009, 01:30

krotko cieszylem sie stabilnym tylem, czas na wachacze chyba
PiotrBe - 30-01-2009, 11:32

co prawda już pytalem w innym temacioe, ale jasnej odp nie dostałem.
Czy da sie kupic tuleje metalowo-gumową wachacza prostego tylnego?? Czy od razu cały wachacz trzeba??

toni175 - 15-11-2009, 21:12

witam. to jak to jest z tym wahaczem prostym i tulejką?można wymienić samą tulejkę czy nie. mam problem uciekania tyłu i po sprawdzeniu tulei gumowej wyszło że jest za miękka-wachacz pracuje przód tył. oczywiscie po wymontowaniu okaże sie czy mam racje. prosze o info gdzie kupic tuleje lub w miare tanio wahacz.
robertdg - 15-11-2009, 21:42

toni175, Japaneze albo allegro >>TUTAJ<<
ROOB - 17-11-2009, 20:09

joshua napisał/a:
krotko cieszylem sie stabilnym tylem, czas na wachacze chyba

witam..
w moim przypadku tak było. wymieniłem oponki i sprawa się "niby" wyjaśniła. ale!!! bo zawsze jest "ale" wszystko wróciło po deszczu.. na "pomalowanym" asfalcie (pasy itd. itp.) przy prędkości tak od 80km/h tyłem rzucało jak ... bardzo:) tył jechał w zupełnie inną strone. co się okazało? zbieżność! dopiero u prawdziwego diagnosty który posiada literature i pojęcie wyszło szydło z worka. 4mm rozbieżny tył. wahacze i cała reszta była ok, poprostu lata i przejechane kilometry zrobły swoje. namęczył się z tą regulacją.. ale, to już nie był ten sam Misiek:)) mówie Wam.. nie to auteczko:)
w razie draki facet jest z Zielonej, polecam.
pozdrawiam..

win_p - 17-11-2009, 22:47

mam ten sam problem buja mi tylem na boki
nad zbieznoscia tylu trzeba bedzie sie zastanowic i poszukac jakiegos warsztatru we wrocku
ponoc za to bujanie odpowiedzialny jest wachacz oznaczony symbolem 41350A niestety ciezko go zdobyc podobno u japaneze kosztuje on 250 pln i wlasnie tam jutro bede po niego dzwonil a co do testowania amorow na samochodzie to te wszystkie testy sa o d... rozbic na wylanych amorach pokazuje mi 75%
co do amorkow to czy ktos zakladal TE



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group