To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ0 1.3]Kolo pasowe trze o srube

Krzyzak - 20-11-2008, 21:15

Ja tez widzialem wiele takich kol, ktore sie rozwulkanizowaly - najwiecej we francuskich dieslach, ale ostatnio to byl Galant 2.4 GDI i Eclipse 1G. Obudowa podobnie wytarta - w przypadku GDI nawet byla dziura w obudowie szerokosci 1 cm.
Anonymous - 20-11-2008, 21:52

Teraz już wszystko jasne. Środek został na swoim miejscu, a zewnętrzna część zaczęła "tańczyć".
Dobrze - a co z tą blaszką, bo to nie daje mi spokoju - jest we wszystkich Miśkach, czy nie? Im bardziej przyglądam się zdjęciu nr 2. tym większe odnoszę wrażenie, że w środku jest ta właśnie blaszka...
Mefi100, dobrze, że w porę to zauważyłeś. Zablokowanie zewnętrznej części koła lub zerwanie paska napędzającego pompę wody mogłoby narobić sporo szkód...

Mefi100 - 20-11-2008, 22:22

Zauwarzylem bo piszczalo a wymienilem wszystko co piszczec moglo. Ale nie zorientowal bym sie gdyby nie kolega Ketrab na Coltmani. Co do tel blaszki nie ma jej w 4g13 to co widzisz na foto to wewnetrzna strona. Przegladalem dzis katalogi czesci i nie ma, jest tylko samo kolo pasowe. Cena nowego to jedynie 700zl

[ Dodano: 20-01-2009, 23:59 ]
Witam
minelo sporo czasu.
olej na pasku i na zebatce pochodzi z Z(s)imeringu na wale korbowym.
teraz to wiem na pewno :-X



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group