Carisma - Techniczne - sprężyny do Cari
Matejko - 11-06-2006, 22:40
tez zalozylem po jednej sztuce na strone z tylu, no i wrazenia jak wyzej, chociaz jeszcze nie mialem okazji sprawdzic jak bedzie sie jechac z kims z tylu - wczesniej jakas wieksza nierownosc, z jedna osoba z tylu i tarla opona o mocowanie zderzaka do blotnika(zle et felgi i za duzy profil opony )
Anonymous - 17-12-2007, 15:09
arturro napisał/a: | albo sportowe progresywne ktore im bardziej obciazony samochod tym robia sie twardsze albo wlozyc gumy pomiedzy zwoje (mialem tak kiedys w ladzie). |
Witam! mam podobny problem, opony 205/50 na alufelgach 15 (nie znam parametrów feligi niestrety). Przy komplecie pasażerów i na większych bujankach lub ostrych zakrętach rant błotnika obciera o oponę. Tak sobie pochodziłem po różnych komisach i popatrzyłem na różne Carismy to tył stał w nich wyżej (bez obciążenia) niż w mojej. Podejrzewam, że w mojej zmęczenie materiału daje znać o sobie.
Co do tych gum to jakoś nie jestem przekonany, wolałbym jednak sprężyny zmienić na twardsze (i krótsze?). Tylko czy ktoś mógłby mi doradzić typ, wymiary, ceny jakieś przykładowe. No i żeby to były informacje sprawdzone, bo jak sie okaże że kupie a dalej będzie obcierać to lipa będzie - niepotrzebne koszty.
Z góry dzięks
Anonymous - 17-12-2007, 15:45
jak zalozysz nizsze to wiadomo ze przy obciazeniu bedzie tarlo.
jedyny skuteczny sposob to wyciac lub sklepac rant.
jesli zdecydujesz sie na sprezyny polecam Weitec, Kilen, Lesjoforce
Anonymous - 18-12-2007, 18:19
ja kupiłem felgi okazyjnie i tez mam problem z obcieraniem pokombinuje jeszcze z mniejszymi oponkami ale et 35 na 16' nie sprawdza sie bez przeróbek blacharskich chyba założe te gumy funfel ma je przy civice i jest sztywna
[ Dodano: 20-12-2007, 15:34 ]
podobno w poznaniu jest firma , która robi sprężyny na zamówienie do każdego auta można niby dobrać wysokość i twardość nowych koszt coś koło 300 za pare . wie ktoś może coś ? o tej firmie
|
|
|