[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Lancer 1,3 GLX
laonda - 15-12-2008, 22:04
Masz racje. Moja wiedza na ten temat jest znikoma dlatego korzystam z tego forum.
Dużo się tu dowiedziałem za co jestem wdzieczny.
Jesli macie racje to naprawde SZACUNEK.
Artii - 16-12-2008, 07:13
Potwierdzam opinie poprzedników. Zawory regulujemy na ciepłym silniku.
laonda - 16-12-2008, 17:16
Ok koledzy. Troszke jestem zmieszny. Ciągnąc ten temat dalej wyłumaczcie mi dlaczego na ciełym silniku a nie na zimnym. Wiem że luzy na zimny bedą wieksze na a na ciełym mniejsze.
A skoro mechanik zrobił to nieprawidłowo i ustawiał na zimnym silniku to jakie mogą być konsekwencje w dalszej eksploatacji? Czy coś sie stanie z czasem czy może powinienem to poprawić jak najszybciej?
Pozdr
Hugo - 16-12-2008, 21:13
laonda napisał/a: | Wiem że luzy na zimny bedą wieksze na a na ciełym mniejsze. | To jest rodzaj materiału z jakiego wykonane są zawory. Czyli na zimnym szczeliny są mniejsze, a na rozgrzanym większe.
laonda - 17-12-2008, 00:52
Na zimym ustawił mi szczeliny 0,25
Anonymous - 17-12-2008, 07:46
laonda napisał/a: | Na zimym ustawił mi szczeliny 0,25 | To niestety zrobił źle. Na zimnym zawory ustawia sie przy montażu fabrycznym lub po remoncie silnika. Szczeliny są jednak wóczas inne - niestety nie pamiętam, jakie.
Anonymous - 26-12-2008, 00:29
Zawory ustawiamy na gorącym silniku, po co dajesz dotykać swojego auta burakowi???
|
|
|