[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Czy silnik krokowy z CA1A będzie pasował do CA4A?
pawela - 20-11-2008, 10:05
Czerwien napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | srubki puszczaja swietnie - jest jeden warunek: dobry bit i branie udarem
sam uzywam wkretarki Makita - moment 20 Nm w zupelnosci wystarczy, jeszcze nie mialem krokowca, ktorego bym tak nie rozkrecil |
W Colcie 1.3 jak bawiłem się w to z Josie nacieliśmy śruby tak aby dało się je odkręcić płaskim śrubokrętem i wtedy do dzieła...ale patent Krzyżaka zdecydowanie najlepszy |
to zamierzam zrobić z pozostałymi i potraktować wkrętarką
[ Dodano: 23-11-2008, 10:53 ]
drążę dalej:
Przy regulacji TPSa standardowo poluzowałem śrubki, a czy jeśli je odkręcę to całkiem wyjdzie i będę mógł go wymienić? Bo mam całą przepustkę z CA1A
Anonymous - 23-11-2008, 13:44
pawela napisał/a: | Przy regulacji TPSa standardowo poluzowałem śrubki, a czy jeśli je odkręcę to całkiem wyjdzie i będę mógł go wymienić? Bo mam całą przepustkę z CA1A | Jak najbardziej. TPS trzymają dwie śruby ok. 20 mm. Przy ponownym zakładaniu zwróć uwagę na łopatki wewnątrz - dźwignia przepustnicy ma poruszać łopatki TPS.
pawela - 23-11-2008, 13:56
dziękuje gregorbu. Mam nadzieję, że dzięki Tobie zaoszczędzę kilka setek PLN
Reszcie podziękuję jak zmontuję i zadziała
[ Dodano: 24-11-2008, 15:20 ]
Wymieniłem TPSa w przepustnicy, zresetowałem ECU i wszystkie problemy z obrotami jak ręką odjął. Błędu nie wyświetla, obroty po odpaleniu wskakują na moment na 2000, spadają na 1400, jak się rozgrzeje trzymają równiutki 1000, a z zapalonymi światłami 900.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM
|
|
|