To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 Ogólne - Galant E5xA - VR-4

TommiCrazy - 01-12-2008, 10:31

w szewcji czy norwegii (skandynawia) taki galant jezdzi z silnikiem od 3000gt, ogladalem kiedys fotki bo bralem takiego pod uwage, ale to byl jedyny taki jakiego udalo mi sie znalesc, dotego nie bylo nic o tym jak to jezdzi, porpostu fotki ladnego galanta.

w angli takie galanty vr4 nie sa drogie , sa najtansze z calej serii vr4 , jak juz sie trafiaja to chodza pomiedzy 1000-2000funtow, wiec niedrogo nawet jak by sie mialo przyjechac takim do polski.

mnie sie tam one podobaja, 2.0 v6TT fajnie brzmi .

co jednak silnik 3.0v6 moze dawac duzo frajdy z jazdy lecz jednak w rajdzie moze to zmienic w znaczacy sposob banals samochodu , to wkoncu bedzie duzo ciezszy przod a w rajdowkach raczej idzie sie w utrate masy, co jednak skoro ten silnik radzi sobie z ciezkim GTO to jeszcze lepiej poradzi sobie z Galantem.

Fajne Hobby, szkoda ze te galanty sie marnuja

mitsu_pl - 01-12-2008, 13:59

Widzisz, po zmianie na taki silnik jak 3000 Twin Turbo jak mi moc skoczy na prawie 300KM (po lekkich modach spokojnie można osiągnąć 350KM) to 100kg nie zrobi mi różnicy. Chodzi mi o to aby on potrafił zamieszać tyłkiem. Jak patrze jak te Subarki ładnie chodzą boczkami i zamiatają spod kół, to ja nie mam z czym podejść... 170KM to zdecydowanie za mało na taką bude! po lekkim odchudzeniu jest lepiej, ale nadal na asfaltach to nie poszaleje...
Anonymous - 01-12-2008, 15:39

TommiCrazy napisał/a:
mnie sie tam one podobaja, 2.0 v6TT fajnie brzmi


podzielam Twoją opinie Tommy - fajnie by takiego sprowadzić i zrobić swapa w mojego włożyłem sporo kasy w nowe części i nigdy tego nie odbiorę a mam naprawdę w fajnym stanie. Problem tylko że autko ma już parę kilometrów bo przeleciałem nim połowę europy - min. Irlandia, Hiszpania, południe Włoch i kiedyś pewnie będę się musiał zmierzyć z problemem silnikowym dlatego zastanawiam się czy nie powalczyć i nie zrobić unikata nawet z silnikiem od GT'ka SL ten ma tez więcej koni niż Galant.Silnik VR'a z TT w Galu 7 może sprawić że koła się od ziemi oderwą a to może lekka przesada...

mitsu_pl napisał/a:
170KM to zdecydowanie za mało na taką bude! po lekkim odchudzeniu jest lepiej, ale nadal na asfaltach to nie poszaleje...


no na rajdy mitsu_pl trochę mało ale i tak chyba dajesz radę...?

mitsu_pl - 01-12-2008, 22:05

Rewelacji nie ma, ale jeżeli jedzie się bezbłędnie i w miare szybko to jest szansa na podium w klasie. W generalce zawsze miejsce gdzieś w pierwszej 10... Na takie tam amatorskie rajdziki to nawet fajnie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group