To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - C50 GTI 1.6 ''szatan''

londolut - 29-01-2009, 01:36

autoR, jeśli to co pisze Hubert jest możliwe i zastosujesz taki motyw to ja nie chcę widzieć co się będzie działo podczas jazdy tym samochodem. Btw czy 4G64 wejdzie na łapy?
Hubeeert - 29-01-2009, 01:59

Ten temat był kiedyś rozważany na www.4g61t.org - proponuje poszukać bo a nuż ktos to tam zrobił. Generalnie taki upgrade + mocniejsze korbowody + lżejsze tłoki i padłby mit, że tylko 4AFcośtam kręciły się bez problemów do 10000. Oczywiście po pozbyciu się hydrauliki z głowicy co nie jest problemem.
szpala85 - 29-01-2009, 10:15

autoR, Witam 8)

I jak tam na hamowni wyszło ??? ( bo kurde na tych zimówkach Matadora nigdy szybko nie jeździłem :wink: )

i czy na te lata colcik ma coś mocy jeszcze ???? :twisted:

Pozdrawiam

rafq - 29-01-2009, 11:05

Czy w Polsce jest jakaś firma, która podjęłaby się rozwiercenia cylindrów ? Jak ich szukać ? Ile taka usługa może kosztować ? I wreszcie, czy blok wytrzyma takowy zabieg oraz późniejsze wysokie obroty po samym rozwierceniu ?
NYSAN - 29-01-2009, 14:15

szpala85 napisał/a:
autoR, Witam 8)

I jak tam na hamowni wyszło ??? ( bo kurde na tych zimówkach Matadora nigdy szybko nie jeździłem :wink: )

i czy na te lata colcik ma coś mocy jeszcze ???? :twisted:

Pozdrawiam



http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

wolgaster - 29-01-2009, 15:15

Widzę że zakupiłeś auto z mojej dzielnicy. Jak jesteś zainteresowany to tutaj masz historię tego auta. Oceń sam co było robione. W każdym razie gość trochę z nim walczył.
http://www.forum.ktkat.pl...&st=0&sk=t&sd=a

szpala85 - 29-01-2009, 15:59

wolgaster napisał/a:
Widzę że zakupiłeś auto z mojej dzielnicy. Jak jesteś zainteresowany to tutaj masz historię tego auta. Oceń sam co było robione. W każdym razie gość trochę z nim walczył.
http://www.forum.ktkat.pl...&st=0&sk=t&sd=a


tak to ja :wink:



Czy twoja Carisma często stoi na Kiepurowni ???
jak jadę rano do roboty to codziennie ją mijam 8) i się zastanawiałem czy należy do jakiegoś klubu .... a tu patrz Mitsumaniaki :twisted:

cza kiedyś jakiegoś spota zrobić :twisted:

Pozdrawiam

wolgaster - 29-01-2009, 17:47

Tak to moja.
Anonymous - 29-01-2009, 18:54

Wracamz do tematu 8)
No i blok, właściwie całe 4g64 namierzone. Teraz się tylko zastanawiam nad pojemnością jaka ma być u szatana. Pakując wał i korby i zostawiając tłoki 4g63 powinno być 2300 bez 30 hehe a robiąc rozwiert(zaledwie 1,5mm na strone możemy użyć tłoki z 4g64 no i podejść z pojemnością pod 2.4 :mrgreen: Kto widział gdzieś tłoki doprężające do 4g63 lub 4g64?

Hubeeert - 29-01-2009, 19:35

autoR napisał/a:
No i blok, właściwie całe 4g64 namierzone. Teraz się tylko zastanawiam nad pojemnością jaka ma być u szatana. Pakując wał i korby i zostawiając tłoki 4g63 powinno być 2300 bez 30 hehe a robiąc rozwiert(zaledwie 1,5mm na strone możemy użyć tłoki z 4g64 no i podejść z pojemnością pod 2.4 Kto widział gdzieś tłoki doprężające do 4g63 lub 4g64?

W Galancie AMG ;-)

Serek - 29-01-2009, 22:25

Sam badam temat. Głowica 4G63 pasuje na blok 4G64. Korby podobno też.Tłoki inne. 4G64 z Hyundaia (nie pamiętam oznaczenia silnika) ma inny rozkład kanałów wodnych, wg opinii z internetu. No i dziurka dla Knock Sensora w innym miejscu. 4g64 z Galanta E1x jest najlepszym rozwiązaniem. Pasuje. Kwestia natrysku na denka tłoków, którego nie ma w bloku 4G64.

http://www.extremeevolutions.com/4G64_buildup.htm

http://www.4g64.com/users/raycer97/1g_parts.htm

Co prawda 7 bolt ale poglądowo można obejrzeć.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group