[XX-92]Colt C50 i starsze - C50 GTI 1.6 ''szatan''
londolut - 29-01-2009, 01:36
autoR, jeśli to co pisze Hubert jest możliwe i zastosujesz taki motyw to ja nie chcę widzieć co się będzie działo podczas jazdy tym samochodem. Btw czy 4G64 wejdzie na łapy?
Hubeeert - 29-01-2009, 01:59
Ten temat był kiedyś rozważany na www.4g61t.org - proponuje poszukać bo a nuż ktos to tam zrobił. Generalnie taki upgrade + mocniejsze korbowody + lżejsze tłoki i padłby mit, że tylko 4AFcośtam kręciły się bez problemów do 10000. Oczywiście po pozbyciu się hydrauliki z głowicy co nie jest problemem.
szpala85 - 29-01-2009, 10:15
autoR, Witam
I jak tam na hamowni wyszło ??? ( bo kurde na tych zimówkach Matadora nigdy szybko nie jeździłem )
i czy na te lata colcik ma coś mocy jeszcze ????
Pozdrawiam
rafq - 29-01-2009, 11:05
Czy w Polsce jest jakaś firma, która podjęłaby się rozwiercenia cylindrów ? Jak ich szukać ? Ile taka usługa może kosztować ? I wreszcie, czy blok wytrzyma takowy zabieg oraz późniejsze wysokie obroty po samym rozwierceniu ?
NYSAN - 29-01-2009, 14:15
szpala85 napisał/a: | autoR, Witam
I jak tam na hamowni wyszło ??? ( bo kurde na tych zimówkach Matadora nigdy szybko nie jeździłem )
i czy na te lata colcik ma coś mocy jeszcze ????
Pozdrawiam |
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
wolgaster - 29-01-2009, 15:15
Widzę że zakupiłeś auto z mojej dzielnicy. Jak jesteś zainteresowany to tutaj masz historię tego auta. Oceń sam co było robione. W każdym razie gość trochę z nim walczył.
http://www.forum.ktkat.pl...&st=0&sk=t&sd=a
szpala85 - 29-01-2009, 15:59
wolgaster napisał/a: | Widzę że zakupiłeś auto z mojej dzielnicy. Jak jesteś zainteresowany to tutaj masz historię tego auta. Oceń sam co było robione. W każdym razie gość trochę z nim walczył.
http://www.forum.ktkat.pl...&st=0&sk=t&sd=a |
tak to ja
Czy twoja Carisma często stoi na Kiepurowni ???
jak jadę rano do roboty to codziennie ją mijam i się zastanawiałem czy należy do jakiegoś klubu .... a tu patrz Mitsumaniaki
cza kiedyś jakiegoś spota zrobić
Pozdrawiam
wolgaster - 29-01-2009, 17:47
Tak to moja.
Anonymous - 29-01-2009, 18:54
Wracamz do tematu
No i blok, właściwie całe 4g64 namierzone. Teraz się tylko zastanawiam nad pojemnością jaka ma być u szatana. Pakując wał i korby i zostawiając tłoki 4g63 powinno być 2300 bez 30 hehe a robiąc rozwiert(zaledwie 1,5mm na strone możemy użyć tłoki z 4g64 no i podejść z pojemnością pod 2.4 Kto widział gdzieś tłoki doprężające do 4g63 lub 4g64?
Hubeeert - 29-01-2009, 19:35
autoR napisał/a: | No i blok, właściwie całe 4g64 namierzone. Teraz się tylko zastanawiam nad pojemnością jaka ma być u szatana. Pakując wał i korby i zostawiając tłoki 4g63 powinno być 2300 bez 30 hehe a robiąc rozwiert(zaledwie 1,5mm na strone możemy użyć tłoki z 4g64 no i podejść z pojemnością pod 2.4 Kto widział gdzieś tłoki doprężające do 4g63 lub 4g64?
|
W Galancie AMG
Serek - 29-01-2009, 22:25
Sam badam temat. Głowica 4G63 pasuje na blok 4G64. Korby podobno też.Tłoki inne. 4G64 z Hyundaia (nie pamiętam oznaczenia silnika) ma inny rozkład kanałów wodnych, wg opinii z internetu. No i dziurka dla Knock Sensora w innym miejscu. 4g64 z Galanta E1x jest najlepszym rozwiązaniem. Pasuje. Kwestia natrysku na denka tłoków, którego nie ma w bloku 4G64.
http://www.extremeevolutions.com/4G64_buildup.htm
http://www.4g64.com/users/raycer97/1g_parts.htm
Co prawda 7 bolt ale poglądowo można obejrzeć.
|
|
|