To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Pasek rozrządu Gates - nada się?

Hubeeert - 31-05-2006, 17:43

No to endriu - zassij service manual do Colta 96-02 :D
Osobiście sądzę że jeżeli nawet się różnią to niedużo. No ale zaraz się okaże.

Anonymous - 31-05-2006, 17:47

faktycznie jest tutaj rozrysowane wszystko do 4G92 (niestety nie kumam jeszcze perfect po angielsku...) ale wydaje mi się, że jest tam napinacz tej rolki dociskowej w postaci sprężyny, czy ją też się wymienia? Jak się toto napina?
Mimo wszystko, jeśli Ktoś co kolwiek więcej może wnieść w przedmiotowej sprawie to WIELKI DZIĘKI (i inni się pożywią wiedzą (kiedyś))...

Matejko - 31-05-2006, 17:48

tak to sie ma w cari 1.6 -0006.3

a tak w 0007.1-

a tak w manualu do starego modelu

Hubeeert - 31-05-2006, 17:58

Co do Colta to wygląda tak
CA0:

CJ0:


Róznic nie widzę - to znaczy w samym pasku i jego położeniu

Krzyzak - 31-05-2006, 17:58

masz pasek i napinacz (znaczy się tą rolkę) - spreżyny nie wymieniasz, chyba że jest pęknięta;
co 100 - 120 tkm wymieniłbym jeszcze pompę wody i uszczelniacze wału/wałka

Anonymous - 31-05-2006, 18:07

...mam dopiero "nabite" 91500km, po zdjęciu górnej pokrywki rozrządu, na "oko" wszystko wporzo, sucho, czysto... rolka wyślizgana, natomiast pasek "podniszczony" ,dziwny, bo bez rzednych oznaczeń(?)
Nie ma chyba potrzeby wymiany ani pompy, ani tych uszczelniaczy, przy następnym pasku albo w krytycznym momencie tym się zajmie mechanik (już raczej)...

Hubeeert - 31-05-2006, 18:22

endriu napisał/a:
natomiast pasek "podniszczony" ,dziwny, bo bez rzednych oznaczeń(?)


NATYCHMIAST WYMIENIĆ!!! ;-)

Anonymous - 31-05-2006, 18:35

...taaak, patrzę na te rysuneczki.....i..... :oops: zrobi to raczej "specjalista" wyrywając z mojej kieszeni te 2 stówki, niestety..... :cry: nie jestem mechanikowaty i ryzyko chyba za duże...
...wymieniam "na dniach"
Pozdrawiam i dzięki...

Krzyzak - 31-05-2006, 19:45

jak nie masz doświadczenia, to fakt - nie zabieraj się, bo ew. uszkodzenia byłyby kosztowne
ale ten przypadk jest chyba najprostszy w Mitsu - 1 pasek, 1 napinacz :) (chyba tylko poldek jest łatwiejszy - tam się stary pasek ściąga i wkłada nowy)

Bartek - 31-05-2006, 21:19

HEHE Hubuś - żaden z powyższych...... Cari GDi ma 4g93 DOHC.....
Hubeeert - 31-05-2006, 21:29

Skąd Ci się GDI wzięła?? :shock:
Matejko - 31-05-2006, 21:48

na poczatku bylo ze paski sa rozrozniane na sohc i dohc - a gdi to dohc, caps i manual jeszcze rozroznia silniki jako sohc, dohc i jesli notka jest exc gdi no to znaczy ze to dla msx:D
Anonymous - 01-06-2006, 09:05

Tak wracając do tematu wątku, to pasek już do mnie przyjechał i od razu jest na sprzedaż. 3 dychy, mała jakość, mała cena.
Bartek - 01-06-2006, 10:42

woxy napisał/a:
A jak mam szukać żeby dobry pasek wybrać, chodzi mi o oznaczenie czy coś.
Jeśli VIN pomoże to podaje:

XMCLNDA2AWF020139

1.8 GDI rok 97

Bo jest tych pasków kilka i piszą tylko SHOC DOHC a GDI oznaczeni nie znalazłem :(



Dokładnie rzecz ujmując z tąd :mrgreen:

Hubeeert - 01-06-2006, 12:30

No tak - tyle ze ja juz potem z endriu gadalem ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group