To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Ogólne - Zmiany w Pajero model 2009

Hubeeert - 23-11-2008, 21:56

falkken napisał/a:
Taka konkluzja mnie naszła - czyżbyśmy byli dalej małoznaczącym rynkiem?
Niestety na to wygląda...
Anonymous - 24-11-2008, 21:08

falkken napisał/a:
Taka konkluzja mnie naszła - czyżbyśmy byli dalej małoznaczącym rynkiem?
Falkken, popatrz sobie na przykład jaka jest wielkość rynku niemieckiego w porównaniu z polskim:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26401

falkken - 24-11-2008, 21:54

[ popatrz sobie na przykład jaka jest wielkość rynku niemieckiego w porównaniu z polskim:
http://forum.mitsumaniaki...t=26401[/quote]

Dziekuje za linka - to wiele wyjaśnia.
Cieszy fakt ze PIV lepiej sprzedaje się od Land Rovera Discovery i w Niemczech i w Polsce :wink:

Anonymous - 25-11-2008, 12:14
Temat postu: do falkken...
Witaj falkken!

Odpowiadając na Twoje pytanie:

Miałem okazję pojeździć modelem Intense, 3.2 Di-D, 170 koni, automat.
Pojeździłem po dziurawych ulicach w sporym mieście i nieco po autostradzie.
Podobną jazdę odbyłem Toyotą Land Cruiser diesel, rocznik 2002.

MOJE porównanie z posiadanym jeszcze Space Wagon GDI (benzyniak, rocznik 1998) - ująłbym tak:

- nieco głośniej w mieście
- wyraźnie głośniej na autostradzie
- samochód jako całość - "twardziej" zawieszony od Space Wagona
- fotel natomiast - wygodniejszy. Czyli w sumie - siedzi się wygodnie

W porównaniu z Toyotą rocznik 2002:

- Toyota była wyraźnie głośniejsza. Szumy jak od wiatru. W pewnym momencie zajrzałem, czy nie ma dziury między kabiną a komorą silnika. NIE było.
- Wyraźnie twardsza od testowanego kilka dni później Pajero 2008.


Tak więc komfort jazdy wysoki choć w porównaniu ze Space Wagonem - nieco głośniej i nieco twardziej.

Wyraźnie, odczuwalnie lepiej, przyjemniej niż w tej Toyota Land Cruiser.

Ten nowiutki, 200- konny jedzie dopiero do mnie. Powinien być w tych dniach a ja wybieram się akurat na tygodniowy urlop w ciepłe strony.
Może będzie stał gotowy po moim powrocie?

Porównam wtedy komfort Pajero 2008, Space Wagon i tego nowego, 2009.
Ponoć wyraźnie cichszy.

Oczywiście napiszę zaraz, jak mi w tym nowym jest.

Zdaję sobie sprawę, że Pajero jest twardziej zawieszony od Space Wagona. Tak też ma być.
Mam kłopoty z kręgosłupem i dlatego chciałem koniecznie przejechać się tym Pajero przed zakupem. Test wypadł bardzo pozytywnie.


Marek

falkken - 25-11-2008, 15:37

Dziekuje vaiomark za cenne informacje. Jestem bardzo ciekawy jaki będzie ten nowy PIV.
Czy mógłbyś podać ceny rocznika 2009 w różnych wersjach wyposażenia w Niemczech?
Nie mogę znaleźć na stronie niemieckiej.
Ciekawe jaka politykę cenowa obierze Mitsubishi w Polsce? Bo Toyota podniosła ceny.
Jak to wygląda na rynku niemieckim?

Anonymous - 26-11-2008, 07:37
Temat postu: Ceny nowych Pajero
Witaj Falkken,

tutaj:

http://www.nanolan.de/scr...42825ae0964.png

są ceny modeli 2009.

Mój model jest droższy o równe 1000 Euro od modelu 2008.

Pozdrawia

Marek

Gene - 26-11-2008, 08:43

vaiomark napisał/a:
Wyraźnie twardsza od testowanego kilka dni później Pajero 2008

To naturalne Land Cruiser pozostal wierny tradycyjnym rozwiazaniom. LC 120 bo rozumiem, ze tym autem jezdziles ma rame i sztywny most tylni. Nawet zawieszenie pneumatyczne nowej generacji tego nie zmieni.

vaiomark napisał/a:
fotel natomiast - wygodniejszy. Czyli w sumie - siedzi się wygodnie
tu tez sa zdania podzielone. Ja wiem, ze w moim Pajero Sport duzo lepiej znosze wielogodzinna jazde niz w nowym Wagonie (2008). Oba fotele skorzane ale ten z IV jest twardy i nie ma trzymania tak jak w moim Sporcie. Wlasnie ten element ocenilbym gorzej a rowniez mam klopoty z kregoslupem.
Anonymous - 06-12-2008, 08:33

falkken napisał/a:
Ciekawa sprawa z tym modelem Pajero IV 3.2 DiD.
U nas wysprzedają rocznik 2008 z rabatem 15 000 pln.
Natomiast w Niemczech rocznik 2008 z rabatem 6 000 euro, ale oprócz tego
można kupić rocznik 2008 o nazwie '25 limited edition' z 20'' kolami i już zamówić nowy rocznik 2009 z nowym 200 konnym silnikiem.

Taka konkluzja mnie naszła - czyżbyśmy byli dalej małoznaczącym rynkiem?
Alez u nas tez mozesz kupic Pajero MY09
Hubeeert - 06-12-2008, 13:26

Ali-En, a pozostałe punkty :?: :lol:
Anonymous - 07-12-2008, 01:54

Hubeeert napisał/a:
Ali-En, a pozostałe punkty :?: :lol:
Jak ktos bardzo chce to zaloze 20'' i nakleje naklejke "25 limited edition" ;) Wiadomo ze to tylko marketing aby wyprzedac MY08 :) U nas za to MY09 wystepuje jako wersja elegance czyli "limitowana", tylko w nowym kolorze brazowym z nowa brazowa tapicerka/ Oparte jest to na Instyle, generalnie jak ktos mysli nad Pajero to warto bo cena atrakcyjna a rzad chce od 1 stycznia 2009 roku wprowadzic nowa akcyze na auta powyzej 2l pojemnosci, wiec nie ma za bardzo co liczyc na wielkie upusty.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group