To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - jaki akumulator ?

waldek1978 - 10-04-2010, 08:49

Polecam akumulator TOPLA. Posiadam taki i jestem bardzo zadowolony :wink:
kgebczyk - 10-04-2010, 11:09

kiedyś (na forum użytkowników mojego poprzedniego jeździdła) wyczytałem bardzo pozytywne opinie o akumulatorach firmy Banner.

sam nie mam z tą firmą żadnej styczności, w swojej "karierze" kierowcy korzystałem z aku fabrycznych, potem była jakaś centra i kager. działały i tyle ;) robiły to co miały robić choć kager nie miał u mnie łatwego życia (kilka razy wyładowany do zera, 3 razy padnięty alternator) :)

mkm - 12-04-2010, 14:59

kgebczyk, jakbym wiedzial to nie pisalbym o "teorii".
Moze wplyw ma tak jak napisal krzychu alternator, ktory wiecej energii zuzywa na ladowanie aku? Nie wiem.
Z miernikiem nie jedzilem - opisalem swoje odczucia z "zabawy" akumulatorami w silnikach 4G92 i 4G93.

wojtekgsx - 12-04-2010, 15:20

http://www.braillebattery...atteries/b106c/

niecale 4kg wagi :)

Radowan - 12-04-2010, 16:33

10 amperogodzin... nie za mało czasem?
W zasilaczu awaryjnym jest taka rezerwa.
Do auta minimum to 42amperogodziny,
Optymalnie 60. Teraz może nie byłoby to bardzo odczuwalne, ale zimą różnice w pojemności widać.
Poza tym jeżeli rozrusznik potrafi pociągnąć 150-200A na dzień dobry, to 10Ah wystarczyłoby na coś około 4 sekundy :)
Więc jakby nie zapalił od pierwszego pokręcenia, to lipa :)

.TM - 15-04-2010, 11:43

Wczoraj po robocie, auto prawie cały dzień stało na słońcu, miałem problem z odpaleniem - zaskoczył dopiero za drugim razem. Z tego co pamiętam w zeszłym roku w lato też miałem ten problem kilka razy.
Czy aku jest do wymiany (tak czy owak mam zamiar go niedługo wymienić), czy może gdzie indziej leży problem?

krzychu - 15-04-2010, 11:55

W sklepach od akumulatorów mają takie fajne urządzenie co mierzy volty pod obciążeniem jeśli jest na wykończeniu albo ma zwartą którąś cele to od razu wychodzi. Możesz też w domu zmierzyć ale najlepiej żeby z dzień postało i zmierzyć też po włączeniu świateł, ogrzewania szyby i co tam jeszcze masz żeby dużo prądu jadło a silnik wyłączony oczywiście. Jak spadnie tak poniżej 11-11,5 to raczej do wymiany się kwalifikuje. Jak poniżej 10 to na pewno.
Artii - 15-04-2010, 11:59

Jeśli kręci a nie odpala to nie jest to wina akumulatora.

Świece wymieniałeś?

.TM - 15-04-2010, 15:01

Właśnie sprawdziłem, świece miałem robione 3 lata temu jeszcze w ASO na gwarancji.
Artii - 16-04-2010, 14:25

W 1,6 są platynowe?

Myślę że wymiana na pewno nie zaszkodzi.

Radowan - 16-04-2010, 15:01

W 1,6 wg instrukcji są:
NGK BKR6E-11
DENSO K20PR-U11
CHAMPION RC8YC4

I o ile mi wiadomo, to są nie irydowe tylko zwykłe.

conrad - 16-04-2010, 23:58

Cytat:
W 1,6 wg instrukcji są:
NGK BKR6E-11
DENSO K20PR-U11
CHAMPION RC8YC4


wg. książki serwisowej wymiana co 45.000 km, u siebie montowałem świece NGK (72 zł-komplet)

krzychu - 17-04-2010, 00:07

conrad napisał/a:
u siebie montowałem świece NGK (72 zł-komplet)


Więc to nie są irydowe (te kosztują 50-70zł ale sztuka). A te nie irydowe często nie wytrzymują takich długich okresów...

waldek1978 - 17-04-2010, 07:58

U siebie też mam świece NGK BKR6E-11 i jestem zadowolony!:-)
.TM - 08-10-2011, 09:40

Korzysta ktoś z akumulatorów marki Yuasa?
http://baterie.net.pl/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group