To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS DID] [SILNIK] Common rail

pawel_wawa - 14-11-2008, 09:46

Ja tankuje 98 na LUK i całkiem przyjemnie sie na tym jeździ.
Wcześniej tankowałem na BP i powiem że jest różnica na + dla LUK

JCH - 14-11-2008, 11:14

pawel_wawa napisał/a:
Ja tankuje 98 na LUK i całkiem przyjemnie sie na tym jeździ.
Fajnie się czyta w temacie DID Common Rail o tankowaniu bezołowiowej :lol:
jarek - 14-11-2008, 20:30

Podobnie śmiesznie się słucha kogoś kto szuka części do chłodnicy do 126p,z życia wzięte :lol: :mrgreen: :biggrin: :shock: :-X
pozioma1 - 05-12-2008, 13:48

Witam, mój misiak "pije" tylko na shell`u. Raz z konieczności zalałem rope na jakiejś "no name" stacji i uwierzcie zalałem tylko 10 l a bałem się o silnik różnica naprawdę jest odczuwalna.
misiumisiu - 06-12-2008, 16:44

To twój jest jakiś wrażliwy mój nie odróżnia czy orlen-shel-bliska śmiga bez problemów może go uzależniłeś :mrgreen:
xjacobs - 06-12-2008, 23:02

misiumisiu napisał/a:
To twój jest jakiś wrażliwy mój nie odróżnia czy orlen-shel-bliska śmiga bez problemów może go uzależniłeś :mrgreen:
nie dziwne, że nie odróżnia, skoro to jedno i to samo paliwo :)
pozioma1 - 08-12-2008, 09:33

xjacobs napisał/a:
nie dziwne, że odróżnia, skoro to jedno i to samo paliwo :)

Dokładnie różnica jest odczuwalna w momencie gdy ciągle jeździsz na jednym paliwie... Podobnie miałem w przypadku Colta 1.3... to tak apropos

xjacobs - 08-12-2008, 23:59

chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne :) jedynie do shella są dolewane jakieś uszlachetniacze :)
cns80 - 09-12-2008, 08:00

xjacobs napisał/a:
chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne
Na pewno nie. Poszukaj w necie to może coś znajdziesz (chociaż ciężko), a jak nie to popytaj kogoś z Orlenu, który jest dystrybutorem ok. 90 % paliwc na naszym rynku. Są 3-4 klasy i każdy koncern decyduje jaką kupuje. Wiąże się to między innymi z ceną. A na shellu nie ma uszlachetniaczy tylko jest zakupowane paliwo w innej specyfikacji. W starym dieslu zawsze rozpoznasz shella :)
xjacobs - 09-12-2008, 15:36

cns80 napisał/a:
xjacobs napisał/a:
chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne
Na pewno nie. Poszukaj w necie to może coś znajdziesz (chociaż ciężko), a jak nie to popytaj kogoś z Orlenu, który jest dystrybutorem ok. 90 % paliwc na naszym rynku. Są 3-4 klasy i każdy koncern decyduje jaką kupuje. Wiąże się to między innymi z ceną. A na shellu nie ma uszlachetniaczy tylko jest zakupowane paliwo w innej specyfikacji. W starym dieslu zawsze rozpoznasz shella :)
Dlaczego wyciąłeś kawałek o uszlachetniaczach? :D Napisałem to, co dowiedziałem się od zastępcy kierownika jednej ze stacji statoilu, no chyba, że jestem ułomny i poprzekręcałem wszystko o 180 st. :D
cns80 - 09-12-2008, 16:47

xjacobs napisał/a:
Napisałem to, co dowiedziałem się od zastępcy kierownika jednej ze stacji statoilu, no chyba, że jestem ułomny i poprzekręcałem wszystko o 180 st.
Nie przekręciłeś :) Tylko kierownicy stacji mają mniej więcej taką wiedzę jak przeciętny polak. Jeśli masz kogoś w dziale dystrybucji lub sprzedaży w Orlenie lub Lotosie (chodzi mi o sprzedaż hurtową dla Shell, Neste, Orlen, BP, Statoil, itp.) to niech Ci powie jak to wygląda. Ja już dokładnie nie pamiętam tych specyfikacji, ale często paliwa na tych stacjach różnią się klasą (więc i ceną przeważnie).
oloolosz - 17-02-2009, 19:25

ja kiedys zatankowałem na BP ta lepsza ropke-szedł jak burza,innym razem na BP oddalonym o 20 km,nawet wiekszej,majacej tytuł stacji roku -nawet dwukrotnie, i juz niebyło to.
kiedys innym autem -ford 1,8 wolnossacy-byłem w rosji,uwiezcie,autko smigało,i takie przyjemnie miekkie było.
a jak zatankuje za granica to pali troszke mniej.
moja konkluzja-paliwko zalezy od ajenta

acha-kiedys na jednej ze stacji mozna było tankowac opał z dystrybutora-jakies 12 lat temu,
pewien gosciu mi opowiadal jak przechodził tamtedy,widział tam jakis waz z dystrybutora opału doprowadzony do zbiorników,i powtórzył mi rozmowe ludzi tam sie kręcących;Eeee,ty starczy już,
co oni tam robili? :badgrin:
a jak mój brat tam zatankował to zatarł mu sie motor,mimo ze w mojej miejscowosci są 2 stacje jednego wlasciciela,to na tej jednej pracownicy cos kombinują i moło kto tam tanuje

[ Dodano: 22-02-2009, 00:33 ]
a dzis mi padło wspomaganie,miałem do domu 100 km,pod domem troszke przygazowałem i juz lzej sie kreciło,acha i jak jechałem i przygazowałem lekko to tez działało wspomaganie,co myslicie?

Manuela - 13-12-2009, 19:32

Japko napisał/a:
Mi się wydaje, że każdy common rail ma pompowtryskiwacze....


Hej Chłopaki, mam właśnie problem zawarty w powyższym zdaniu. Otóż: mój ojciec twierdzi że nie jest to prawda, że albo pompowtryski albo szyna. Z tego co wyczytałam i wypatrzyłam to chyba ma rację. Na jakiś rysunkach widziałam że to połączone pompa, szyna i wtryskiwacze.
Z drugiej strony sporo osób twierdzi, że common rail to pompowtryskiwacze. No i jak tu blondynka ma się ogarnąć? :roll:

cns80 - 13-12-2009, 19:41

Manuela napisał/a:
Otóż: mój ojciec twierdzi że nie jest to prawda, że albo pompowtryski albo szyna. Z tego co wyczytałam i wypatrzyłam to chyba ma rację. Na jakiś rysunkach widziałam że to połączone pompa, szyna i wtryskiwacze.
Tata ma rację :)

Manuela napisał/a:
Z drugiej strony sporo osób twierdzi, że common rail to pompowtryskiwacze.
Na ogół tak twierdzą osoby, które jednego lub drugiego rozwiązania nie widziały na oczy ;) Pompowtryskiwacze to ma VW.
Manuela - 13-12-2009, 21:03

Dzięki :) Hubert (tata) to stary wyjadacz ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group