[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Hamownia - wyniki, spostrzeżenia, porównania.
roobku - 29-05-2009, 12:23
mkm napisał/a: | roobku napisał/a: | fargo napisał/a: | A gdzie jest to TTC?? |
ul. Ciepłownicza 37 |
juz od dluzszego czasu tej hamowni nie ma. |
uuuu, to w takim razie gdzie do krakowa mozna jechać na hamownie i na którą warto ?
karolgt - 29-05-2009, 14:12
może w projectxs ?
roobku - 29-05-2009, 14:22
karolgt napisał/a: | może w projectxs ? |
no to rzut beretem od mojej pracy
Mati81 - 06-06-2009, 21:19
Przejeżdżałem dzisiaj i rzuciła mi się w oczy reklama hamowni na ul. Kosocickiej w Kraku.
Dla zainteresowanych link poniżej
http://detech.pl/?site=10
jaca71 - 06-06-2009, 23:48
To nie lepiej od razu do źródła? Może nawet coś zaproponują? Jakies kucie wału albo wymiana głowicy
http://www.godula.pl/index.php
krzychu - 07-06-2009, 17:44
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=30
Może kogoś zainteresuje 4 lipca z Hondą za 50zł 2 pomiary więc możecie sobie sprawdzić swoje sportowe wkładki filtra . Ja tam mam ochotę na test 95 vs Ultimate.
tomekrvf - 08-06-2009, 18:11
krzychu napisał/a: | Ja tam mam ochotę na test 95 vs Ultimate. |
Różnica w zakresie błędu pomiarowego czyli żadna. Już to było ćwiczone.
jaca71 - 08-06-2009, 21:10
krzychu napisał/a: | Ja tam mam ochotę na test 95 vs Ultimate. |
Silniku obojętne jest czy paliwo ma zadana ilość oktanów czy wyższą. Nie obojętne jest tylko gdy ma za niską
krzychu - 08-06-2009, 21:20
Mnie bardziej ciekawiło czy 95 na BP trzyma normę 95. Bo jeśli nie trzyma była teoria o "bezpieczniejszej" mapie w 4G63 gdzieś napisana na forum. Wtedy silnik traci parę procent momentu.
jaca71 - 08-06-2009, 21:31
Nie wiem czy mapa taka istnieje.
Ale za niskie oktany - spalanie stukowe - opóźnienie zapłonu - mniejsza moc.
Wyższe oktany - zero efektów ubocznych - zapłon normalny, nie ma przyspieszenia poza normę.
Wydaje sie że to tylko działa w jedna stronę w druga ni chu chu...
krzychu - 08-06-2009, 21:38
No na tym to miało polegać wykrycie spalenia stiukowego przełączenie na tą "bezpieczniejszą mapę" No ale ja wszystko rozumiem. Właśnie mi chodzi w stronę gorszą np. na 95 wyjdzie mi 125 (bo paliwo nie będzie miało faktycznie 95 oktanów) a na Ultimate 135 bo to paliwo będzie odpowiednie. W tą dobrą stronę to niektóre silniki Turbo podobno mają. Czyli normlanie na 98 masz np. 140 koni ale jak zatankujesz jakieś super hiper paliwo potrafi zwiększyć trochę doładowanie i wyjść ponad normę. Ale jak ktoś już mierzył a kompresja nie jest duża faktycznie różnicy może nie być. Drugi pomysł jaki mi przychodzi do głowy stary filtr powietrza i nówka.
jaca71 - 08-06-2009, 22:46
krzychu napisał/a: | W tą dobrą stronę to niektóre silniki Turbo podobno mają. Czyli normlanie na 98 masz np. 140 koni ale jak zatankujesz jakieś super hiper paliwo potrafi zwiększyć trochę doładowanie i wyjść ponad normę. Ale jak ktoś już mierzył a kompresja nie jest duża faktycznie różnicy może nie być. |
Może silniki pracujące na granicy maja tak ustawiony program by te granice testować a właściwie jej szukać. My tu zwykli śmiertelnicy z wolnossącymi paskudami kędy nam do turbo
krzychu napisał/a: | Drugi pomysł jaki mi przychodzi do głowy stary filtr powietrza i nówka. |
Tu już różnica powinna być tylko jaka duża. Pamiętam swojego malucha, który miał całkiem sprawny silnik a jednak gdy wilgoć w powietrzu była np. mgła to jakby słabszy się robił (jeśli to jest możliwe). Sprawdziłem całą elektrykę i nic. Wyszło mi że to wina filtra, który "na mokro" mniej przepuszczał albo powietrze było za rzadkie
Trik - 04-08-2009, 19:53
Ja jak w temacie tylko dla swego 1,5
Dziś z czystej ciekawości byłem na hamowni. Przebieg auta 29600, 12 litrów 98 w zbiorniku, opony standard letnie drugi sezon, ciśnienie w oponach 2,2.
Wynik 113KM z tycim okładem, niutonów nie pomnę.
Niestety, z powodu awarii drukarki nie posiadam jeszcze wydruku, ale jak tylko go dostanę to wkleję skan.
Myślę, że wynik jest zadowalający
gzesiolek - 04-08-2009, 20:25
Trik, calkiem sympatyczny wynik
Anonymous - 04-08-2009, 20:29
dobrze dotarty
[ Dodano: 04-08-2009, 20:30 ]
jestem ciekawy co by wyszło w 1.8 na tej hamowni - 110PS??
|
|
|