Nasze Miśki - Projekt Monster -Czyli 2 Evolucje Colta GSR :)
Hubeeert - 28-12-2008, 20:35
czarnuch23 napisał/a: | Teraz ufok ma zalozonego 1.6 DOHC od RS i tez zapierdziela (moc okolo 145koni) |
??? Jakiego RSa?
Browar napisał/a: | sa mocniejsze jednostki typu mazda 323 gtr turbo i tam ogolnie caly uklad 4x4 jest bezawaryjny |
Nie jet bezawaryjny.
Anonymous - 28-12-2008, 20:40
wiesz to nie jest takie proste łatwo sie mówi gorzej w praktyce.Przeniesienie i wmontowanie silnika jest troche roboty.Ale teoretycznie tak jak napisales tak jest...:)
[ Dodano: 28-12-2008, 20:42 ]
Hubeeert napisał/a: | Nie jet bezawaryjny. |
nie znam Mazdzinek wiem ze daja rade mnie interesuje ogolnie moj naped.Jakbym chciał mazde juz bym ją miał ale mie sie tam nie podoba paksudna jest blee;p fuj
czarnuch23 - 28-12-2008, 20:47
colt RS pierwowzor colta cyborga silnik 4g92 (dol ) z glowica i osprzetem jednostki 4g93 sprezanie 1/11 dokladne dane moge sie dogrzebac dla zainteresowanych
Jezdzilem 4x4 z tym silnikiem naprawde zamiata i ma wiecej dolu niz GTi
dla angielskojezycznych:
"Based on the original 4G91 1.5-litre engine is the 4G92 1.6-litre which
appeared from late 1991. The 4G92 achieves its extra capacity thanks to a
slightly larger 81mm bore and, released in the late 1991 Japanese spec Mirage RS
and Super R (later known as the Mirage R), it is quite highly tuned. With an
11:1 compression ratio necessitating the use of premium unleaded, the DOHC 4G92
generates a healthy 107kW at 7000 rpm and 149Nm at 4500 rpm. This engine is
available in manual or auto, FWD or AWD. Production of this engine ended in
around 1993, but that’s no great loss given its long-term replacement – the
firecracker 4G92 MIVEC!'
Anonymous - 28-12-2008, 21:01
Browar napisał/a: | wiesz to nie jest takie proste łatwo sie mówi gorzej w praktyce.Przeniesienie i wmontowanie silnika jest troche roboty.Ale teoretycznie tak jak napisales tak jest...:) |
Ja wiem o tym ze jest duzo przy tym roboty, ale chodzilo mi o to czy jak juz masz powiedzmy bude z 1.6 4x4 to czy jak wymontujesz ten 1.6 to czy odrazu da rade wlozyc silnik 1.8 i bedzie pasowal ze skrzynia i z calym napedem. No i czy to wszystko wytrzyma wieksza ilosci kucykow??
londolut - 28-12-2008, 22:26
SlaVkoEg napisał/a: | No i czy to wszystko wytrzyma wieksza ilosci kucykow?? | Czarnuch napisał na pierwszej stronie, że Ufok takim jeździ więc jak na razie trzyma
Anonymous - 29-12-2008, 00:17
wiesz moze jak sie tym jezdzi?? zbiera sie lepiej niz zwykle gti?
rosomak1983 - 29-12-2008, 00:31
SlaVkoEg napisał/a: | wiesz moze jak sie tym jezdzi?? zbiera sie lepiej niz zwykle gti? |
dziwne byłoby gdyby sie gorzej zbierało
karolgt - 29-12-2008, 03:49
rosomak1983 napisał/a: | SlaVkoEg napisał/a: | wiesz moze jak sie tym jezdzi?? zbiera sie lepiej niz zwykle gti? |
dziwne byłoby gdyby sie gorzej zbierało |
seryjnie 1,6 4x4 zbiera sie z tego co pamietam gorzej od seryjnego 1,6 FWD, wiec z 1,8 powinno byc podobnie.
londolut - 29-12-2008, 06:40
Panowie, czytajcie temat a potem pytajcie w stylu SlaVkoEg napisał/a: | wiesz moze jak sie tym jezdzi?? zbiera sie lepiej niz zwykle gti? |
czarnuch23 napisał/a: | Ufoq jezdzil takim swapem kilka tygodni - ganialem sie z nim....odejscie nieziemskie ze wzgledu na przyczepnosc (strzal ze sprzegla przy 6kRPM niemilil kolami)
Teraz ufok ma zalozonego 1.6 DOHC od RS i tez zapierdziela (moc okolo 145koni) |
Anonymous - 29-12-2008, 08:55
co do wytrzymałości napędu to nie powinno być z nią kłopotów, bo wszystko jest takie samo jak w Evo czyli transfer, półosie, wal i prawie tylny dyfer oprócz skrzyni biegów która była montowana w galancie 2.0 który ma 135km czyli 140km z gti powinna wytrzymać również.
A co do osiągów to nie zapominajmy że colt 4wd jest cięższy o kilkadziesiąt kilo niż fwd, ale za to ma krótszą skrzynie biegów więc osiągi powinny być porównywalne.
i w sprawie swapa to jeżeli skrzynia z gti pasuje do 4g92, a ten jest taki sam w 4wd to również 4g93 podejdzie do skrzyni z 4wd bez żadnych komplikacji, jedynie chyba potrzeba zeszlifować minimalnie blok silnika w jednym miejscu bo będzie zawadzał o transfer.
Anonymous - 29-12-2008, 14:31
rosomak1983 napisał/a: | SlaVkoEg napisał/a:
wiesz moze jak sie tym jezdzi?? zbiera sie lepiej niz zwykle gti?
dziwne byłoby gdyby sie gorzej zbierało |
a co w tym takiego dziwnego?? tak jak napisal clown6, to z napedem AWD jest ciezszy niz FWD no i pozatym silnik ma wiekszy opor jak kreci na 4 niz na 2, ale z drugiej strony to lepsza przyczepnosc
Bartek - 29-12-2008, 14:34
FWD zawsze jest szybsze (lżejsze, mniejsze opory, mniejsza masa wirująca)...... do pierwszego zakrętu
rosomak1983 - 29-12-2008, 15:06
Bartek napisał/a: | FWD zawsze jest szybsze (lżejsze, mniejsze opory, mniejsza masa wirująca)...... do pierwszego zakrętu |
oooo nie wiedziałem
pawela - 29-12-2008, 16:56
Bartek napisał/a: | FWD zawsze jest szybsze (lżejsze, mniejsze opory, mniejsza masa wirująca)...... do pierwszego zakrętu |
hmhmh,
to właśnie maklakus swoim 1.6 4WD ZAWSZE najpierw wystrzeliwał jak z katapulty, a w miarę nabierania prędkości doganiało go 1.6 FWD
londolut - 29-12-2008, 20:30
pawela napisał/a: | maklakus swoim 1.6 4WD ZAWSZE najpierw wystrzeliwał jak z katapulty, a w miarę nabierania prędkości doganiało go 1.6 FWD | A potem nadchodził łuk, zakręt, nawrót I FWD mogło zobaczyć napis na szybie bądź tylnym pasie "AWD Full Time"
|
|
|