To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Wymiana rozrządu Eclipse 1G 2.0 16V DOHC Diamond

Anonymous - 06-11-2008, 11:26

Witam ponownie , jeszcze chciałem zapytać, jaki zamiennik paska najlepiej kupić Contitech , czy Gates , tak samo z pozostałymi częściami rozrządu. Muszę niestety kupić bez zniżek(tzn mam jakieś tam , ale nie takie jak klubowicze:)) , bo próbowałem starać się o kartę, ale nie dostałem żadnej informacji, a sklep w którym chcę kupić nie ma oryginalnych części.
Pozdrawiam

Krzyzak - 06-11-2008, 20:48

robi250 napisał/a:
jaki zamiennik paska najlepiej kupić Contitech , czy Gates

z tych 2 to zaden
szukaj Mitsuboshi albo Sun
ew. Flennor, Tsubaki
napinacze tez wez japonskie - NTN, GMB, Koyo

Anonymous - 14-11-2008, 08:15

Witam!!
@Lothar, a możesz powiedzieć w jaki sposób sknocili i jakie objawy były :)
Ja jestem po wymianie , ale martwi mnie głośna praca silnika i wibracje na karoserię na wyższych obrotach, mam nadzieję że to poduszki pod silnikiem, ale może ktoś też miał podobne objawy i okazało się coś całkiem innego. Poza tym obroty i praca ok. tylko silnik jest trochę głośniejszy i wybruje na karoserie (może wydawać się głośniejszy przez te wibracje)co czuć pod stopami. Mechanik mówił że podczas wymiany rozrządu stwierdził że jedna śruba od poduszki była niedokręcona, podjechałem z tymi wibracjami do niego i mi ją znowu poluzował , ale wibracje są nadal. Może ktoś miał coś podobnego?
Pozdrawiam

Anonymous - 14-11-2008, 09:27

Telepało silnikiem, capiło wachą z rury i nie trzymał obrotów. Jak Ci tylko telepie, to obstawiałbym przestawione wałki balansowe. U mnie było gorzej, boprzestawiony był zarówno rozrząd "właściwy" jak i wałki balansowe. Po ustawieniu wszystko jest cacy.
Pozdrawiam!

Sz@kal - 14-11-2008, 18:31

robi250 napisał/a:
Ja jestem po wymianie , ale martwi mnie głośna praca silnika i wibracje na karoserię na wyższych obrotach, mam nadzieję że to poduszki pod silnikiem, ale może ktoś też miał podobne objawy i okazało się coś całkiem innego. Poza tym obroty i praca ok. tylko silnik jest trochę głośniejszy i wybruje na karoserie (może wydawać się głośniejszy przez te wibracje)co czuć pod stopami. Mechanik mówił że podczas wymiany rozrządu stwierdził że jedna śruba od poduszki była niedokręcona, podjechałem z tymi wibracjami do niego i mi ją znowu poluzował , ale wibracje są nadal.

Powiedz mechanikowi żeby sie w łeb puknął i nauczył składać rozrząd w Ecli...A nie luzował śruby od poduszek silnika :lol: Wibracje pojawiają się w zakresie mniej wiecej 3000-4000rpm? Jeżeli tak to jest przestawiony wałek balansowy i będzie się tak działo. Wiem to z autopsji bo jak kupiłem swojego to miałem to samo ,po wymianie rozrządu i prawidłowym ustawieniu wałka balansowego jest miodzio :D No i zmień mechanika zanim Ci poluzuje jakieś inne śruby np. od kół...

Anonymous - 15-11-2008, 08:46

A jakie jeszcze mogą być objawy wskazująca na złe ustawienie wałków balansowych i na co zwracać uwagę w ich ustawianiu. Bałem się tej wymiany, bo nikt w moim mieście nie wymieniał w tym aucie, no i wychodzi na to że lipa. Nawet wydrukowałem gościowi instrukcję wymiany po angielsku, był tak pewny siebie, że mu zaufałem. Myślicie, że na 100% to nie będą poduszki pod silnikiem ?? bo ich nie wymianiałem Fakt zaczynało już delikatnie trząść przy niskich obrotach , ale teraz tak wibruje, że silnik tak głośno chodzi jak w tarpanie. Chcę byćna 100% pewny , bo jak będzie mi kręcił nosem i nie będzie chciał poprawiać to skieruję sprawę do sądu, ale najpierw muszę zapłacić rzeczoznawcy, aby stwierdził usterkę
Pozdrawiam

Krzyzak - 15-11-2008, 15:40

robi250, przyjedz na dzisiejszy spot do Sopotu - knajpa Harnas, godz. 19
zdiagnozuje Ci, czy to na pewno zle ustawiony balans

Anonymous - 15-11-2008, 18:34

Niestety nie mam jak :( , może skorzystam następnym razem, oczywiście z możliwości spotkania, bo mam nadzieję, żę auto będzie już zrobione :)
Pozdrawiam

Anonymous - 16-11-2008, 07:16

Sz@kal napisał/a:
w zakresie mniej wiecej 3000-4000rpm

Niekoniecznie tylko w takim. Jak miałem źle ustawione wałki, to telepało praktycznie w całym zakresie obrotów.

Anonymous - 16-11-2008, 17:38

Może ktoś powiedzieć jak ustawić te wałki ?? Metodą prób i błędów , czy jest jakaś zasada ??
Pozdrawiam

Anonymous - 16-11-2008, 18:14

Ustawia się znaki, tak jak na kołach rozrządu. Jeden z wałków jest napędzany tym samym kołem co pompa oleju - jeden znak jest na kole a drugi na silniku. Drugi jest napędzany osobnym paskiem - tu masz 2 koła gdzie trzeba znaki ustawić.
Chcesz to robić sam? Jeśli dotąd tego nie robiłeś, to odradzam.

Anonymous - 16-11-2008, 18:18

Nie chcę robić sam , ale chcę w razie czego coś podpowiedzieć mechanikowi, bo jak nie udało się za pierwszym razem, to myślę że mogą być problemy :(
Anonymous - 07-12-2008, 14:40

drodzy koledzy ja rozrząd wymieniłem w ASO w Opolu i kosztowało mnie to 300zł i zrobili perfekcyjnie a co do części to w sopocie jest hurtownia co sie na allegro wystawia i od nich dostałem ORYGINALNY rozrząd kompletny za 600zł czy 900zł za wymiane z ORYGINALNYMI częściami
Adaho_krak - 07-12-2008, 14:46

ipkis napisał/a:
ORYGINALNY rozrząd kompletny za 600zł



:D :D :D :D :D


Ale mnie rozbawiłeś kolego. No chyba że dla Ciebie komlet to pasek i rolki, bez simeringów, pompy wody, napinacza hydraulicznego, bo takie przypadki też miały miejsce.
I mam nadzieje, że w ASO dali gwarancję :)

Anonymous - 07-12-2008, 21:18

hehe możesz nie wierzyć ale ja mówie o kąpletnym czyli z napinaczem itd ale sam napinacz to 340zł Mitsubischi. Następnym razem jak bede przy kompie dam link do sklepu w sopocie nr telefonu to sie sami zapytacie

[ Dodano: 08-12-2008, 02:42 ]
www.Japanmoto.pl tu znajdziecie dobre ceny i oryginały



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group