[02-06]Lancer CS0 - jaki akumulator ?
waldek1978 - 10-04-2010, 08:49
Polecam akumulator TOPLA. Posiadam taki i jestem bardzo zadowolony
kgebczyk - 10-04-2010, 11:09
kiedyś (na forum użytkowników mojego poprzedniego jeździdła) wyczytałem bardzo pozytywne opinie o akumulatorach firmy Banner.
sam nie mam z tą firmą żadnej styczności, w swojej "karierze" kierowcy korzystałem z aku fabrycznych, potem była jakaś centra i kager. działały i tyle robiły to co miały robić choć kager nie miał u mnie łatwego życia (kilka razy wyładowany do zera, 3 razy padnięty alternator)
mkm - 12-04-2010, 14:59
kgebczyk, jakbym wiedzial to nie pisalbym o "teorii".
Moze wplyw ma tak jak napisal krzychu alternator, ktory wiecej energii zuzywa na ladowanie aku? Nie wiem.
Z miernikiem nie jedzilem - opisalem swoje odczucia z "zabawy" akumulatorami w silnikach 4G92 i 4G93.
wojtekgsx - 12-04-2010, 15:20
http://www.braillebattery...atteries/b106c/
niecale 4kg wagi
Radowan - 12-04-2010, 16:33
10 amperogodzin... nie za mało czasem?
W zasilaczu awaryjnym jest taka rezerwa.
Do auta minimum to 42amperogodziny,
Optymalnie 60. Teraz może nie byłoby to bardzo odczuwalne, ale zimą różnice w pojemności widać.
Poza tym jeżeli rozrusznik potrafi pociągnąć 150-200A na dzień dobry, to 10Ah wystarczyłoby na coś około 4 sekundy
Więc jakby nie zapalił od pierwszego pokręcenia, to lipa
.TM - 15-04-2010, 11:43
Wczoraj po robocie, auto prawie cały dzień stało na słońcu, miałem problem z odpaleniem - zaskoczył dopiero za drugim razem. Z tego co pamiętam w zeszłym roku w lato też miałem ten problem kilka razy.
Czy aku jest do wymiany (tak czy owak mam zamiar go niedługo wymienić), czy może gdzie indziej leży problem?
krzychu - 15-04-2010, 11:55
W sklepach od akumulatorów mają takie fajne urządzenie co mierzy volty pod obciążeniem jeśli jest na wykończeniu albo ma zwartą którąś cele to od razu wychodzi. Możesz też w domu zmierzyć ale najlepiej żeby z dzień postało i zmierzyć też po włączeniu świateł, ogrzewania szyby i co tam jeszcze masz żeby dużo prądu jadło a silnik wyłączony oczywiście. Jak spadnie tak poniżej 11-11,5 to raczej do wymiany się kwalifikuje. Jak poniżej 10 to na pewno.
Artii - 15-04-2010, 11:59
Jeśli kręci a nie odpala to nie jest to wina akumulatora.
Świece wymieniałeś?
.TM - 15-04-2010, 15:01
Właśnie sprawdziłem, świece miałem robione 3 lata temu jeszcze w ASO na gwarancji.
Artii - 16-04-2010, 14:25
W 1,6 są platynowe?
Myślę że wymiana na pewno nie zaszkodzi.
Radowan - 16-04-2010, 15:01
W 1,6 wg instrukcji są:
NGK BKR6E-11
DENSO K20PR-U11
CHAMPION RC8YC4
I o ile mi wiadomo, to są nie irydowe tylko zwykłe.
conrad - 16-04-2010, 23:58
Cytat: | W 1,6 wg instrukcji są:
NGK BKR6E-11
DENSO K20PR-U11
CHAMPION RC8YC4 |
wg. książki serwisowej wymiana co 45.000 km, u siebie montowałem świece NGK (72 zł-komplet)
krzychu - 17-04-2010, 00:07
conrad napisał/a: | u siebie montowałem świece NGK (72 zł-komplet) |
Więc to nie są irydowe (te kosztują 50-70zł ale sztuka). A te nie irydowe często nie wytrzymują takich długich okresów...
waldek1978 - 17-04-2010, 07:58
U siebie też mam świece NGK BKR6E-11 i jestem zadowolony!:-)
.TM - 08-10-2011, 09:40
Korzysta ktoś z akumulatorów marki Yuasa?
http://baterie.net.pl/
|
|
|