To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Turbinka w 2.0TD

Owczar - 07-01-2009, 20:26

No nie wiem czy jest ktoś z Twoich okolic kto posiada tego diesla ;) Ale może spotkamy się na ogólnopolskim zlocie. Co prawda jeszcze sporo czasu.. ale też chętnie bym się przejechał takim galem :] Turbinkę znajdziesz z tyłu silnika przy kolektorze wydechowym, dochodzą do niej takie grube, gumowe przewody powietrza.
rick - 07-01-2009, 20:34

to, że zlot odbedzie się nie tak prędko to dla mnie może i lepiej, dopiero tydzien temu kupiłem gala i wiadomo jak to po kupnie trzeba sporo rzeczy poprawić.
yam1530 - 07-01-2009, 20:37

Owczar, obrotomierz mi pokazuje cos koło 900 a u was??
Owczar - 07-01-2009, 20:38

U mnie jest 800.

Rick masz jeszcze sporo czasu ;)

yam1530 - 07-01-2009, 20:41

a czym regulować obroty??? Czy sama pompa reguluje?
Owczar - 07-01-2009, 20:47

Nie wiem jak w to ingerować, ale z tego co wiem, biegiem jałowym steruje ECU.
yam1530 - 07-01-2009, 20:53

Czyli nie ma co kombinować tylko lać i jeździć
:)

[ Dodano: 21-02-2009, 10:08 ]
Odgrzebie troszke temat poniewaz znalazłem na alledrogo taki zestaw do turbinki
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=549472106
Jak myslicie bedzie dobre facet napisał ze jesli kod silnika to 4d68 to bedzie ok

kungfumiszcz - 26-01-2010, 09:56
Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] turbina umarla?
odpala perfekcyjnie (nawet przy -27), na biegu jalowym wszystko ok, po ruszeniu i przejechaniu ok. 50m traci sily, zapala sie kontrolka oleju (olej/filtr zmieniane w wakacje 2009). nasluchujac silnik wszystko bangla do 3000obr./min, pozniej przygasa. przy recznym dodawaniu gazu pod maska z turbiny wydobyl sie metaliczny dzwiek jakby spuszczania duzej ilosci powietrza i jakby maly trzask w chodnicy intercoolera.

czy to juz ostateczny objaw smierci turbiny? czy ktos z forumwiczow regenerowal turbinke w galu?

Owczar - 26-01-2010, 11:09

kungfumiszcz, niestety sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.

Może się przyda:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47088

kungfumiszcz - 26-01-2010, 12:11

dzieki za odpowiedz. tak, jak myslalem wszystko wskazuje na turbinke. nie jestem mechanikiem, wczesniej jezdzilem maluchem 8)
wilk88 - 08-03-2012, 15:29

Czy demontaż turbiny to bardzo trudna sprawa? Macie jakieś wskazówki, bo patrzę w manual i dużo nie rozumiem :) muszę wyciągnąć turbinę i oddać do regeneracji, więc potrzebuję pomocy żeby wiedzieć jak się za to zabrać.
pozdro

Dread87 - 08-03-2012, 16:31

Jesli chcesz podam Ci nr do mojego mechanika-kuzyna on zdejmowal u mnie turbine, wiec na pewno Ci doradzi. Wiem tylko ze dostep do niej nie jest tragiczny;) a co wlasciwie dzieje sie z Twoja turbina?
wilk88 - 08-03-2012, 18:41

padła i po drodze prawie mi zatarła silnik... dlatego muszę ją oddać do naprawy. Teraz gal kopci na niebiesko i skaczą mu obroty, więc chwilowo go nie odpalam nawet
milo - 08-03-2012, 21:25

wilk88 napisał/a:
Czy demontaż turbiny to bardzo trudna sprawa? Macie jakieś wskazówki, bo patrzę w manual i dużo nie rozumiem

Jak z gorącą stroną turbiny demontaż to jest więcej roboty , ale jak tylko część tłocząca to szybko się demontuje przeprowadzałem taki zabieg -regeneracja masz pytania pisz pw gdzieś miałem schematy turbiny

Owczar - 08-03-2012, 22:57

wilk88 napisał/a:
padła i po drodze prawie mi zatarła silnik... dlatego muszę ją oddać do naprawy. Teraz gal kopci na niebiesko i skaczą mu obroty, więc chwilowo go nie odpalam nawet


Tak jak się obawiałem... :/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group