[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Swap na CA5A
zab3r5polska - 28-10-2008, 10:02
tylko 2 poduchy i nic więcej??
Anonymous - 28-10-2008, 12:04
nic więcej
zab3r5polska - 28-10-2008, 13:14
czekaj czekaj:) mówimy o 4g63t do colta CA01.6 16v 92-96r. 4x4 tak?:) to dlaczego inni pisali że trzeba podłoge przespawywać od glanta?? mógłbyś mi to jakoś wytłumaczyć??
Anonymous - 28-10-2008, 17:31
Nie wiem dlaczego byś chciał pżespawywać podłogę od galanta jeśli już masz zawieszenie przystosowane do 4x4,zawieszenie na tylny dyfer itd.co innego gdy przerabiasz FWD na AWD tak jak w mojej sytuacji,ja użyłem belki od evo VIII żeby mieć zawieszenie tylnego dyfra i musiałem dorobić dwa ramiona zawieszenia. powiem tak że skrzynia zostaje w tym samym miejscu,nie przesuwa się ani w prawo ani w lewo tak że mocowanie skrzyni masz a silnik przesuwa się na poduszce od strony paska rozrządu,powiedzmy że silnik 4G63T jest szerszy od 4g92 o półtora cm.to poduszka od evo III jest o półtora cm.krótsza. mam nadzieję że to Ci to wytłumaczy.Jeśli masz jakieś pytania mój GG #3987210
zab3r5polska - 29-10-2008, 23:03
Decyzja zapadła dzieki pomocy 4g63colt któremu wielkie dzieki!! 4g63t to silnik który bedzie siedział w moim miśku 4x4. teraz trzeba go jeszcze obadać dzie go można nabyć. buda już wyspawana teraz jeszcze wyspawam pół klatke i montujemy silnik.
Anonymous - 30-10-2008, 08:14
czy masz poduszkę od evoIII, kup sobie klej do szyb samochodowych i wypełnij wszystkie dziury w poduszkach silnika,to je usztywni i zdejmie trochę stresu ze skrzyni.
Powodzenia.
mkm - 30-10-2008, 08:33
4g63colt napisał/a: | kup sobie klej do szyb samochodowych i wypełnij wszystkie dziury w poduszkach silnika,to je usztywni
Powodzenia. |
Mam rozumiec, ze zrobiles tak u siebie? Moglbys wytlumaczyc ten "patent"? Jak poduszki przenosza wibracje? Jak pracuja podczas przyspieszania/redukcjach? Jak ten klej sie zachowuje? Czy jest dostatecznie twardy? Jak dlugo juz na nich jezdzisz?
Pytam poniewaz ja myslalem o powklejaniu klinow gumowych, krotko mowiac reanimacji zuzytych (niezerwanych) poduszek... Moj spec popatrzyl z politowaniem i popukal sie po glowie.
Anonymous - 30-10-2008, 08:43
klej zachowuje się jak dobra guma rozwiązanie jest bardzo dobre a poduszki robią się bardzo stabilne i wytrzymałe i pomaga to wyeliminować wheel hop czyli przy ostrym ruszaniu jest mniej tak zwanego skakania kół.
zab3r5polska - 30-10-2008, 08:49
u jednego znajomwgo w civiku widziałem amorek silnika czy to działa podobnie jak oklejenie podóch ?? podóch jeszcze nie mam ciężko cokolwiek znaleść.
mkm - 30-10-2008, 08:50
Fakt, ze to troche nie na temat "swapa", ale jakbys mogl opisac ta czynnosc. Jak czyscic, czy wyciskac na poduszke czy potrzeba jakiejs formy/opaski itp.
Anonymous - 30-10-2008, 09:05
Bierzesz poduszkę czyścisz ją bardzo dobrze czym bardziej chropowata tym lepiej,bierzesz pilnik i robisz dobry przelot żeby klej przeszedł z jednej strony na drugą to bardzo ważne, myjesz rozpuszczalnikiem i wciskasz pistoletem do silikonu,dobrze jest mieć dwa kółka z dziurą trochę większą niż tulejka w poduszce i większe niż sama poduszka,po wciśnięciu kleju równasz klej tak z grubsza i zakładasz kółko po posmarowaniu go cienką warstwą oleju żeby łatwo odeszło i zostawiasz na jakieś 24h. To wszystko.
Kleju - 30-10-2008, 15:22
zab3r5polska napisał/a: | mam silnik 4g63T w sumie to całego eclipsa |
zab3r5polska napisał/a: | 4g63t to silnik który bedzie siedział w moim miśku 4x4. teraz trzeba go jeszcze obadać dzie go można nabyć |
jakas niescislosc chyba... Jesli nie masz takieg silnika, to w polsce bedzie ciezko takiego znalezc
Serek - 30-10-2008, 19:03
Wystarczy zajrzeć na forum MEKP.pl i tam są osoby, które mają silniki 4g63T .
zab3r5polska - 31-10-2008, 17:11
serek nie moge nic znaleźć na mekp. mam całą eclipse ale obiecałem ją bratu a on już nią w zaczoł jeździćwięc musze szukać.
Misiek :) - 31-10-2008, 19:28
spróbuj na niemieckich, czy w usa na aukcjach... jak byś z USA ściągał silnik, to w jednej paczce możesz części do tuningu silnika np turbo zciągnąć.. szukaj silnika, rozbitka, lub na części
|
|
|