Pajero II - [2.8 TD] Przekładka z angielskiego - automat
Faraonix - 19-01-2009, 11:02
Ja bym nic nie przekladal tylko jezdzil, oplacil oc w polsce i ewentualnie na przeglad wycieczke sobie do anglii zrobil, choc prawdopodobnie mozna zrobic dopuszczenie w polsce, jednak nie uprawnia ono do przerejestrowania. Trzeba na angielskich blachach jezdzic.
Jezdzilem tak omega i ubezpieczylem ja w Aliantz w katowicach (nikt inny nie chcial)
dymek1000 - 21-01-2009, 19:33
Proszę, jak ktoś może, to niech zapoda mi fotki, mocowania drążka kirownicy, serwa i po prostu całej tej okolicy...
dymek1000@vp.pl
Dzięki, pozdrawiam
Bartek - 22-01-2009, 07:26
dymek1000, umów się z Gene - on ma Pojarkę LHD.....fotki nie wszystko oddają (są 2D, a wszystko w realu jest 3D ), zazwyczaj warto po swojemu pomierzyć....
Anonymous - 22-01-2009, 15:41
Bartku,
Gene ma Sporta z '06r, a nie Longa II z '95r
Bartek - 22-01-2009, 15:57
bartek2800 napisał/a: | Bartku,
Gene ma Sporta z '06r, a nie Longa II z '95r |
a to jakaś różnica nie znam się na Pojarkach, ale umiejscowienie głównych elementów powinna być podobna....
Anonymous - 22-01-2009, 18:20
No w zasadzie Pajero Sport i Pajero II to łączy nazwa Pajero. Sport opiera się na ramie i innych podzespołach od L200, a nie Wagona
jawaldek - 22-01-2009, 20:48
dymek1000 napisał/a: | Zrobilibyście mi dokładne zdjęcia komory silnika pajeraka? ze szczególnych uwzględnieniem serwa? |
Witam.Mam Miśka z 1995 2,8 TDI automat Long czyli taki sam jak Twój (tylko że europejczyk) Podaj mi jakie szczegóły są Ci potrzebne zrobię zdjęcia i wstawię lub jeśli wolisz to wyślę Ci na Twój adres e-mailowy (podaj mi na moją PW) Pozdrówka A teraz doczytałem że już podałeś adres e-mailowy.Jak tylko przestanie padać zrobię zdjęcia i wyślę.
|
|
|