Space Star Techniczne - [MSS DID] [ZAWIESZENIE] Drgająca kierownica
jarek - 28-11-2008, 23:19
Mobili napisał/a: | jarek napisał/a: | Co do ciśnienia w oponach to byłem niedawno u wulkanizatora żeby obejżał koła.Poradził mi żeby ciśnienie utrzymywać cały czas na 2,2 bar przy moich oponach 195/55/15 ,podobno jest to optymalne ciśnienie, z tym że ja mam DI-D-a i silnik jest ciężki. |
a w mercedesie sprinterze max-sie bar w przdnim kapciu zalecany to 2,8.
a po to aby sworznie nie psuły sie a jedzie sie ok. | Przepraszam ale nie wiem jak to skomentować
Mobili - 29-11-2008, 14:31
nie ma co komentować. po prostu małe cisnienie dlatego aby sworznie nie siadały.
nie złośliwego.
pozdarwiam
[ Dodano: 29-11-2008, 19:23 ]
jarek,
czemu masz "bus driver" jezdzisz autobusami czy busami?
tak z ciekawosci pytam
pozdrow
jarek - 29-11-2008, 21:24
czemu masz "bus driver" jezdzisz autobusami czy busami?
tak z ciekawosci pytam
pozdrow[/quote]
Jeżdzę autobusami,mieszkam w anglii i dlatego bus driver (z angielskiego) . Jak zakładałem pofil odwaliło mi kilka innych,a to przyjęło.Moje pytanie było z czystej ciekawości,nie wiedziałem że zbyt dużo powietrza może coś uszkodzić.Powiem ci że pomimo że mam 2,2bar dalej opony wyglądają jak kapcie,ale jeżdzi się OK.
Japko - 29-11-2008, 22:48
Musi się troche spłaszczyć, żeby cały bieżnik przylegał do jezdni.
pozioma1 - 05-12-2008, 13:24
Dodam swoje 3 grosze.. miałem bardzo podobnie jak przedmówcy - drżenie i to dość mocne w niskim zakresie prędkości. Sprawdzałem zbieżność i zawieszenie a problemem okazały się opony.. wyszło jak "ubrałem" zimowe. Tak na marginesie opony letnie sprawdzałem u wulkanizatora i zaklinał się, że są ok - wyszło inaczej...
cns80 - 05-12-2008, 14:44
Japko napisał/a: | Musi się troche spłaszczyć, żeby cały bieżnik przylegał do jezdni. | Proszę ...
Zalecane ciśnienie jest podane w instrukcji obsługi. Każde odstępstwo powoduje szybsze zużywanie opon. Jak będzie zaduże ciśnienie to wytnie środkowy kanał. Jak będzie za niskie to będzie wycinać boki. Ktoś już to za Was policzył i udowodnił więc nie kombinujcie
xjacobs - 06-12-2008, 00:00
cns80 napisał/a: | Japko napisał/a: | Musi się troche spłaszczyć, żeby cały bieżnik przylegał do jezdni. | Proszę ...
Zalecane ciśnienie jest podane w instrukcji obsługi. Każde odstępstwo powoduje szybsze zużywanie opon. Jak będzie zaduże ciśnienie to wytnie środkowy kanał. Jak będzie za niskie to będzie wycinać boki. Ktoś już to za Was policzył i udowodnił więc nie kombinujcie | nic dodać, nic ująć, czysta fizyka
darek7513 - 28-10-2009, 19:24 Temat postu: Drzenie kierownicy Mam taki dylemat wymienilem kola na zimowe i przy delikatnych skretach kierownica podczas jazdy jest uczucie drgania[na poczatku skretu] kola byly wywazane i niewiem co to za cholera ?
osiem - 28-10-2009, 19:51 Temat postu: Re: Drzenie kierownicy
darek7513 napisał/a: | Mam taki dylemat wymienilem kola na zimowe i przy delikatnych skretach kierownica podczas jazdy jest uczucie drgania[na poczatku skretu] kola byly wywazane i niewiem co to za cholera ? |
Witam. A jakie masz gumy?
Mysle, że to kwestia opon.
darek7513 - 04-11-2009, 21:02
sorry ze tak pozno odpowiadam mam wredsteiny mialy byc ok no i są mam je od zeszłego roku ibylo wszystko ok oponki niezle lataja na mokkry jak i na sniegu ale w tym roku założyłem i jak robie lekki skret np w lewo [niewielki ruch kierownica] to czuje takie pzerywany ruch i lekko drzyale te drzenie nie wystepuje zawsze wogule dziwna sytuacja opony na felgach zostaly z zeszlego roku czyli niezmienily miejsca na feldze chyba ze trzeba bylo by ie zdiac i na nowo zalozyc?
Misiek79 - 26-02-2010, 00:06
Opony to temat rzeka. Mialem Good Year i powiem,ze tak huczaly jakbym mial lozyska juz wyhuśtane. teraz jezdze na "Michalkach" i jest OK. jakis czas mialem Barum BraVis i tez byly ciche.
Pozdrawiam
|
|
|