To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] pomocy kontrolka mrugajaca w gdi1,8

dandi76 - 29-11-2008, 21:27

dlaczego po sciagnieciu kabli na świecach 1 i 4 cylindra brak reakcij spadania obrotów silnik pracuje jak cc700
wichura1 - 29-11-2008, 22:38

crimi napisał/a:
saphire napisał/a:
Skoro mruga Check Engine to trzeba odczytać kod usterki albo kompem w ASO albo zezworkować pin 1 i 4 w złączu diagnostycznym i wymrugać kod usterki - było o tym wielokrotnie na forum.


wichura1 napisał/a:
... niestety w GDI nie wymrugasz błędów kontrolka check engine.


Mala rozbieznosc ? saphire posiada GDI, natomiast wichura1 1.6 16V.

Sory, ale musze to stwierdzic: oszalec idzie na tym forum :P


Wystarczy poczytać w dziale FAQ Carismy http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 Wyraźnie jest napisane, że używając sposobu z wymruganiem błędów kontrolką "check engine " otrzymasz bzdurne kody. Można je odczytać właściwie tylko na komputerze w ASO

Bartek - 30-11-2008, 15:30

dandi76, nie trzeba migać błędów - miganie CE + praca na 2 i 3 cylindrze na postoju (w czasie "jazdy" działają wszystkie, ale moc jest tak obcięta, że to co robi samochód moćna nazwać tylko "jazdą") to objawy w 10000000% uszkodzonej przepustnicy (siłownik lub czujnik położenia) - na obie usterki mam metody naprawcze wielokrotnie sprawdzone ;)
dandi76 - 30-11-2008, 19:24

proszę podać mi te metody

[ Dodano: 01-12-2008, 18:05 ]
wydruk z kompa kod usterki 37.nieprawidłowa informacja zwrotna klapy przepustnicy.rozpoznanie systemu GDI. Skutek:-brak mocy silnika, przyspieszenie niemozliwe,brak funkcji tempomatu, pali sie lampka kontrolna awarii .Przyczyna: przerywa zwarcie w obwodzie , brak nieprawidłowe napięcie zasilania ,nieprawidłowysygnał aktywacji(zasterowania)

[ Dodano: 02-12-2008, 13:30 ]
wymieniłem przepustnice i jest dobrze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group