To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

UK & IRLANDIA - a w South Yorkshire policja ma....

swinks_UK - 20-12-2008, 23:36

arturro napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Nie chodzi o uwielbienie
Evo IX z Cambridgeshire to GT400. Te 395 kucy w lżejszej budzie MUSI zrobić swoje.


ale przyznasz ze 560HP w jeszcze lzejszej budzie robi jeszcze wieksze wrazenie :)


Na prostej, bo potem coraz gorzej, nie?? :wink:

Anonymous - 20-12-2008, 23:52

swinks_UK napisał/a:
Na prostej, bo potem coraz gorzej, nie?? :wink:


no nie :) bo od kiedy lambo przejete zostalo przez audi wszystko co mialo dobrego przekazalo tej marce min. naped quattro.
podobno galardo prowadzi sie rewelacyjnie.
trzebaby zerknac na test np. top gear'a ktore jest szybsze na torze.

swinks_UK - 21-12-2008, 00:33

Na torze Evo X jest znacznie szybsze wg. Top Gear (ale ja osobiście, jak i połowa ludzi w UK, nie wierzę im a grosz).
Anonymous - 21-12-2008, 14:16

swinks_UK napisał/a:
Na torze Evo X jest znacznie szybsze wg. Top Gear


no wlasnie, a masz gdzies te wyniki bo wczoraj probowalem znalezdz i niestety nie udalo mi sie, w opisowych testach na stronach top gear galardo prowadzi w performence i handling, ale jestem wlasnie ciekawe tego testu torowego.
a jestem ciekaw ze wzgledu na test jaki kiedys clarkson przeprowadzal z innym kierowca sportowym tj. murcielago vrs evo FQ-400
http://www.dailymotion.pl...-vs-lambor_auto

swinks_UK - 21-12-2008, 16:14

Dokładnie nr odcinka ci nie podam (ogladałem powtórkę na "Dave"). Testowali wtedy po raz drugi Evo X w mocniejszej wersji (tej 400+ bhp), właśnie pod względem prowadzenia. Na torze wyszło nadspodziewanie dobrze ku rozpaczy Hammonda bijąc na głowę Carrerę GT3. Z tego co pamiętam Lambo było też odrobinę poniżej. Więc żeby chociaż mieć coś do narzekania na Japończyków, to wymyślili że turbo w Evo jest do d***y, bo słabe z dołu i tu Evo niby przegrywa :shock: . Prawda taka, że Clarkson wcale nie wkręcał silnika Evo na wysokie obroty, więc wyszło ospale.
Zresztą, na wyspach wszyscy wiedzą, że Top-Gear jest mocno tendencyjny i to lipa na kółkach. Dobre tam są samochody Niemieckie, Włoskie i Asto-Martin a reszta to be, największe be to JP.
Naprawdę miarodajny jest rywalizujący program Fifth Gear.

Anonymous - 21-12-2008, 16:46

swinks_UK napisał/a:
Więc żeby chociaż mieć coś do narzekania na Japończyków, to wymyślili że turbo w Evo jest do d***y, bo słabe z dołu i tu Evo niby przegrywa :shock: . Prawda taka, że Clarkson wcale nie wkręcał silnika Evo na wysokie obroty, więc wyszło ospale.


z IX zrobili to samo ze niby turbo lag jest kosmiczny i evo dostalo baty od fiata ale kazdy normlany wie ze to normalne zjawisko w jednostkach wysokopreznych (oprocz pewnie angoli :) ) wiec to nie nowosc.


swinks_UK napisał/a:
Dobre tam są samochody Niemieckie, Włoskie i Asto-Martin a reszta to be, największe be to JP.


nie do konca, poprzednia vectra byla sztandarowym autem do calkowitego "zjechania" a i tak tych vauxchalli jezdzi tam pelno,
zreszta evo u nich zawsze zbieralo najwyzsze noty.

swinks_UK napisał/a:
Naprawdę miarodajny jest rywalizujący program Fifth Gear


ogladam czesto ten program na discovery i calkiem mi sie podoba ale brakuje mi w nim polotu i pomyslow ekipy TG, fakt ze moze tendencjnych ale tak jak z filmem rodem z usa - glupi ale kazdy chetniej oglada niz kino ambitne.

swinks_UK - 21-12-2008, 19:19

arturro napisał/a:

nie do konca, poprzednia vectra byla sztandarowym autem do calkowitego "zjechania" a i tak tych vauxchalli jezdzi tam pelno,
zreszta evo u nich zawsze zbieralo najwyzsze noty.


He,he, Vectra i inne Vauxhalle (Ople) w UK nie liczą się jako niemieckie :!: Jako GM, więc coś jakby hybryda amerykańca z tanim europejczykiem. Na wyspach "niemieckie" to jest Audi, VW, Porsche, BMW, Mini, Mercedes - i tyle.

[ Dodano: 21-12-2008, 18:33 ]
arturro napisał/a:

ogladam czesto ten program na discovery i calkiem mi sie podoba ale brakuje mi w nim polotu i pomyslow ekipy TG, fakt ze moze tendencjnych ale tak jak z filmem rodem z usa - glupi ale kazdy chetniej oglada niz kino ambitne.


Może zwariowanych pomysłów brak, jednak w Fifth Gear mają lepszych kierowców, którzy wiedzą co mówią... :wink:
Masz tam:
Tiff Needell - Formuła 3, Formuła 1, później GT
Vicki Butler - Henderson - British GT
Jason Plato - Formuła 3, Formuła Renault, British GT
W sumie jest czego zazdrościć, bo polski program moto będzie chyba jeszcze długo czekał na zestaw prowadzących typu Top-Gear lub 5th Gear.

Anonymous - 21-12-2008, 22:04

Tiff'a Needell'a pamietam jeszcze z Top Gear'a kiedy to z Clarksonem prowadzil ten program, Vicki Butler tez chyba o ile dobrze pamietam zaczynala w TG.
Ja poprostu sie ciesze ze sa oba programy bo od przybytku glowa nie boli, co do polskich programow to no comments ale moze to sie kiedys zmieni :)

Anonymous - 23-01-2009, 02:29

Moze jak Kubica sie zestarzeje i przesiadzie sie z fotela F1 na fotel redaktora :)

A dwoja droga jest kopia na licencji TG w Australii - totalna porazka :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group