[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?)
OLV - 08-12-2011, 23:28
Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być
Tomii - 09-12-2011, 07:58
OLV napisał/a: | Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być |
no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok. Najlepsze jest to że nie ma możliwości tego ustawić-no chyba że na siłe otwierając bardziej przepustnice śrubą na niej. A ta śruba na górze przepustnicy to w sumie nie wiem po co jest jak kręcenią nią pomaga tylko na chwilę, nawet jak by ją na maks wykręcić to i tak po czasie wolne obroty spadną na ok 660/min
KaWu - 09-12-2011, 09:28
Tomii napisał/a: | a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok |
Z dwoch Gali 2,0 ostatnio sprawdzanych wolne obroty byly na luzie: 749 i ~754.
Zadnych drgan itp.
Hugo - 09-12-2011, 09:43
Tomii napisał/a: | no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok | Zamontuj skrzynię A/T i masz problem z głowy
KaWu - 09-12-2011, 09:47
Hugo napisał/a: | Zamontuj skrzynię A/T i masz problem z głowy |
Dokładnie-pisałem o automatach
Tomii - 09-12-2011, 11:22
KaWu napisał/a: | Tomii napisał/a: | a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok |
Z dwoch Gali 2,0 ostatnio sprawdzanych wolne obroty byly na luzie: 749 i ~754.
Zadnych drgan itp. |
jak bym miał obroty na tym poziomie to by nie było tematu
Thou - 09-12-2011, 13:21
No tak, zapomniałem, że odłączyłem mu akumulator na chwilę poprzedniego dnia. Ale teraz wydaje mi się, że mu przeszło.
Dwoogy - 25-07-2012, 13:25
Ja mam podobny problem ze "skaczącymi" obrotami na biegu jałowym po wcześniejszym odłączeniu aku. Czasami jak zatrzymuję się na światłach to silnik się wyłącza (bez CE) Zawsze miałem +/- 1000 obrotów, a teraz spadają do 400 i po chwili wchodzą na 700. Sparowanie pinów 1 i 4 wykazało brak błędów (ciągłe miganie CE i ABS). Spróbuję odłączyć aku i nauczyć komputer od nowa. Macie może jakieś inne sugestie jak przywrócić obroty do normy?
Tubi - 25-07-2012, 13:29
Tomii napisał/a: | OLV napisał/a: | Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być |
no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok. Najlepsze jest to że nie ma możliwości tego ustawić-no chyba że na siłe otwierając bardziej przepustnice śrubą na niej. A ta śruba na górze przepustnicy to w sumie nie wiem po co jest jak kręcenią nią pomaga tylko na chwilę, nawet jak by ją na maks wykręcić to i tak po czasie wolne obroty spadną na ok 660/min |
Jeżeli nie ustawisz tego w trybie serwisowym to komputer i tak sobie skoryguje wszystko by było tak jak ostatnio. W k-series od mazdy było tak samo.
m6riano - 25-07-2012, 14:42
Dwoogy napisał/a: | Ja mam podobny problem ze "skaczącymi" obrotami na biegu jałowym po wcześniejszym odłączeniu aku |
no to chyba standard...ECU uczy sie obrotów...ja tam zawsze normalnie jeżdże i po 20minutach jest ok.
Dwoogy - 29-07-2012, 18:49
Pełna procedura programowania komputera wg postu znalezionego na naszym forum załatwiła problem. Komputer bez tego nie potrafił nauczyć się obrotów przez tydzień.
maniekk1 - 21-08-2012, 10:14
Witam.
wiem,ze teamt jest o silnikach 2.0 i od tego tez zaczne - mialem juz 2 galanty 2.0 jeden automat i jeden manual i obydwa trzymaly obroty idealnie +/- 750-800,jednakze przedwczoraj kupilem moja pierwsza v6 i tu juz obroty na cieplym silniku trzyma +/-
600.jak dla mnie troche nisko szczegolnie w porownaniu z tymi dwoma poprzednimi...Silnik odpala bardzo szybko,pracuje ladnie pod kazdym wzgledem(na moje oko) i jestem ciekaw czy tak ma byc z tymi obrotami czy jednak cos nie tak...
Juiceman - 21-08-2012, 10:31
650 +/- 100 wg. manuala i jest git;-)
maniekk1 - 21-08-2012, 10:44
dzieki juiceman
|
|
|