To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Czy silnik krokowy z CA1A będzie pasował do CA4A?

pawela - 20-11-2008, 10:05

Czerwien napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
srubki puszczaja swietnie - jest jeden warunek: dobry bit i branie udarem
sam uzywam wkretarki Makita - moment 20 Nm w zupelnosci wystarczy, jeszcze nie mialem krokowca, ktorego bym tak nie rozkrecil

W Colcie 1.3 jak bawiłem się w to z Josie nacieliśmy śruby tak aby dało się je odkręcić płaskim śrubokrętem i wtedy do dzieła...ale patent Krzyżaka zdecydowanie najlepszy :D

to zamierzam zrobić z pozostałymi :) i potraktować wkrętarką

[ Dodano: 23-11-2008, 10:53 ]
drążę dalej:
Przy regulacji TPSa standardowo poluzowałem śrubki, a czy jeśli je odkręcę to całkiem wyjdzie i będę mógł go wymienić? Bo mam całą przepustkę z CA1A

Anonymous - 23-11-2008, 13:44

pawela napisał/a:
Przy regulacji TPSa standardowo poluzowałem śrubki, a czy jeśli je odkręcę to całkiem wyjdzie i będę mógł go wymienić? Bo mam całą przepustkę z CA1A
Jak najbardziej. TPS trzymają dwie śruby ok. 20 mm. Przy ponownym zakładaniu zwróć uwagę na łopatki wewnątrz - dźwignia przepustnicy ma poruszać łopatki TPS.
pawela - 23-11-2008, 13:56

dziękuje gregorbu. Mam nadzieję, że dzięki Tobie zaoszczędzę kilka setek PLN :)

Reszcie podziękuję jak zmontuję i zadziała :P

[ Dodano: 24-11-2008, 15:20 ]
Wymieniłem TPSa w przepustnicy, zresetowałem ECU i wszystkie problemy z obrotami jak ręką odjął. Błędu nie wyświetla, obroty po odpaleniu wskakują na moment na 2000, spadają na 1400, jak się rozgrzeje trzymają równiutki 1000, a z zapalonymi światłami 900.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group