[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] Galant 91, Nie zapala gdy jest zimny
filipczos - 12-01-2009, 12:32
które? instalacja?
waldi-1 - 12-01-2009, 13:02
nie te co do świec idą
filipczos - 12-01-2009, 18:36
przewody zapłonowe razem ze świecami są nowe, też na początku myślałem że to jest przyczyną.
waldi-1 - 12-01-2009, 19:50
a moze delikatnie przyśpiesz zapłon
filipczos - 12-01-2009, 22:37
moze jutro znajde chwile to sprobuje.
Byłem ostatnio w nocy w pracy, było coś ok -10, to jak go odpalałem co 3godz. to nad ranem odjechałem bez zadnego problemu.
Co mnie zastanawia, to że jak tak postoi z 3godz. (tak ze jeszcze go moge odpalic) to po odpaleniu tak jak by nie chodził na wszystkie tłoki po paru sekundach tak jakby sie załączala reszta i wchodzi na obroty. (moze to podsunie jakies rozwiazanie )
Anonymous - 12-01-2009, 22:41
ponowie, sprawdź kompresje!
waldi-1 - 13-01-2009, 08:35
kompresja nie, jesli by nie miał to by i tak odpalił i cały czas tak kulał, sprawdz jeszcze kopułke i przeczyść tam wszystkie styki
filipczos - 13-01-2009, 09:08
Czysciłem palec i kopułke przy wymianie kabli. Styki były takie zasniedziale i myslalem ze to bylo przyczyna. no ale niestety...
waldi-1 - 13-01-2009, 12:45
no to jeszcze moze być wina wtrysku, niepodaje paliwa odrazy lecz po chwili jak sie otworzy, przyczyną moze tez być pompka paliwa
Anonymous - 13-01-2009, 14:11
spróbuj go palic na gazie z pedałem wcisnietym do polowy i wcisnietym do konca jak bedzie lapał to bedzies wiedział co jest.
Maretzky85 - 13-01-2009, 16:01
filipczos, zawory regulowalne ? jeśli tak to kiedy ostatnio były regulowane ?
Poza tym do sprawdzenia kąt zapłonu, filtr powietrza...
waldi-1 - 13-01-2009, 16:47
u mnie zawory graja a filtr zapierniczony i pali, nic to do tego niema, tu albo jest zanik iskry lub paliwo sie cofa, sprawdz cisnienie na wtryskach
Maretzky85 - 14-01-2009, 00:45
waldi-1, to, że u Ciebie to działa w ten sposób to nie znaczy, że w innym będzie, może ten jest bardziej wrażliwy na te rzeczy ?
Może jest gdzieś nieszczelny układ dolotowy?
waldi-1 - 14-01-2009, 09:13
no przecież mój gal nie jest inaczej robiony niż inne, zawory nic do tego nie maja służą do czego innego a nie do odpalania samochodu, problem tkwi w zasilaniu paliwem raczej, najlepiej niech sprawdzi czy na zimnym silniku dochodzi paliwo, ale jesli silnik kuleje to szukałbym raczej przyczyny przy wtryskach, mozna tez sprwadzić czy gniazda sasilania pradem wtrysków są czyste i niezaśniedziałe
Anonymous - 14-01-2009, 14:55
waldi -1 kolega pisał na poczatku, ze nie pali mu ani na benzynie a ni na gazie. Wiec wtryski odpadają!
|
|
|