| 
				
					| Carisma - Techniczne - olej na silniku
 
 rasiak1980 - 19-01-2009, 06:38
 
 ja przynajmniej wyznaje zasadę że za każdym razem kiedy układ jakiś jest otwarty trzeba wymienić płyn, "oszczędzać może ktoś kogo na to stać" to jak z wymiana paska wymieniasz pasek to wymieniasz pompę wody (co z nowego paska jeżeli łożyska w pompie się zblokują?) wymieniasz pompę wymieniasz płyn (okazja bo i tak trzeba spuścić, a stary szkoda nalewać bo zapewne dawno swoje właściwości już stracił) to samo tyczy się oleju okazja jest a druga sprawa ze nie wiesz czy coś przypadkiem nie wpadło
 Maretzky85 - 19-01-2009, 10:33
 
 Wojtasss, locktite to nie silikon
   W każdym razie jak tego użyjesz to nie zdejmiesz potem pokrywy zaworów
  A przynajmniej nie bez młotka. Wojtasss - 08-02-2009, 18:43
 
 
  	  | wichura1 napisał/a: |  	  | Żadnych silikonów pod uszczelkę. Smarujesz uszczelkę w miejscach styku delikatnie czystym olejem i skręcasz z momentem podanym w: "service manual-u". | 
 
 nigdzie nie mogę znaleźć siły, z którą trzeba ją dokręcić.. Albo źle szukam..
 Maretzky85 - 08-02-2009, 19:13
 
 Nie więcej niż 20 Nm
   MAłY - 09-02-2009, 21:40
 
 
  	  | rasiak1980 napisał/a: |  	  | to samo tyczy się oleju okazja jest a druga sprawa ze nie wiesz czy coś przypadkiem nie wpadło | 
 bez przesady. co innego jakby to była uszczelka pod miska olejową,ale nie pod klawiaturą. Nawet jeśli cos wpadnie(małe prawdopodobieństwo) to na 99% i tak nie przeleci tak ze wylejesz to ze starym olejem tylko po zmontowaniu wszystkiego zalejesz nowym.
 
 |  | 
 |  |