[XX-92]Lancer C6x i starsze - Mam problem - głowica Lancer GTi
KucharMSN - 27-11-2008, 13:14
w sumie nie mialem zadnych problemow oprocz wycieku spod walu korbowego, ale to zrobilem! dzien po tym zagotowal sie silnik! woda poszla rura i zgasl! na drugi dzien odpalilem bez problemu, ale przejechalem doslownie 400 metrow a znowu temperatura wzrosla do maksimum! strzelila uszczelka pod glowica
Hubeeert - 27-11-2008, 13:48
A co z głowica? Pękła czy co?
KucharMSN - 27-11-2008, 17:17
nie, glowica jest cala! a to robi jakas roznice, jak zawory sa wyzej niz szlif?! moze bede mial glowice 4g67. ktos sie do mnie odezwal ze ma caly silnik do sprzedania:)
Anonymous - 27-11-2008, 17:23
Hubeeert napisał/a: | A co z głowica? Pękła czy co? |
Przy przegrzaniu głowica może się wypaczyć i to na tyle że szlif nie będzie możliwy. Wystarczy że szpilka była za słabo dokręcona. Miałem podobny wypadek w maszynie budowlanej. Tylko ze tam była głowica na 12 cylindrów. makabra ile to kosztowało.
Hubeeert - 27-11-2008, 19:09
Zorro123, ja wiem co może się stać. Ciekaw byłem co stało się w tym przypadku.
KucharMSN napisał/a: | ! a to robi jakas roznice, jak zawory sa wyzej niz szlif?! |
Na głowicy masz znak fabryczny pokazujący o ile można ją splanować. Jak nie jest przekroczony - jest dobrze. Jeżeli jest - trzeba założyć głowicę i sprzedzić na wycisk. Tzn sprawdzić czy zawory nie spotykają się z tłokami.
KucharMSN - 27-11-2008, 19:45
no to ona juz jest do wymiany, bo tak to chyba by mi powiedzieli w japan auto ze to jeszcze da rade zrobic, a mowili ze jej juz nie ma z czego planowac
[ Dodano: 22-12-2008, 00:16 ]
witam wszystkich ponownie i ponownie chcialem wszystkim podziekowac za dobre rady i za pomoc!!! juz nie dlugo moj GTi odzyje, kupilem silnik 4G67 od colta i glowica w srode poszla juz do planowania, teraz tylko czekam az mi ja skreca i w koncu moja rakieta wyjedzie o wlasnych silach z warsztatu:) ciesze sie niesamowicie! jeszcze raz wielkie dzieki:)
|
|
|