To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] korktor sily hamowania

kartomaniak gti - 29-03-2009, 10:01

do tego jeszcze dochodzi rozkład masy
mechu102 - 29-03-2009, 11:36

gdyby z tylu byl taki sam hamulec jak zprzodu to podczas wiekszego hamowania tyl pojazdu by ciebie wyprzedzil. to tak samo jakbys hamowal na recznym tylko.
samochod wtedy by stal sie bardzo nadsterowny.

remix - 29-03-2009, 12:05
Temat postu: beezedury
W samochodach stosowany jest korektor siły hamowania, bądź tą funkcję przejmuje ABS.

Generalnie zasada działania korektora polega na dławieniu, bądź uwalnianiu przepływu do hamulców tylnych kół . W większości aut znajdziemy go w okolicach tylnej osi. Jego działanie zależy od obciążenia tylnej osi.

Przykro, że to już druga strona dyskusji opartej na błędnych danych.

grifin010 - 08-04-2009, 11:17

u mnie przy wymianie piast z tyłu okazało się ze talerzyki , które odczytuje czujnik ABS są za małe i nie wchodzą na nowe piasty więc złożyłem bez nich .

Teraz Colt strasznie mocno Hamuje mi przodem . Czy ktoś może rozbierał już ten kolektor regulował , cokolwiek żeby przenieść trochę mocy hamującej na tył ??

kartomaniak gti - 08-04-2009, 13:28

a przed wymianą piast jak hamował tył ?
grifin010 - 08-04-2009, 16:00

Bardzo podobnie , ogólnie mówiąc zależy mi na odłączeniu abs ponieważ czhciał bym sie tym autem pośmigać w kjs ita a abs nie zbyt pomaga żeby nie powiedzieć ze przeszkadza
kartomaniak gti - 08-04-2009, 20:40

ja swojego tez szykuje na kjs...absu już sie prawie pozbyłem
Anonymous - 08-04-2009, 21:58

grifin010 napisał/a:
ogólnie mówiąc zależy mi na odłączeniu abs

wywal bezpiecznik albo odłącz przekaźniki

grifin010 - 08-04-2009, 22:49

skoro , tylne czujniki nie czytają sygnału o obrocie kół (brak tych uzębionych nakładek ) to abs nie działała wiec nie wiem czy bezpiecznik albo odłączanie kolejnych przekaźników coś zmieni .
Anonymous - 08-04-2009, 23:50

a, no to skoro nie działa to ok. powinna to sygnalizować kontrolka błędu ABS koło zagarów
ictus - 16-04-2009, 20:53

odlacznie absu przez bezpiecznik do kjsow moze byc w sam raz zabiegiem i nie bedzie trzeba uzywac recznego :)
natomiast do normalnej jazdy nie polecam :)

kartomaniak gti - 16-04-2009, 21:24

ictus napisał/a:
odlacznie absu przez bezpiecznik do kjsow moze byc w sam raz zabiegiem i nie bedzie trzeba uzywac recznego :)
natomiast do normalnej jazdy nie polecam :)


nom colcine bardzo łatwo złamać :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group