Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] pomocy kontrolka mrugajaca w gdi1,8
dandi76 - 29-11-2008, 21:27
dlaczego po sciagnieciu kabli na świecach 1 i 4 cylindra brak reakcij spadania obrotów silnik pracuje jak cc700
wichura1 - 29-11-2008, 22:38
crimi napisał/a: | saphire napisał/a: | Skoro mruga Check Engine to trzeba odczytać kod usterki albo kompem w ASO albo zezworkować pin 1 i 4 w złączu diagnostycznym i wymrugać kod usterki - było o tym wielokrotnie na forum. |
wichura1 napisał/a: | ... niestety w GDI nie wymrugasz błędów kontrolka check engine. |
Mala rozbieznosc ? saphire posiada GDI, natomiast wichura1 1.6 16V.
Sory, ale musze to stwierdzic: oszalec idzie na tym forum |
Wystarczy poczytać w dziale FAQ Carismy http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 Wyraźnie jest napisane, że używając sposobu z wymruganiem błędów kontrolką "check engine " otrzymasz bzdurne kody. Można je odczytać właściwie tylko na komputerze w ASO
Bartek - 30-11-2008, 15:30
dandi76, nie trzeba migać błędów - miganie CE + praca na 2 i 3 cylindrze na postoju (w czasie "jazdy" działają wszystkie, ale moc jest tak obcięta, że to co robi samochód moćna nazwać tylko "jazdą") to objawy w 10000000% uszkodzonej przepustnicy (siłownik lub czujnik położenia) - na obie usterki mam metody naprawcze wielokrotnie sprawdzone
dandi76 - 30-11-2008, 19:24
proszę podać mi te metody
[ Dodano: 01-12-2008, 18:05 ]
wydruk z kompa kod usterki 37.nieprawidłowa informacja zwrotna klapy przepustnicy.rozpoznanie systemu GDI. Skutek:-brak mocy silnika, przyspieszenie niemozliwe,brak funkcji tempomatu, pali sie lampka kontrolna awarii .Przyczyna: przerywa zwarcie w obwodzie , brak nieprawidłowe napięcie zasilania ,nieprawidłowysygnał aktywacji(zasterowania)
[ Dodano: 02-12-2008, 13:30 ]
wymieniłem przepustnice i jest dobrze
|
|
|