To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Felgi od Mazdy 323F

Anonymous - 01-01-2009, 21:37

po fakcie moge powiedzieć, że felgi z Seata nie pasują rozstawem śrub.
Zafundowalem więc sobie zabawe przelożenia opon na moje felgi (13 stalowe) które kupiłem z myslą o zimówkach. Oczywiście gdyby zabieg się powiódł to byłoby to zbyt piekne. Najpierw pan fachowiec nei zdjął pierścienia centrującego do alusów, potem stwierdzilem ze przyczepnosc jest gorsza na zimówkach niż na moich a na koniec przy teście przyczepnosci przy gwaltownym hamowaniu, kolo sie poluzowalo i sruby mozna bylo palcami odkrecac. Koniec konców pojechałem z moimi oponami zły że cokolwiek robilem bo po 3h zabwy z róznymi kombinacjami kół (4 zimowe, 2 zimowe z przodu, znowu 4 letnie ale tył zamieniony z przodem, i ostatecznie powrót do poczatkowego stanu) mam drgania na kierownicy powyzej 120- czasami 140km/h , ściąga mi auto i musze wydac kolejne 60 zl(razme to już 120) na przełożenie opon zeby oddac koledze :/

rosomak1983 - 01-01-2009, 23:58

I co jezdzisz na letnich???? Mi o dziwo na zimowych nie sciaga auta wiec chyba letnie opony sciagaja. Musze jeszcze porobic pare testow ale narazie nie zauwazam sciagania.
Anonymous - 02-01-2009, 10:29

tek jezdze na letnich i na nich tez dojechałem prawie pod samą Słowację. śniegu nie było chociaż było czuć że jest ślisko, ale czułem się w miarę pewnie na swoich.
Ja zauważywełem też dziwną prawidłowość. mianowcie wraz z ilościa przejechanych km bicie słabło. w drodze powrotnej było znacznie, znacznie słabsze. Czyżby koła sie układały na piaście:)?
No i miałem jeszcze jedna niespodzianke. Ostatnio wymienialme piaste i okazalo się, że mi mechanik założył troszke inną i Alu wchodzi bo ma wiekszy luz, ale stalowej felgi sie nie dalo zalozyc( jak zalozylem na szpilki podkladki takie zwykłe pod śrube to było ok i koło nie latało na boki, ale że to druciarstwo to zdjąłem)

Ps czy szpilki moga mieć minimalny luz? bo własnie tam gdzie wymieniałem piastę moge nimi ruszyc na jkiś milimetr, dwa

Anonymous - 02-01-2009, 11:32

Alexander napisał/a:
czy szpilki moga mieć minimalny luz? bo własnie tam gdzie wymieniałem piastę moge nimi ruszyc na jkiś milimetr, dwa


szpilki mozna wymieniac wiec moze dlatego sie ruszaja ale po dokreceniu kola one powinny wskoczyc na swoje miejsce i nie powinny sie ruszac :P

Anonymous - 02-01-2009, 12:19

po dokręceniu koła zdaje się, że jet ok ale zdziwiło mnie to, że ruszają się tylko w tym jednym
Hugo - 02-01-2009, 15:32

Alexander napisał/a:
Czyżby koła sie układały na piaście:)?
To jest niemożliwe. Bicie to wina opon.
Anonymous - 02-01-2009, 15:34

ale serio serio;) po 100km od przekładki bilo, po 300 znacznie mniej, prawie nieodczuwalnie:P nie dopompowywałem kól w międzyczasie więc w zasadzie nic się nie zmieniło
wirolek - 02-01-2009, 17:34

moze wracajac jechales inna droga ... tez tak mam... czasem kiera bije powyzej 120 a czasmi nie
Anonymous - 02-01-2009, 17:38

ta sama autostrada Wrocław Katowice;) no tyle, że z drugiej strony barierek:P

i pytanie od Hugo, czy na tylnych kołach pierścieni centrujących nie ma bo to nie potrzebne, czy zakłada się je parami a nie od razu 4 sztuki? Pytam bo nei wiem czy powinienem dokupić na dwa tylne koła

Anonymous - 02-01-2009, 19:37

Przydalyby sie na wszystkich :P
Hugo - 03-01-2009, 00:20

Alexander napisał/a:
czy na tylnych kołach pierścieni centrujących nie ma bo to nie potrzebne
Powinny być, chyba, że nie ma takiej potrzeby (mam nadzieję, że wiesz o czym piszę).
Anonymous - 03-01-2009, 00:46

tak tak :) Po prostu się upewniam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group