Carisma - Techniczne - olej na silniku
rasiak1980 - 19-01-2009, 06:38
ja przynajmniej wyznaje zasadę że za każdym razem kiedy układ jakiś jest otwarty trzeba wymienić płyn, "oszczędzać może ktoś kogo na to stać" to jak z wymiana paska wymieniasz pasek to wymieniasz pompę wody (co z nowego paska jeżeli łożyska w pompie się zblokują?) wymieniasz pompę wymieniasz płyn (okazja bo i tak trzeba spuścić, a stary szkoda nalewać bo zapewne dawno swoje właściwości już stracił) to samo tyczy się oleju okazja jest a druga sprawa ze nie wiesz czy coś przypadkiem nie wpadło
Maretzky85 - 19-01-2009, 10:33
Wojtasss, locktite to nie silikon
W każdym razie jak tego użyjesz to nie zdejmiesz potem pokrywy zaworów A przynajmniej nie bez młotka.
Wojtasss - 08-02-2009, 18:43
wichura1 napisał/a: | Żadnych silikonów pod uszczelkę. Smarujesz uszczelkę w miejscach styku delikatnie czystym olejem i skręcasz z momentem podanym w: "service manual-u". |
nigdzie nie mogę znaleźć siły, z którą trzeba ją dokręcić.. Albo źle szukam..
Maretzky85 - 08-02-2009, 19:13
Nie więcej niż 20 Nm
MAłY - 09-02-2009, 21:40
rasiak1980 napisał/a: | to samo tyczy się oleju okazja jest a druga sprawa ze nie wiesz czy coś przypadkiem nie wpadło |
bez przesady. co innego jakby to była uszczelka pod miska olejową,ale nie pod klawiaturą. Nawet jeśli cos wpadnie(małe prawdopodobieństwo) to na 99% i tak nie przeleci tak ze wylejesz to ze starym olejem tylko po zmontowaniu wszystkiego zalejesz nowym.
|
|
|